بازدید 7782
۴

داعش: جنگ اوکراین جنگ «صلیبی ـ صلیبی» است

داعش مسلمانان مقیم روسیه و اوکراین را از حضور در این جنگ بر حذر داشته و تاکید کرده است که این جنگ نتیجه و مجازات کفر آن‌ها به خداوند متعال است.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 06 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، گروه تروریستی داعش علی‌رغم وضعیت سردرگمی که پس از کشته شدن سرکرده‌اش با آن مواجه شده است، در اولین واکنش به حمله روسیه به اوکراین، این جنگ را یک جنگ "صلیبی ـ صلیبی" خوانده است.

گروه داعش با انتشار مقاله‌ای در سرمقاله روزنامه "النبأ" وابسته به خود نسبت به جنگ میان روسیه و اوکراین واکنش نشان داد.

داعش در تحلیل دلایل شکل‌گیری این جنگ در مقاله خود نوشته است که این جنگ نتیجه طبیعی رقابت آمریکا و روسیه برای کنترل اروپای شرقی و تلاش واشنگتن برای درپیش گرفتن رویکرد مهار کشور‌های اروپای شرقی است و همین مسئله موجب افزایش نگرانی روسیه نسبت به این موضوع شد که این سیاست منجر به سرنگونی نظام مسکو و تشکیل یک نظام وفادار به آمریکا شود.

داعش همچنین با پیش‌بینی توسعه دامنه این جنگ تاکید کرد: این جنگ چه طولانی باشد و چه کوتاه، نقطه آغاز جنگ‌های "صلیبی ـ صلیبی" است که پیش‌بینی می‌شود به کشور‌های اروپایی دیگر نیز کشیده شود. آنچه امروز درحال رخ دادن است صحنه کوچکی از جنگ بزرگ میان آن‌ها (مسیحیان) است.

در این مقاله همچنین آمده است: این جنگ تبعات بزرگی در پی خواهد داشت که باعث تغییر بسیاری از قوانین "صلح و جنگ" در جهان خواهد شد.

این گروه در ادامه به موضع داعش نسبت به مشارکت در این جنگ پرداخته و مسلمانان مقیم روسیه و اوکراین را از حضور در این جنگ بر حذر داشته و تاکید کرده است که این جنگ نتیجه و مجازات کفر آن‌ها به خداوند متعال است.

داعش در پایان نوشت: جنگ‌های "صلیبی ـ صلیبی" همچنان در ابتدای راه هستند و از خداوند متعال می‌خواهیم که جنگ‌های آن‌ها را طولانی کند و ما را در برابر آن‌ها یاری دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
همین را کم داشتیم که داعش هم تحلیل بدهد !!
پس چرا چچنی ها رفتن جنگ اوکراین؟
دقیقتر جنگ صلیبی یهودی مسلمان کافر - صلیبی کافر یهودی است
همین را کم داشتیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر