بازدید 9192

ماجرای جالب دزدیدن ماشین آقاتختی تکرار می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶ 13 March 2022

در روزهای گذشته خودروی پسر 20 ساله محمد طلایی به سرقت رفته است. این اولین ماشین ابوالفضل طلایی است که مقابل منزل‌شان در غرب تهران به سرقت رفته و سرمربی پیشین تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان ایران کار جالبی انجام داده است. او عکس خودرو به همراه شماره تماسش را در فضای مجازی استوری کرده و خواسته هر کسی که خودرو را دیده، با او تماس بگیرد. شماری از قهرمانان همدوره محمد طلایی هم این استوری را در اینستاگرام بازنشر کرده‌اند.

بعد از این اقدام، تماس‌های جالبی با قهرمان کشتی آزاد جهان در سال 1997 گرفته شده است. محمد طلایی در این‌باره به تسنیم گفت: خودروی پسرم ابوالفضل شورلت قدیمی است و یک سال هم نشده که آن را خریده، جلوی خانه پارک کرده بود که به سرقت رفته است. این خودرو قیمتی هم ندارد، ابوالفضل حدودا 50-60 میلیون آن را خریده، اما خرجش کرده و خیلی هم تمیز بود. به ابوالفضل گفتم آنقدر این ماشین تمیز بود و به آن رسیده بودی که از آن خوش‌شان آمده وگرنه که قیمت زیادی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استوری کردن عکس خودرو و شماره تماسش باعث شده ردی از ماشین پیدا شود؟ عنوان کرد: یک گروه از خلافکاران زنگ زدند و گفتند که کار آنها نیست. ظاهراً آنها در کار سرقت از خانه بودند. یک نفرشان می‌گفت سرقت ماشین کار عده دیگری در فلان خیابان است. جالب بود که گفتند اگر ماشین را آنها برده بودند به احترام من آن را می‌آوردند ولی این راسته، در اختیار آنها نبوده است!

طلایی به تماس‌های جالب دیگری هم اشاره کرد و اظهار داشت: شماره 0912 خودم را گذاشتم و خیلی‌ از دوستان قدیمی‌ام تماس گرفتند که خیلی وقت بود از آنها بی‌خبر بودم و شماره‌ای از هم نداشتیم.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه استوری اخیر او تداعی کننده خاطره‌ای از جهان پهلوان تختی است که دزدها خودروی‌اش را برده و وقتی متوجه شده بودند این خودروی قهرمان جهان است، آن را تمیز کرده و با نامه‌ای پس فرستاده بودند؛ گفت: آقا تختی که یکی بود و نظرکرده خدا. وقتی ما اعتقاد داریم که هیچ چیز این دنیا بی حکمت نیست، این اتفاق را هم باید بگذاریم روی حکمتی که از پشت پرده خبری نداریم.

ماجرای جالب دزدیدن ماشین آقاتختی تکرار می‌شود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار