بازدید 14763
فشار روانی شدید روس‌ها روی مهاجم ایرانی؛

سردار آزمون نمی‌خواهد تا آخرفصل هم در زنیت بماند!

کد خبر: ۱۱۰۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 29 January 2022

سردار آزمون اخیراً به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی پنج ساله با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد.

پیش از این قرار بود مهاجم 27 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان فصل جاری در زنیت بماند و تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق شود، اما با توجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در باشگاه زنیت افتاده است، به نظر می‌رسد او در همین پنجره زمستانی راهی لورکوزن خواهد شد.

سردار آزمون نمی‌خواهد تا آخرفصل هم در زنیت بماند!

رسانه‌های روسی اخیراً از سرد شدن رابطه آزمون و مسئولان باشگاه زنیت در پی عقد پیش‌قرارداد او با بایرلورکوزن خبر داده‌اند و حتی گفته می‌شود که ملی‌پوش ایرانی به دلیل رعایت نکردن برخی قوانین درون تیمی، ممکن است به تیم ذخیره‌های زنیت تبعید شود.

در همین راستا ماگومد اوزدویف هافبک 29 ساله زنیت با انتشار تصاویری سیاه و سفید از خود و آزمون در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، به نوعی از هم‌تیمی ایرانی‌اش خداحافظی کرد و نوشت: «رؤیاهایت را دنبال کن. دلم برایت تنگ خواهد شد».

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم به نوعی جدایی‌اش از زنیت در همین پنجره زمستانی را تأیید کرد و زیر این پست هم‌تیمی روسی‌اش پاسخ داد: «تو، تمامی هم‌تیمی‌هایم، همه مربیان و تمامی هواداران زنیت همیشه در قلب من هستید».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان