بازدید 11031
۳
کامیابی نیا باید اخراج می‌شد

واکنش قلعه‌نویی به اشتباهات داوری دربازی با پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۰۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 23 February 2022

سرمربی گل‌گهر می‌گوید برای چندمین بار است که مقابل پرسپولیس از داوری ضربه می پذیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به بازیکنام خدا قوت می‌گویم که بازی مردانه ای را انجام دادند. با تیمی بازی کردیم که جزو تیم های قدرتمند آسیا است و به غیر از آن گل با دست دیگر موقعیت نداشتند. چندمین بازی است که از داوری ضرر می‌کنیم. کمال را باید اخراج می‌کرد، اما انقدر مدارا کرد که خود مربی شان تعویضش کرد.

وی ادامه داد: وقتی حرف از عدالت می‌زنیم فرقی نمی‌کند گل گهر باشد یا هر تیمی دیگر داور باید عدالت را در زمین پیاده کند. با تمام احترامی که به داوری داریم، قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم. به آنها هم خسته نباشید می‌گویم. داوران هم قشر زحمتکشی هستند. در بازی با فولاد پنالتی برای ما نگرفتند. برزای را در محوطه جریمه شارژ کردند و گل شان هم اظهر من المشس بود. جالب است همه گفتند که با دست زده‌اند اما داور و کمک داور ندید. در بازی با فولاد کمک اول صحنه ای را در 70 متری می‌بیند، اما برای ما نه کمک می‌بیند نه داور. با این وجود به داوران احترام می‌گذاریم.

واکنش قلعه‌نویی به اشتباهات داوری دربازی با پرسپولیس

وی ادامه داد: در نیمه اول داور می‌توانست کامیابی‌نیا را اخراج کند ولی اینقدر با این بازیکن مدارا کرد که گل‌محمدی او را تعویض کرد. وقتی حرف از عدالت می‌زنیم فرقی نمی‌کند که گل‌گهر باشد یا پرسپولیس؛ داور باید عدالت را رعایت کند. با همه احترامی که برای تیم داوری قائل هستم قضاوت را برعهده کارشناسان می‌گذاریم. داوران برای ما قابل احترام هستند، همه دیدند که در بازی قبل برای ما 2،3 پنالتی نگرفتند و این بازی هم می‌توانستند پنالتی روی برزای را بگیرند، گل پرسپولیس هم که اظهر من الشمس بود و همه ایران و کارشناسان دیدند که مهاجم پرسپولیس با دست زد ولی داور و کمک داور ندیدند. در بازی با فولاد کمک اول صحنه‌ای را در 70 متری می‌بیند، اما برای ما نه کمک می‌بیند نه داور. با این وجود به داوران احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از گل پرسپولیس به لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودیم توانستیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم که با بدشانسی روبه‌رو شدیم. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده باشیم چون پرسپولیس 2 موقعیت بیشتر نداشت. به تیم داوری و پرسپولیس خسته نباشید‌ می‌گویم و باید به بازی‌های آینده فکر کنیم.

قلعه‌نویی درباره تعویض‌هایی که در دقیقه 30 انجام داد و روند تیمش بهتر شد، گفت: وقتی شما می‌بینید که تیمت خوب بازی نمی‌کند فرقی نمی‌کند که دقیقه یک باشد یا 90؛ باید سریع تعویض کنید. تعویض‌های ما تاکتیکی بود نه اینکه بازیکنان‌مان بد بازی کرده باشند، ما تعویض کردیم که به دستورات تاکتیکی‌مان برگردیم و بازیکنان تازه‌وارد به خوبی کارشان را انجام دادند.

 وی در خصوص اینکه گل‌محمدی گفته گل پرسپولیس سالم بوده و روند داوری بعد از اعتراض گل‌گهر تغییر کرد، خاطرنشان کرد: به هر حال گل‌محمدی نظرش را گفته اما همه کارشناسان در بین دو نیمه گفتند که هند بوده است. کارشناس داوری هستند و نظر می‌دهند. کدام صحنه تغییر کرده و روند داوری عوض شده است؟ کمال باید اخراج می‌شد، پنالتی ما را نگرفتند شاید این مدلی است و جدیداً به این شکل شده و روند داوری تغییر کرده است. اشکالی ندارد ما یک تیم شهرستانی هستیم و اگر حق تیم ما خورده شود زیاد به چشم نمی‌آید ولی اگر حق تیم‌های بزرگ خورده شود در فضای مجازی خیلی حمله می‌شود. وقتی حرف از عدالت می‌شود می‌گویند این تیم شهرستانی است و اشکالی ندارد.

 سرمربی گل‌گهر درباره وضعیت تیکدری گفت: تیکدری مراحل درمانی‌اش را انجام می‌دهد. ما احمد موسوی را هم داریم که مصدوم است و این دو می‌توانستند در بازی با پرسپولیس به ما کمک کنند که متاسفانه در اختیارشان نداشتیم.

قلعه‌نویی درباره جذب مهاجم خارجی عنوان کرد: اینقدر که دست دست شد، ما 3،4 بازیکن بودند که همه‌ آنها قرارداد بستند، ولی باشگاه نهایت تلاشش را کرد و رقم‌های آنها هم بالا بود. ما مثل بعضی از تیم‌ها مبلغ 500 هزار یورو نداریم که برای بازیکن بدهیم. همین‌جا اعلام می‌کنم که هر باشگاهی که ادعا دارد قراردادهایش را رو کند ما هم قراردادهایمان را رو می‌کنیم. برای بازیکنی 500،600 هزار یورو برای یک سال می‌خواستند که ما نداشتیم و فعلا با همین شرایط جلو می‌رویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همه دیدند جز داور و یحیی!!؟؟
این موارد می تواند قطعا یک کشور را از در حال توسعه به جهان سوم انتقال دهند!
بفرض هند بودن گل چرا درمورد پنالتی سوخته پرسپولیس حرفی نمیزنید؟ فقط به صحنه هایی که به نفعتان هست معترضید؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار