بازدید 5804

خدمات چاپ و تبلیغات تهران دیزاین

مجموعه هنری تهران دیزاین با به کارگیری ایده‌های نوین و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی، با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات، توانسته انواع خدمات چاپ و طراحی را با در نظر گرفتن چهار اصل اساسیِ کیفیت، قیمت مناسب، دقت و سرعت، به مشتریان ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 19 February 2022

خدمات چاپ و تبلیغات تهران دیزاین

شرکت تهران دیزاین، فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه امور چاپ و تبلیغات آغازکرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی از متخصصین توانا و خلاق در زمینه طراحی و با همراهی مدیران مجرب و مسئولیت پذیر، توانسته با همت مدیران و تلاش و کوشش فراوان همه دست‌اندرکاران، طی 6 سال خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت طراحی و چاپ در کشور مطرح کند. مجموعه هنری تهران دیزاین با به کارگیری ایده‌های نوین و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی، با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات، توانسته انواع خدمات چاپ و طراحی را با در نظر گرفتن چهار اصل اساسیِ کیفیت، قیمت مناسب، دقت و سرعت، به مشتریان ارائه دهد. روزانه ده‌ها سفارش به صورت آنلاین و حضوری از مشتریان تحویل گرفته شده و با مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپی و مناسبترین قیمت، آماده و به سراسر کشور ارسال می‌شود. همکاری با بسیاری از ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، مدیا و … نشان دهنده رضایت و اعتماد مشتریان و اعتبار و انگیزه ای برای ارائه خدمات بهتر ما می باشد.

خدمات ارائه شده در شرکت تهران دیزاین شامل فعالیت‌های مختلف می‌باشد که برخی از مهمترین آنها عبارتنداز:

خدمات چاپ و تبلیغات تهران دیزاین

خدمات طراحی تندیس

خدمات ساخت تندیس شامل ساخت انواع تندیس‌های ترکیبی، حجمی، پلکسی، ساده و کریستال می‌باشد. بسیاری از سازمانهای دولتی و خصوصی بزرگ در جشنواره‌ها، همایش‌ها، المپیاد‌ها، دانشگاه‌ها و ... به عنوان تجلیل و گرامی‌داشتِ کارمندان و کارکنان خود، تندیس اهدا میکنند. جنس هر کدام از این تندیس‌ها و متریال استفاده برای ساخت با هم متفاوت است و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. زمان تولید و قیمت ساخت هر کدام از این تندیس‌ها با هم متفاوت است و بستگی به عوامل متعددی دارد. جنس متریال، ابعاد تندیس، طرح و متن‌های سفارش شده برای چاپ و تعداد سفارش از جمله مواردی هستند که در هزینه ساخت و قیمت خرید تاثیر مستقیم دارند.

برای اطلاع دقیق از جزئیات قیمت خریدِ هر کدام از تندیس‌ها، می‌توانید با همکاران ما در مجموعه تهران دیزاین تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین از سایت فروشگاهی این مجموعه سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. برای مثال برای مشاهده قیمت تندیس کریستالی، با کلیک روی تندیس کریستالی می‌توانید انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و قیمت تندیس کریستالی در انقلاب را مشاهده کنید. لازم به ذکر است تمامی مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها به صورت رایگان خدمت مشتریان ارائه می‌شود.

خدمات چاپ و تبلیغات تهران دیزاین

خدمات طراحی و ساخت انواع لوح تقدیر یا یادبود

طراحی و ساخت لوح تقدیر، از دیگر خدمات شرکت تهران دیزاین می‌باشد. لوح تقدیر می‌تواند شامل متن کوتاه تقدیر یا شعر ادبی باشد. این نوشته‌ها گاها همراه با تصویر چهره افراد مشهور و یا برند و لوگوی یک سازمان، روی ورقه‌ای از جنس فلز، کاغذ، شیشه و سنگ حکاکی می‌شود و در داخل جعبه‌هایی با رنگ های متنوع و زیبا قرار داده شده و به مخاطب اهدا می‌شود. لوح‌های تقدیر بر اساس نیاز کاربری و جنس متریال مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتنداز: لوح تقدیر استیل، برنجی، آلومینیومی، پلکسی، مولتی استایل، کاغذی و چوبی. هر کدام از این لوح‌ها روند ساخت مختلفی دارند و توسط دستگاه‌های صنعتی چاپ و ساخته می‌شوند. هزینه ساخت و قیمت خرید هر کدام از این لوح‌های یادبود بر حسب جنس مواد ساخته شده، ابعاد لوح یادبود و طرح چاپ شده، با هم متفاوت است.

خدمات طراحی و ساخت انواع مهر

ساخت انواع مهرها از دیگر خدمات شرکت تهران دیزاین می‌باشد که در دسته بندی های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. در این دسته‌بندی تمامی مشاغل نیاز به مهر، شامل مهرهای پزشکی و پرستاری، مهر مهندسی، مهر وکالت، انواع مهر دفترخانه‌ها و محضرخانه‌ها، مهر بانک ها و ارگان‌های دولتی، مهر فروشگاهی و مغازه‌دارها، مهرهای شخصی و افراد حقوقی و ... می‌باشد. پس از انتخاب هر کدام از این دسته بندی‌ها، انواع مهرهای موجود، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع نمایش داده می‌شود و هر کدام از مشتریان طبق سلیقه و نیاز خود از بین آنها انتخاب می‌کنند. علاوه بر دسته بندی مهرها بر اساس مشاغل، مهرها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: مهر ژلاتینی، مهر ژلاتینی اتومات (استامپ سرخود)، مهر لیزری، مهر برجسته، مهر جیبی، مهر برنجی، مهر فشاری، مهر شماره‌زن، مهر تاریخ‌زن و ... که هر کدام از این مهرها بر طبق نیاز کاربری و جایی که مورد استفاده قرار میگییرند، طراحی و ساخته می‌شوند.

مجموعه تهران دیزاین انواع برند‌های با کیفت، از جمله برندهای شاینی (shiny)، کولوپ (colop)، موبی (mobi stamps)، دیپلمات (diplomat)، اسمارت (smart) و سایر برندهای معروف و به‌روز دنیا را در وبسایت خود، جهت ارائه به مشتریان عزیز قرار داده است. کیفیت، دوام و قیمت خرید هرکدام از این برندها، با هم فرق دارد و بر اساس جنس، اندازه و تعداد سفارش، قیمت‌های متفاوتی دارند.

دیگر خدمات تهران دیزاین

فروشگاه تهران دیزاین خدمات دیگری از قبیل طراحی و چاپ انواع پرچم (شامل پرچم‌ تشریفات و پرچم رومیزی)، ساخت انواع ابر و باکس میکروفون، طراحی و ساخت انواع اتیکت و بج سینه، چاپ انواع برچسب و لیبل‌های حرارتی، چاپ انواع لیوان‌ (شامل لیوان‌های سرامیکی، کاغذی، شیشه‌ای و ...) انجام می‌دهد. شما می‌توانید هر کدام از موارد گفته شده را از طریق سایت فروشگاهی تهران دیزاین مشاهده کنید و بر اساس نیاز و سلیقه خود، سفارش‌هایتان را در اسرع وقت، با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان و دریافت پاسخ سوالاتتان در مورد نحوه سفارش، هزینه خرید و زمان ساخت هر کدام از انواع لوح‌ها، تندیس‌ها، مهرها و سایر خدمات ارائه شده، با همکاران ما در مجموعه هنری تهران دیزاین تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار