بازدید 3725

کشتی‌های جذاب در تمرین تیم ملی: برتری یزدانی، قاسمپور و زارع

حسن یزدانی برابر احمد بذری به برتری قاطع رسید، کامران قاسمپور موفق به شکست منصوری شد و یونس امامی نیز با وجود این که به دلیل بیماری پس از رقابت‌های قهرمانی کشور جلسه تمرینی نداشت، مقابل امیرمحمد یزدانی به برتری قاطع ۱۲ بر ۵ رسید
کد خبر: ۱۱۰۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 01 February 2022

تمرین آزادکاران اعزامی به آمریکا در کنار دیگر نفرات حاضر در اردو در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

در این تمرین که دیگر نفرات حاضر در اردو نیز حضور داشتند، آزادکاران پس از گرم کردن، در ۶ دقیقه وقت قانونی به مبارزه پرداختند.

در مبارزه‌های برگزار شده، حسن یزدانی برابر احمد بذری به برتری قاطع رسید، کامران قاسمپور موفق به شکست منصوری شد و یونس امامی نیز با وجود این که به دلیل بیماری پس از رقابت‌های قهرمانی کشور جلسه تمرینی نداشت، مقابل امیرمحمد یزدانی به برتری قاطع ۱۲ بر ۵ رسید. سرلک نیز مقابل یخکشی شکست خورد.

در دیگر مبارزه های برگزار شده، داستان برابر انوری پیروز شد و رحمان عموزاد نیز مقابل رحیم‌پور به برتری رسید. هم‌چنین امیرحسین زارع نیز با نتیجه ۲ بر صفر مقابل یدالله محبی صاحب پیروزی شد. زارع در این مبارزه ۲ مرتبه حریف را به برون تشک برد و در طول مبارزه موفق به اجرای فن نشد.

حسن یزدانی نیز پس از انجام مبارزه در حالی که کنار تشک نشسته بود، بارها نکات فنی لازم را به رحمان عموزاد منتقل کرد.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز تا پایان نظاره‌گر تمرین آزادکاران بود و در برخی مواقع، نکات فنی را گوشزد می‌کرد.

تمرین تیم ملی کشتی آزاد ۲ ساعت به طول انجامید.

تیم ملی کشتی آزاد ایران برای دیدار دوستانه با آمریکا که قرار است ۲۳ بهمن در تگزاس برگزار شود، در صورت صدور روادید برای تمامی نفرات کاروان اعزامی، راهی این کشور خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان