بازدید 8676

مهر و موم داروخانه‌های متخلف در مسجدسلیمان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از مهر و موم ۲ داروخانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 01 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، ولی الله شرفی گفت: با توجه به شیوع سویه جدید امیکرون، تشدید بازرسی از اماکن دولتی و خصوصی در مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها ۲ داروخانه و یک کیوسک عرضه مواد غذایی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در گشت مشترک کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت و پلیس اماکن مهر و موم شدند، افزود: داروخانه‌ها جزو گروه‌های شغلی هستند که مشمول اعمال محدودیت نمی‌شوند و به دلیل مراجعه عموم مردم به آنها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

شرفی با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری ناشی از سویه جدید اُمیکرون در کشور گفت: عادی انگاری، بی توجهی به اصول بهداشتی و خودداری از تزریق واکسن و تکمیل واکسیناسیون از عوامل اصلی شروع پیک ششم کرونا هستند و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین تداوم استفادهاز ماسک در اماکن عمومی افزود: از شهروندان خواهشمندیم با مراجعه به موقع به مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهرستان، نسبت به تزریق واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها