بازدید 3362

افزایش ۶۰ درصدی ابتلای کودکان هرمزگانی به اومیکرون

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در پیک جدید کرونا، شمار کودکان بستری و مبتلا به سویه اُومیکرون ۶۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 18 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب با اعلام این خیر به رسانه‌ها بدون اشاره به آمار آن افزود: برای مقابله با سویه جدید و افزایش ایمنی کودکان باید علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تزریق واکسن کرونا برای کودکان در اولویت خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی بیان داشت: اکنون واکسیناسیون کودکان علیه کرونا با ۲ واکسن به طور کامل بی خطر و بسیار موثر سینوفارم و پاستوکووک در حال انجام است که ضروری دارد والدین کودکان در این زمینه همکاری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به والدین اطمینان داد که این واکسن‌ها برای کودکان عارضه‌ای ندارد و ایمنی بسیار بالایی در آن‌ها ایجاد می‌کند.

دکتر نوروزیان هشدار داد: در بیست و هشتمین روز بهمن ماه هفت نفر بر اثر کرونا جان باختند و جمع جانباختگان این بیماری در استان به ۲هزار و ۵۱۳ نفر افزایش یافت.

دکتر نوروزیان ادامه داد: جانباختگان شامل چهار آقا و سه خانم از بستک، رودان، بندرخمیر، بندرعباس و میناب بودند.
وی افزود: امروز با بستری شدن ۱۲۳ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۳۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: اکنون ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان