بازدید 18214
۱
باحکم آیت الله آملی لاریجانی :

رئیس مرکز رسانه مجمع تشخیص مصلحت منصوب شد

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را باحفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 29 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن ابلاغ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:


جناب آقای حسن رحیمی
مشاور محترم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر به سوابق، تجارب و توانمندی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان " رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی" مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می شوید.
امید است، با توکل به خداوند متعال و با همت و تلاش در راه اندازی و ساماندهی فعالیت های این مرکز، مسئولیت های محوله را به احسن وجه به انجام رسانیده و منشاء خدمات موثری باشید .
در ضمن از خدمات و تلاشهای آقای دکتر سیدصادق موحد در مدت تصدی حوزه معاونت اطلاع رسانی و امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تقدیر و تشکر می نمایم.


صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

شایان ذکر است ، حسن رحیمی دارای سوابق و تحصیلات حقوقی،قضایی بوده و سالها مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در قوه قضاییه و سازمانهای تابعه وهمچنین وزارت دادگستری راعهده داربوده است و صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجله حقوقی دادگستر ، سردبیری مجله دادرسی و نگارش وانتشار دهها مقاله در زمینه های حقوقی،قضایی و اجتماعی رانیز در پیشینه رسانه ای خود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
واقعا تشخيص مصلحت چه مشکلی ازکشور حل می‌کند؟ شرح وظیفه؟ این تشکیلات های موازی هزینه بر بويژه د رتبلیغ ات وفرهنگ هزینه زیادی بر کشور تحمیل ودستاوردی ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر