بازدید 3522

دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام سهام عدالت صادر نشده

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام افراد حائز شرایط برای دریافت سهام عدالت صادر نشده است و برهمین اساس امکان بهره‌مندی افراد جدید از سهام عدالت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 18 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز شهرکرد از طریق شبکه‌های اجتماعی این رسانه در خصوص امکان ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت سوال داشتند که این موضوع از معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری پیگیری شده است.

شهناز عسگریان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چنانچه دستورالعمل جدیدی در این خصوص صادر شود از طریق این رسانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه سهام عدالت برای پنج دهک پایین جامعه که شامل ۱۳ گروه هستند، در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: این گروه‌ها شامل بازنشستگان دستگاه‌های عمومی و بازنشستگان کشوری و لشکری، کارگران فصلی و ساختمانی، زنان سرپرست خانوار، روستاییان و عشایر، افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خبرنگاران، ایثارگران، خادمان مساجد و قالیبافان است.

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری در ادامه مشمولان سهام عدالت در استان را ۷۴۲ هزار و ۷۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۸۹ هزار و ۹۲۴ نفر معادل ۶۶ درصد این جمعیت روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده‌اند.

عسگریان تصریح کرد: همچنین ۲۵۲ هزار و ۸۱۲ نفر از مشمولان سهام عدالت در استان معادل ۳۴ درصد مجموع مشمولان روش مستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بنا بر گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ نیز در اسفند ماه امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیت حدود یک میلیون نفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس