بازدید 39353
شهره موسوی از همراه رئیس تا دشمن شماره یک او

تجمع علیه مخالف عزیزی‌خادم مقابل فدراسیون!

جالب اینکه شهره موسوی در انتخابات سال گذشته فوتبال، به نفع عزیزی خادم موضع گیری می‌کرد و در تیم رئیس فعلی فوتبال قرار داشت اما حالا مشکلات مالی و نظارتی وی دستاویز قرار گرفته است!
کد خبر: ۱۱۰۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 14 February 2022

امروز حدود 30 نفر مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و علیه شهره موسوی نایب رئیس بانوان این فدراسیون موضع گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، گرچه این اتفاق قبلا هم رخ داده است اما تکرار این موضوع آن هم در فاصله چند روز تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عجیب، مشکوک و هدفمند به نظر می‌رسد.

جالب اینکه شهره موسوی در انتخابات سال گذشته فوتبال، به نفع عزیزی خادم موضع گیری می‌کرد و در تیم رئیس فعلی فوتبال قرار داشت اما حالا مشکلات مالی و نظارتی وی دستاویز قرار گرفته است!

تجمع علیه مخالف عزیزی‌خادم مقابل فدراسیون!

گفته می‌شود پس از محرومیت مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون از سوی کمیته اخلاق، عده‌ای با هدف مشخص سعی در ایجاد مشکل برای دیگر اعضای مخالف عزیزی خادم در هیات رئیسه دارند و گفته می‌شود تجمع امروز نیز در همین راستا شکل گرفته است.

در همین زمینه شنیده می‌شود این افراد قصد دارند روز پنجشنبه هفته جاری و همزمان با جلسه هیئت رئیسه مقابل مرکز ملی فوتبال (محل برگزاری جلسه) حضور یافته و در آنجا نیز دست به تجمع بزنند.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طبق قانون و اساسنامه قصد برکناری عزیزی خادم را دارند. از روزی که چنین موضوعی مطرح شد تحرکاتی برای تحت فشار گذاشتن این افراد آغاز شد. شهره موسوی نیز یکی از امضا کنندگان نامه برکناری رئیس فدراسیون است.

البته پرونده موسوی مدتهاست که در نهادهای نظارتی در دست بررسی و رسیدگی است و او در این رابطه بارها احضار شده است و باید پاسخگوی عملکرد خود به خصوص در مسائل مالی و اقتصادی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
هدفمند کجا بود گند زدن دیگه داد مردمو درآوردن باید پاسخ گو باشند
باید کلا همه اینها و باندهای مرتبط متلاشی شده و افراد پاک نیت به کار گمارده شود.

اقای رییسی محترم. نوبت ساماندهی فوتبال سرتاپا کثیف فرا رسیده است.....اگر مرد میدان هستید....
سلام
دوست عزیز شهره موسوی شما رو چند خریده که به این راحتی دارید تجمع یکسری مالباخته رو اینطوری جلوه میدید؟
عزیزی خادم به کسی باج نمیده ، با مدیریت خوبش رفتیم جام جهانی ، روز اول اومده فوتبال یه تومن هم تو فدراسیون نبود شفافیت چی ازش می خواهید
تجمع کننده ها هوادارن استقلال هستند که خود عزیزی خادم خواهش کرده بیایند چون برای. استقلال بدنبوده
این‌اقای‌خادم‌نفری‌چقدر‌میده‌ما‌هم‌بیایم‌به‌نفعش‌شعار‌بدیم‌اگه‌رقم‌خوبی‌بده‌من‌چند‌نفر‌اضافه‌بیارم
اونا که تجمع کردن همشون دزد هستن .
به نظرم الان وقتشه همه اهالی فوتبال برای تغییر واصلاح رییس و اعضای مجمع اعتراض کنند حتی با تجمع در مقابل وزارت ورزش ومجلس.
قانون اولی بر تمام مسائل است در موضوع پیش آمده باید بر اساس قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال اقدام و عمل کرد با رفتارهای شعبان بی مخی و چماق به دستی و تجمع و شعار نباید از اجرای قانون جلوگیری کرد ‌‌هیئت رئیسه باید با افتدار تمام به قانون احترام گذاشته و به اساسنامه فدرسیون عمل نماید و مامورین محترم انتظامی و امنیت اجتماعی و سایر مسئولین ذیربط نباید اجازه دخالتهای چماق به دستی و غیر مسئولانه به همچین افراد غیر مسئول و قانون گریز بدهد‌.
ای بابا عزیزی خادم در عرض چند ماه که ریاست فدراسیون رو در دست گرفته گند زده به کل لیگ برتر و نمونه بارزش دخالت در کسر امتیاز گل گهر تیم مظلوم شهرستانی و با دسیسه نیرنگ تقلب کاری کردن این تیم ۸امتیاز ازش کسر بشه،و حذف تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا و باید دید این آقا چه کارهای دیگه انجام داده که هنوز معلوم نیسش و رسانه ای نشده و منتظر حذف تیم ملی هم باید باشیم و حتی پرسپولیس تو دوره این آقا ۱۰پله سقوط کرده از رنکینگ جهانی و با مشکلات مالی و مدیریتی روبه رو شده پرسپولیسی که هر سال قهرمان لیگ برتر بوده و هر سال جزو چند تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بوده،پس چرا استقلالی که تو این چند سال قهرمآنی نداشته و از پرسپولیس پائین تر بوده انقدر وضعیت مالیش و خریدهاش بهتر بوده و بازیکناش رو حفظ کرده.خوب این وسط معلومه میخوان ی تیمی رو نابود بکنن به خاطر اینکه هر فصل قهرمان لیگ میشه.من خودم طرفدار فولاد هستم ولی قشنگی لیگ همین چیزها هستش
یکی بگه چه خبره تو فدراسیون
موافقان‌عزیزی خادم
دارودسته فاسدان هستند
هیات ربیسه‌طبق‌قانون‌عمل‌می‌کند‌تجمع‌برای‌چیست؟
هنوز‌که‌هنوز‌از تجمع‌برای‌فشار‌‌و‌منحرف‌کردن‌ایتفاده‌می کنند
فقط‌باید‌برای‌تجمع کنندگان متاسف شد
فایل صوتی از فشار فدراسیون عزیزی خادم به کمیته انضباطی برای صدور رای معروف گل گهر بنفع استقلال واقعا شرم آوره و نشان از عدم بیطرفی عزیزی خادم دارد.ایا عزیزی خادم در این موارد واقعا نفوذی نداشت: سربازان استقلال - بازیکن خارجی فقط استقلال میتواند بگیرد- هربازی دوپنالتی بنفع استقلال- شکایت نساجی گم شد- شکایت فولاد و الومنیوم - قانون نظام وظیفه یک کشوربخاطراستقلال درحال تغییراست- بازی ۱۲ نفره - داوری های کاملا یک طرف مثل بازی با پیکان و هوادار و....
عزیزی خادم بمونه فوتبال به لجن میکشه
اینها هواداران استقلال هستند قهر مانیشون وابسته به ریاست عزیزی خادم می باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل