بازدید 20349

عادل فردوسی‌پور: در این چند سال خیلی اذیت شدم

مجری و گزارشگر تلویزیون درباره‌ی احتمال بازگشتش به عرصه‌ی گزارشگری و قاب تلویزیون، پاسخ مبهمی داد و گفت: ببینیم چه می‌شود، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 14 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری سابق برنامه نود در مورد بازگشت به دنیای گزارشگری صحبت کرد.

 یکی از تیم‌هایی که در آن خبرنگاران و دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی در آن عضویت دارند، رسانه ورزش است؛ تیمی با هدایت ادموند بزیک و کاپیتانی عادل فردوسی‌پور. در حاشیه‌ی یک دیدار دوستانه، عادل فردوسی‌پور در آستانه‌ی 3 سالگی تعطیلی برنامه‌ی نود، از اقدامات خود دور از قاب تلویزیون سخن گفت.

فردوسی‌پور در ابتدا درباره‌ی تیم رسانه ورزش گفت: ما تیم‌مان حدود 14-15 سال است که از فعالیت آن می‌گذرد، بچه‌های خبرنگار ورزشی (از جمله تصویربردار، نویسنده، خبرنگار، گزارشگر، مجری و ...) که همگی جزو بهترین‌های کشور هستند، البته جز من (باخنده) دور هم جمع شده‌ایم و ما مسابقات تدارکاتی و دوستانه‌ی خیرخواهانه‌ای را برگزار می‌کنیم؛ در یکی دو سال گذشته کرونا مانع برگزاری بازی در شهرستان‌های دیگر شده اما در همین تهران و شهرهای مختلف سعی داریم که بازی‌های خیرخواهانه برگزار کنیم.

عادل فردوسی‌پور در واکنش به آمادگی بالای خود در ترکیب رسانه ورزش توضیح داد: از من که سن و سالی گذشته و 47 ساله شدم، اما علاقه وجود دارد و بیشتر علاقه است تا خوب بودن؛ با بچه‌ها کنار هم هستیم و تمرینات خوب و لذت‌بخشی داریم و مسابقات‌مان واقعا حساس و جذاب است و استرس در حد بالا و فوق‌العاده و از آن لذت می‌بریم. بالاتر از صددرصدمان را برای موفقیت می‌گذاریم.

مجری و گزارشگر تلویزیون درباره‌ی احتمال بازگشتش به عرصه‌ی گزارشگری و قاب تلویزیون، پاسخ مبهمی داد و گفت: ببینیم چه می‌شود، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست.

فردوسی‌پور با اشاره به مشکلاتی که در 3 سال گذشته تحمل کرده گفت: من در 3 سال گذشته خیلی سختی کشیدم و در این چندساله خیلی اذیت شدم و سختی‌های زیادی کشیدم، اما به نظرم زندگی قشنگی‌های خودش را دارد و در همین سختی‌هاست که آدم درس می‌گیرد و تجربه می‌اندوزد و باید به خوبی‌های زندگی فکر کرد و همیشه امیدوار بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
دوستت داریم ! مرد روزهای سخت .
لطفا بر گرد فوتبال گزارش کن
تا باشد که دیگر برای خودت برنامه نسازی ولی چارچوب خطی مدیران را به سخره نگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بابا تو دیگه کی هستی اینقدر ادم می تواند بدون اطلاع و سواد باشد که نفهمد عادل فردوسی چقدر برای ورزش و فوتبال زحمت کشید.
یکی از بدختیهای ورزش فوتبال کشور وجود آقای فردوسی پور با برنامه بسیار عوام فریبانه نود بود که شکر خدا تمام شد.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
نمی شود درک کرد که این فکر شما از کجا امده ولی برایت متاسفم که از فوتبال و وطیفه رسانه هیچ نمی دانی و تازه اظهار نظرم می کنی / عادل در صحنه ورزش و شرافت رسانه ای بسیار خوب عمل کرد که نتوانستند او را تحمل کنند
چشیدن طعم پس زده شدن برا سلبریتی ها عبرت اموز هست تا اندکی حال افراد عادی هم درک کنند
مرد دوست داشتنی ورزش ایران
واقعا آدم چه چیزی می بینی چه برنامه عوام فریبانه ایی داشته آقای فردوسی پور،غیر ازاینکه واقعیت رو میگفت ،تنها ترین مجری است که تاکنون هیچ خلافی از ایشان مشاهده نشده انشاالله که با درآید رئيس جدید صدا وسیما برگرده
در کنار خوبی های شما، نمی شود از بدی های شما هم گذشت. هشت سال حمایت از سرمربی تیم ملی یعنی کیروش با عوام فریبی و برگزار کردن مسابقه پیامکی در جهت حمایت از این سرمربی درجه سه و آخرش هم دریغ از یک جام محلات یکی از این بدی های شما بود. در کل می توان گفت استفاده از محبوبیت و در اختیار داشتن تریبون جهت رسیدن به خواسته های خودتان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار