بازدید 8212
۲

امحای مدارک به روش ترامپ: توالت کاخ سفید!

براساس کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود، رئیس جمهوری سابق آمریکا تلاش کرده بود تا در دوران تصدی‌اش در کاخ سفید برخی از اسناد و مدارک را پاره و آنها را از طریق توالت‌های کاخ سفید امحا کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 12 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از یاهو نیوز، اکثر آمریکایی‌ها احتمالا هرگز به توالت‌های کاخ سفید فکر نکرده‌اند اما اکنون در سال ۲۰۲۲ باید درباره آنها صحبت شود.

براساس کتاب در حال چاپ "مگی هابرمن" تحت عنوان "شیاد: ساختن دونالد ترامپ و فروپاشی آمریکا"، سیفون توالت‌های کاخ سفید همیشه برای یک کار کشیده نمی‌شدند. آنها همچنین از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا برای امحای اسناد و مدارکی که آرشیو ملی تلاش می‌کرد به آنها دسترسی پیدا کند، استفاده می‌شدند.

جزئیات جدید مطرح شده در این کتاب حاکی از آن است که کارمندان کاخ سفید گهگاه تکه‌هایی از کاغدهای پاره شده را که راه توالت‌ها مسدود کرده بودند، پیدا می‌کردند و معتقدند که دونالد ترامپ قصد داشته این مدارک را نابود کند. ضعف در آرشیو اسناد و مدارک یکی از مشکلات دولت ترامپ بود و نگرانی‌هایی را در داخل آمریکا به وجود آورده بود چرا که اگر این اسناد به دست دولت بعدی نمی‌رسید، می‌توانست نگرانی جدی و واقعی به وجود آورد.

"لیندزی چروینسکی"، تاریخ‌نگار ریاست جمهوری به روزنامه واشنگتن پست گفت:‌ قانون ثبت اسناد و مدارک ریاست جمهوری وجود دارد چرا که این تنها راهی است که یک رئیس جمهور می‌تواند برای مدت طولانی پاسخگو باشد.

این در حالی است که ترامپ افشاگری‌های هابرمن را رد کرده و آن را "کاملا نادرست" خوانده است.

وی گفت: یک داستان جعلی دیگر دال بر اینکه من اسناد و مدارک را در توالت‌های کاخ سفید می‌انداختم تا آنها را امحا کنم! این داستان کاملا نادرست است و توسط یک خبرنگار به منظور تبلیغ کردن برای کتابی که عمدتا ساختگی است، نوشته شده است. دموکرات‌ها تنها از این داستان‌ها به عنوان یک استتار برای اوضاع وحشتناک کشورمان در دوره جو بایدن استفاده می‌کنند.

هر دو طرف از داستان خود دفاع می‌کنند اما اداره سوابق و آرشیو ملی به تازگی ۱۵ جعبه از اسناد و مدارک ریاست جمهوری را در ملک ترامپ در مارالاگو واقع در فلوریدا کشف کرد و آنها را به این اداره منتقل کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
البته آنچه (ترامپ) را فریب داد این بود که (توالت)های کاخ سفید مثل توالت های اماکن دیگر است اما نمی دانست که توالت های کاخ سفید به (فاضلاب) نمی رود بلکه به (بایگانی)
ترامپ وقتی ریس جمهور شد . خیلی ها به او لقب احمدی نژاد ثانی دادند . بیشتر رفتارهای هردو یکسان بود . یادتون هست تو همین تابناک نوشتید . احمدی نژاد هدایای کاخ ریاست جمهوری را با چندین کامیون از کاخ خارج کرد و این عتیقه جات نفیس را در راه پله های دفتر خود ولو کرد ؟ تو همین تابناک بارها نوشتید که احمدی نژاد مسوبات مجلس را ابلاغ نمیکند و اجرا هم نمیکند ؟ ترامپ هم ورژن آمریکایی احمدی نژاد هست . جالب است که هردونفر خودرا به نوعی خادم ملت معرفی میکنند . در صورتی که هردو خاین ترین فرد به ملت و کشور خود بودند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر