بازدید 21867
۳

با این سه روش ساده اُمیکرون را مهار کنید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات، سه اصل طلایی در مهار این سویه سرکش کروناست.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 10 February 2022


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، تورج اسدی با اشاره به اینکه استان مازندران وارد موج ششم شده است، اظهار کرد: افزایش تعداد مراجعان سرپایی و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ ها و مراکز بهداشتی درمانی در دو هفته اخیر بیانگر این موضوع است.

اسدی خواستار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به پزشکان خانواده و کلینیک های طبی شد و افزود: کنترل ویروس منحوس کرونا با تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر است.

وی گفت: ایجاد ایمنی در افراد با واکسیناسیون، شکستن زنجیره انتقال بیماری و پیشگیری دارویی هم اکنون سه روش شناخته شده برای کنترل همه گیری های ویروسی است، منتها در بیماری کرونا بدلیل عدم وجود پیش گیری دارویی، در حال حاضر روش های اصلی کنترل این همه گیری ایمنی عمومی بوسیله واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات است که این سه اصل طلایی برای مهار کرونا و سویه جدید سرکش آن است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: افراد برای در امان ماندن از کرونا و شکست زنجیر انتقال حتما نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
عدم شرکت در تجمعات غیر از راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه و جماعت و روضه های مداحان ....
والله من نه جايي ميرم ونه كسي مياد ماسك هم اكثر اوقات حتي توي منزل هم ميزنم هرسه دوز واكسن هم زدم اما تاكنون سه بار مبتلا شدم
دوبارقبلا والان هم اوميكرون البته شديد درحد بستري نبوده
بهتره واکسن ضد دروغ بزنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار