بازدید 10997
۱

دیدار ۳۶ نماینده مجلس با وزیر کشور

۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و درباره مسایل و مشکلات حوزه های انتخابیه گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 23 February 2022

 

به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این دیدارها که در دفتر وزیر برگزار و از ساعت ۱۸ تا ۲۳.۳۰ به طول انجامید، موضوعاتی همچون تقسیمات کشوری، مسایل اجتماعی، عمرانی و مساعدت برای توانمندسازی برخی شهرداری‌ها مطرح شد.

سید غنی نظری نماینده اردبیل هم با ۹ شهردار درباره مهم ترین مشکلات و مسایل حوزه انتخابیه خود با دکتر وحیدی به گفت و گو نشست.

همچنین مجمع نمایندگان استان مازندران در نشستی دو ساعته با وزیر کشور نقطه نظرات خود را درباره مسایل و مشکلات این استان مطرح کردند.

وزیر کشور در شش ماهه گذشته با ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته که برخی از این دیدارها در کمیسیون های مجلس و بیشتر آن در دفتر وزیر کشور انجام شده است.

تعامل قوه مجریه با قوه مقننه برای حل مشکلات مردم، در بالاترین سطح قرار دارد و وزیر کشور همواره بر ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس تاکید می‌کند که برگزاری نشست های متعدد با مجامع نمایندگان استان ها موید این رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

تاکید بر همدلی میان نمایندگان و مسئولان استانی، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق اقتصادی و کاهش مسیر اداری برای اشتغال زایی، دیگر نکات مطرح شده در این دیدارها بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دنبال پستهای خالی شده هستند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار