بازدید 4188

وزیر بهداشت: ۹۴درصد مردم واکسن زده‌اند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای توسعه گردشگری سلامت را امری مهم توصیف کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 11 March 2022

به گزارش تابناک، بهرام عین اللهی در جریان سفر به شهرستان نور و شورای اداری شهرستان با اظهار اینکه منکر مشکلات نیستیم که در طول سال‌ها انباشته شده است، گفت: کسی توان آن ندارد ظرف چند روز مشکلات را حل کند.

وی با اظهار اینکه رفع مشکلات نیازمند برنامه ریزی است و دولت قطعاً در این زمینه برنامه ریزی می‌کند، حضور وزرا در محل را با هدف آشنایی با مشکلات دانست و گفت: دولت قصد آن را دارد که برای حل مشکلات گام بردارد.

وی کار و تلاش را نوعی جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون انواع و اقسام مشکلات را برای ما ایجاد کرده است و تحریم و فشار بر مردم از جمله برنامه‌های آنان برای دستیابی به هدف‌ها است و ما نباید در پازل دشمن بازی کنیم و باید اهداف دشمن را بشناسیم.

عین اللهی با عنوان اینکه هیچ فاصله‌ای بین دولت و مردم وجود ندارد، گفت: خیلی از کشورهای قدرتمند مانند آمریکا، اروپا و انگلیس در حوزه کرونا شکست خوردند ولی میزان مرگ وشیوع کرونا در کشور با حضور مردم کاهش یافته است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه میزان تزریق دوز اول واکسن در کشور ۹۴ درصد روده و هیچ کشوری به این میزان دست نرسیده است، گفت: ۸۵ درصد جمعیت نیز دوز دوم واکسن را تزریق کردند و این میزان در آمریکا زیر ۶۰ درصد است.

وی بااشاره به نقش و مشارکت مردم در صحنه و دلیل پیروزی در دفاع مقدس با حضور مردم گفت: قدرت اصلی مردم هستند و با قدرت مردم در کرونا پیروز شدیم و در صحنه مقابله با کرونا هیچ مریض و بیماری روی زمین نماند.

عین اللهی با بیان اینکه مازندران نگین مهمان نوازی در کشور است، گفت: یکی از شاخصه‌های مازندران گردشگری و مهمان نوازی آن بوده و جغرافیای خوب و چند نوع آب و هوا سبب اقبال مسافران شده است.

وی با اشاره به آزادسازی سواحل، پاکسازی و بهسازی سواحل را امری مهم دانست و از فعالیت ۹۹ اورژانس در حاشیه راه‌های استان خبر داد و تسریع و توجه ویژه به حوزه راه‌ها را مهم دانست و گفت: هزار و ۱۰۰ مرکز جامع و شبکه بهداشت در استان مازندران فعالیت دارد.

عین اللهی به قدمت ۶۰ ساله بیمارستان نور، شمار تخت‌های بیمارستانی آن را کم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان، شمار تخت‌ها کم است و برای توسعه سی تی اسکن در ان باید برنامه ریزی شود.

وزیر بهداشت بر لزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد و گفت: رشد جمعیت در استان مازندران کم و تاسفبار است و طی سال‌های اخیر رشد جمعیت در کشور منفی شده است و به سمت سالمندی پیش می‌رویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار