بازدید 70228
۴

به نفع مردم...

حاشیه نگاری حسین مصطفی زاده از دیدار رهبر انقلاب با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی
کد خبر: ۱۱۰۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 31 January 2022
دیروز پس از دو سال که به خاطر شرایط کرونا دیدارهای حضوری انجام نمی شد؛ تولید کنندگان و فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری دیداری داشتند. دیداری که در آن سیاست ها مشخص می شود و اگر با همدلی همراه گردد اتفاقات خوبی  را می تواند رقم بزند.
 
دیدار بسیار صمیمی بود و ساده. مسائلی که رهبر انقلاب برای آینده مطرح می کردند از نظر بنده بسیار معنادار بود.  هم تولید کنندگان را  به فعالیت و اشتغال زایی بیشتر تشویق می کردند و هم دولت را به حمایت و پشتیبانی موظف. تا پیش از این در جلسات متعددی خدمت رهبری رسیده بودم اما در این جلسه ایشان چند بار از معاون اول ریس جمهور در کنار وزرای مرتبط نام بردند و توصیه به حمایت از تولید و تولید کنندگان کردند. دانستن نگاه سکان دار نظام برای تولید کننده ای که می خواهد حرکت کند مهم است. از نظر بنده  هر جمله از ایشان را میشود تبدیل به یک کتاب کرد. جملاتی که هم حس صمیمت دارد و هم مقتدرانه بیان می شود. چرا که شنونده صحبت ها فقط دوستان ما نیستند و دشمنان نیز هستند.

این دیدار یک حسن بزرگ دیگر هم داشت. اینکه مسئولین اقتصادی و تولید کنندگان کنار هم نشستند. یکی می گفت و آن دیگری می شنید. بدون واسطه و به طور مستقیم . بعد از دیدار هم در همان حسینیه فرصتی فراهم شد برای گفت و شنود بیشتر. آنچه من دیدم این بود؛ هیچ مسئولی بیان نکرد که وقت ندارد یا کار دارد، بلکه وقت گذاشتند و تمام صحبت ها را گوش کردند. دیدار دیروز به حرفها اهمیت داده بود

صحبت های دیروز رهبری نزدیک به واقعیت نبود بلکه صد در صد عین واقعیت بود. رهبر انقلاب آنچه را که ما هم نمی دیدیم دیده بود. من، همکاران من، دوستان من و سایرین، هر کس به اندازه خودش و در حوزه خودش اطلاعاتی دارد؛ اما شخصی که بالا ایستاده نگاهی جامع تر و متفاوت تر دارد. ایشان فقط کل کشور را نمی بیند بلکه این کل را در منظومه کره زمین می بیند و صحبت می کند. نه تنها از اقتصاد داخل موشکافانه می گوید که اهمیت فراز و فرود این اقتصاد در خارج مرزها را هم تبیین می کند. من فکر می کنم یک موفقیت در این سالها حاصل شده. فضای کشور فضای حمایت از تولید شده. حداقل کسی نمی تواند حمایت از تولید را قبول نداشته باشد. چرا که اولین و بزرگترین حامی رهبر انقلاب شده اند. البته یک مقدار تیم اقتصادی دولت باید با جدیت بیشتر اقداماتی انجام دهد و همه این اتفاقات باید منجر به این شود که نتیجه این دغدغه مندی ها و زحمات را مردم ببینند.
 
نظر مقام معظم رهبری هم این است که اگر همه این اقدامات انجام شود اما مردم نتیجه آن را حس نکنند فایده ای ندارد. در این دیدار اکثر تولیدکنندگان و کارآفرینان بزرگ را من دیدم که هرکدام از این تولید کنندگان چند هزار نیرو داشتند. بعضی شرکت هایی هم که از نظر اشتغال کوچک بودند اما دانش محور و دانش بینان بودند و به دلیل اهمیت حوزه فعالیت خویش حضور داشتند.
 
من به عنوان یک کار آفرین که  چند هزار پرسنل دارم و از هیچ جای دولتی حمایت نمی شوم وقتی وارد این فضا و محفل می شوم حس خیلی خوبی دارم و برای ادامه کار انرژی و روحیه مضاعف می گیرم. وقتی تولیدکنندگان می بینند رهبر کشور از خیلی مدیران به آدم نزدیک تر می شود و صحبت هایشان را گوش می دهد و توصیه می کند نه اینکه دستوری صحبت کند، خیلی انرژی بخش است. صحبت های ایشان تماما دلسوزانه و پدرانه بود.
 
از نظرمن صحبت ها مانند بحثی که درمورد تولید خودرو داشتند؛ کاملا به نفع مردم و مطابق با دغدغه مردم بود. وجود این دیدار ها برای ما تولید کنندگان ضروری و روحیه بخش است و امیدوارم ادامه دار باشد.
 
به نفع مردم...
 
*حسین مصطفی زاده، مالک کارخانجات بیژن و داور مسابقه میدون
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
من مطمئن هستم که اگر حضرت آقا این متن را بخوانند از این همه تملق منزجر خواهند شد.
خب ببینم شما جان بر کفان و شیفته ها در آینده می خواهید چه گلی سر این ملت بزارید؟
چاپلوسی تو این چند خط موج میزنه.
همینه که وضع مملکت شده این
در 40 سالی که ین دیدارها با مقامات وجود داشته چه تاثیری گذاشته تنها جنبه نمایشی داره درست مثل برنامه هایی که رئیسی از صاحب نظران اقتصادی و سیاسی خواست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر