بازدید 4110

اتحادیه اروپا درصدد تحریم ۳۵۰ نماینده مجلس دوما

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از مسؤولان اتحادیه اروپا گزارش داد، اتحادیه اروپا امکان اعمال تدابیر محدودکننده علیه حدود ۳۵۰ روس را در واکنش به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 22 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسؤولان اروپایی به این خبرگزاری گفتند، نمایندگان مجلس دوما در بین افرادی هستند که احتمال می‌رود تحت تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار بگیرند.

مسؤولان اروپایی همچنین به لزوم توافق کشور‌های عضو اتحادیه اروپا با بسته تحریم‌های آماده شده اشاره کردند، به طوریکه انتظار می‌رود وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز، سه‌شنبه در نشست فوری شورای اتحادیه پاسخ اروپا به روسیه را در خصوص مساله به رسمیت شناختن دو جمهوری لوهانسک و دونتسک نهایی کنند و صحبت روی تدابیر فوق‌العاده است.

جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفته است، مشخص است که این پاسخ به شکل تحریم‌ها خواهد بود. اعمال تحریم‌ها جزو تخصصات شورای اتحادیه اروپاست.

بورل ابراز اطمینان کرد که تحریم‌ها به اجماع تصویب می‌شوند و متن مربوطه صبح امروز آماده شد و بعد از ظهر شورای اتحادیه اروپا تحریم‌ها را صادر خواهد کرد.

او توضیح داد، این به معنای آن نیست که تمام تصمیمات امروز گرفته خواهند شد و صحبت در حال حاضر تنها درباره تدابیر فوری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل