بازدید 7833

مذاکره با ۵ گزینه اروپایی هدایت تیم ملی ایران

کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 04 March 2022

مربی تیم ملی ایران گفت که ۵ مربی اروپایی مدنظر فدراسیون برای حضور در تیم ملی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود ظهرابی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی هندبال مردان اظهار داشت: علیرضا پاکدل و مسئولان فدراسیون در حال مکاتبه با گزینه‌های مختلف هستند و تقریباً به توافق نزدیک شده‌اند. این گزینه‌ها با رزومه‌های خوب و دارای شناخت از آسیا هستند و سابقه فعالیت در هندبال اروپا را هم دارند. گزینه‌های هدایت تیم ملی از اسپانیا، اسلوونی، صربستان، دانمارک و ایسلند هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه سهمیه حضور در  قهرمانی جهان را کسب کردیم، مربیان خارجی برای حضور در تیم ما انعطاف دارند و راغب هستند که با تیمی که جهانی است، کار کنند.

ظهرابی در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای حضور در سه رویداد کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی و زمان آغاز تمرینات تیم ملی به تسنیم گفت: فروردین ماه مسابقات ساحلی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا را در تهران داریم‌. لیگ برتر هم باید از قبل از آغاز اردوها به پایان برسد و تا نیمه اول اردیبهشت لیگ تمام می‌شود. شاید فینال و رده‌بندی در عید فطر انجام شود. خرداد ماه هم دو تیم شهید شاملی و مس کرمان باید در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند. در این مدت برنامه‌ها فشرده است. باید اردوها را برای بازی‌های کشورهای اسلامی آغاز کنیم و بعد از آن بازی‌های آسیایی در پیش است.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان تصریح کرد: برنامه‌های ما فشرده است فروردین و اردیبهشت برگزاری اردو سخت است. لیگ هم در مقطع حساسی است و ماه مبارک رمضان هم در پیش است. در مجموع باید بگویم بعد از اردیبهشت انعطاف بیشتری در برنامه‌ریزی‌ها داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب بازیکنان، مسابقات لیگ توسط کادر فنی رصد می‌شود، گفت: به شخصه تمام بازی‌ها را در تهران می‌بینم ولی اینکه مستقیم بازیکنان را انتخاب کنیم  اینطور نیست. اول باید سرمربی مشخص و بعد از آن اعضای کادر فنی اعلام شوند‌.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل