بازدید 2858
۱

بازداشت‌مخلان‌امنیت‌در‌چهارشنبه‌سوری‌تا‌پایان‌تعطیلات

دادستان عمومی و انقلاب تهران، گفت: با افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره اندازند قاطعانه برخورد خواهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴ 15 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص تمهیدات دادستانی تهران در خصوص امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: تمهیدات لازم در چهارشنبه سوری برای امنیت شهروندان اندیشیده شده است و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی صورت می‌گیرد.

صالحی ضمن توصیه به خانواده‌ها بیان کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند، زیرا که همراهی خانواده‌ها و قانون‌مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

دادستان تهران با بیان اینکه طبق ماده ۴۹۲ قانون مجازات اسلامی صدمه به هر شخص دیه و قصاص را به همراه دارد، گفت: نگهداری مواد محترقه برابر ماده ۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه، مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز محکومیت به ۶ ماه تا ۲ سال حبس برای فرد ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: افرادی که حرکات غیر متعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند شامل اخلال در نظم عمومی هستند که طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی علاوه بر ۷۴ ضربه شلاق، از ۳ ماه تا ۱ سال حبس مجازات دارد.

دادستان تهران، افزود: همچنین افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره اندازند قاطعانه برخورد شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط شعار میدید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل