بازدید 4299

ساخت ورزشگاه جام‌جهانی قطر با پول حامی القاعده!

کد خبر: ۱۱۰۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 12 February 2022

روزنامه دیلی‌میل چاپ لندن در گزارشی مدعی شده است که یکی از هتل‌های ساخته‌شده در قطر برای اسکان مسافران جام جهانی 2022 توسط یک مؤسسه دولتی که بودجه نیروهای تروریستی القاعده در سوریه را تأمین می‌کند، احداث شده است.

طبق گزارش این نشریه؛ هتل «تیوولی سوق الوکره» که قرار است اعضای تیم ملی انگلیس در ایام برگزاری جام جهانی پاییز سال آینده در آن اقامت داشته باشند، توسط «دفتر مهندسی خصوصی قطر» (PEO) ساخته و تأمین بودجه شده است. این مؤسسه سال گذشته توسط دیوان‌عالی انگلیس به‌عنوان یکی از منابع تأمین مالی نیروهای القاعده با اختصاص مخفیانه چندصدمیلیون دلار به این گروه تروریستی از طریق پولشویی معرفی شد،
این در حالی است که ماه گذشته هیئتی از اتحادیه فوتبال انگلیس به این هتل 5ستاره ساحلی سر زدند و تصمیم گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور برای اسکان شاگردانش در محل مذکور را تأیید کردند، البته هتل انتخاب‌شده از سوی انگلیسی‌ها هنوز باید به تأیید فیفا برسد ـ اقدامی که بعد از قرعه‌کشی جام جهانی صورت خواهد گرفت ـ و به همین دلیل این گزینش فعلاً تنها جنبه تشریفاتی دارد.

هتل سوق‌الوکره سال 2015 و با هدف اسکان میهمانان جام جهانی احداث شد که با وجود نما و ظاهر سنتی‌اش دارای تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر