بازدید 3193

بازگشت بخش‌های کرونایی به بیمارستان‌ها

معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) گفت: با آغاز موج جدید کرونا، روند بستری‌ها افزایش پیدا یافته، به طوری که ما را مجبور به بازگشایی و ایجاد بخش‌های کرونایی در بیمارستان کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مهدی برزگر، معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، درباره آخرین تعداد بستری‌ها در این بیمارستان، اظهار کرد: با آغاز موج جدید کرونا، روند بستری‌ها در ایام کرونا افزایش یافته است، به طوری که ما را مجبور به بازگشایی و ایجاد بخش‌های کرونایی در بیمارستان کرده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز دو بخش بستری و آی‌سی‌یو را در بیمارستان بازگشایی کردیم و به مروربا افزایش تعدادمبتلایان، بخش‌های جدید آماده و بازگشایی خواهند شد.

اُمیکرون در کمین سالمندان جامعه

معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تأکید کرد: در موج ششم کرونا، حدود ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که اغلب آن‌ها را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: از نظر دارو و تجهیزات هیچ کمبودی نداریم و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم.همچنین این بیمارستان آمادگی لازم برای بستری کردن بیماران را داراست و در همین رابطه نیز کلینیک‌های سرپایی تنفسی دایر شده و به مرور کلینیک‌ها در شیفت‌های بعدی اضافه می‌شود.

تب، تنگی نفس و گلودرد شایع‌ترین علائم ابتلا به اُمیکرون

برزگر با اشاره به سن مبتلایان به اُمیکرون، ابراز کرد: تعداد بیماران بستری شده زیر ۲۰ سال در این بیمارستان چشمگیر نیست و مبتلایان به کرونا با علائمی مانند تنگی نفس، گلودرد و تب مراجعه می‌کنند. تاکنون میزان فوتی‌های بیمارستان به نسبت پیک گذشته، روند نزولی را در پیش گرفته است.

معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بر مقابله با کرونا در سطح جامعه و مراکز درمانی تأکید و عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از کارکنان ما درگیر کرونا شده‌اند و این به سبب انتشار سریع ویروس امیکرون است. این ویروس از بیماران به پرستاران و کادر درمان و برخی نیروهای خدماتی ما منتقل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر