بازدید 5706
۵

آزادسازی ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی حریم رودخانه فرحزاد

دادستان تهران از آزادسازی ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه فرحزاد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 02 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی صالحی دادستان تهران اعلام کرد: در راستای عمل به منویات ریاست قوه قضائیه در خصوص لزوم رفع تصرف حریم سواحل و رودخانه‌ها و برخورد با متعدیان به منابع طبیعی، ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه فرحزاد در شمال غربی تهران آزادسازی شد.

صالحی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: این آزادسازی در محدوده حریم و بستر رودخانه فرحزاد به مساحت ۴ هزار و ۷۵۶ متر مربع که توسط افراد سودجو تصرف شده بود، صورت گرفت که با توجه به احداث ساخت و سازهای غیرمجاز و آسیب به محیط زیست در این منطقه، به سرعت مستحدثات غیرقانونی تخریب و این اراضی آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که برخلاف ضابطه و قانون به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی تعدی کنند در اسرع وقت با برخورد قضائی مواجه خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین تأکید کرد: مقابله قاطع با زمین خواران و متصرفان غیرمجاز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب تهران است و در این خصوص، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
حریم و بستر رودخانه کن در غرب تهران مورد تاخت و تاز قرارگرفته ،ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی در حال انجام می باشد .بنیاد شهید مجتمع مسکونی می سازد هیچ کس اعترا نمی کند .از بستر رودخانه خسته شده اند به دامنه کوهها پیشروی کردن و شهرداری تهران فقط و فقط بیننده است . لطفا اطلاع رسانی کنید شاید اقدامی صورت گیرد
من دروز رفتن جاده چالوس البته چون دیروز سه شنبه بود و تعطیل بیچاره کرجی ها توانستند کمی تفریح کنند. البته حرف من چیز دیگری است. گقتند جاده چالوس و ویلا های اطراف آزاد شده. البته که آزاد نشده بعضی هم تمیز کاری می کردند برای عید
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
رودخانه کن بلعیده شده.چند سال قبل تخریب کردن ولی الان دوباره برگشتن .بالاتر نزدیک امامزاده داوود کوه خواری بیداد میکند
کار بسیار ضروری و نیکویی است. لطفا این قسمتهایی که آزاد سازی شده رو روی نقشه به همه نشون بدن که هم مردم در جریان قرار بگیرن و هم در آینده این اراضی مجدد اشغال نشه.
یک سرس علائم و تابلوها هم در محدوده ها نصب بشه که موضوع مشمول مرور زمان نشه
با سلام هرجه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگنند نمک
از ان سالی که دانشگاه ازاد ازادانه اقدام به تصرف خودسرانه وساخت وساز در ارتفاعات رشته کوه البز در حصارک نمود وهیچ نهاد دولتی دم بر نیاورد قبح تجاوز به طبیعت بکر وکوهستان ودریا ورودخانه و جنگل و اثار باستانی و.... شکسته شد و بعد از چهل سال تصرف وتخریب طبیعت که عموما ازجانب نهاد های دولتی بوده است تازه حضرات از خواب غفلت بیدار شده اند .صبحشون بخیر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان