بازدید 3803
۱

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۱

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 15 March 2022

به گزارش «تابناک»، امانی در رزمایش طرح نوروزی پلیس و دستگاه های خدماتی و امدادی که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: مجموعه راهداری امسال اقداماتی را انجام داده تا بتواند به نحو احسنت ایمنی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاورد. می توان گفت که به طور میانگین در هر ۹۵ کیلومتر از مسیرهای ما یک پایگاه خواهیم داشت.

وی از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این پویش ما از ظرفیت تمام افراد و تمام اعضای خانواده برای برگزاری یک سفر ایمن استفاده خواهیم کرد.

امانی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر در ۱۲۰۰ راهدارخانه مستقر خواهند شد، گفت: ما امیدواریم تا در نتیجه اقدامات انجام شده تصادفات کاهش پیدا کند به ویژه دنبال آن هستیم تا تصادفات در ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کند چرا که تصادف یک اتوبوس به مراتب بیش‌تر از تصادف یک خودرو عمومی بر افکار عمومی اثر گذاشته و جامعه را متأثر می کند.

وی از پیش‌بینی افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ما طی این مدت بازدیدهای محسوس و نامحسوس را نیز از پایگاه های خدمات رسان، پایانه ها و ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مناطق حادثه خیز راههای کشور ایمن سازی گردد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل