بازدید 21089

تاخت و تاز اومیکرون در کشور با افزایش شدید شهر‌های قرمز و نارنجی در ۴۸ ساعت

شمار شهر‌های زرد هم از ۱۱۴ به ۲۱۷ شهرستان افزایش یافته و به همین تناسب از شمار شهر‌های آبی به شدت کاسته شده و از ۳۲۵ به ۱۸۱ شهرستان رسیده است. تغییراتی که حکایت از گسترش خطر کرونا در کشورمان، آن هم با سرعت بسیار زیاد دارد. موج ششم کرونا که با شیوع سویه اومیکرون در کشورمان آغاز شده و سرعت پیشرفتش را در تغییرات نقشه هم می‌توان دید.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 28 January 2022

تابناک اجتماعی

نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان به فاصله دو روز، بار دیگر بروز شد تا شمار شهر‌های قرمز و نارنجی افزایش یافته و سهم رنگ آبی در آن کمتر شود.

به گزارش «تابناک»، با دومین بروزرسانی نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان در هفته جاری، شمار شهر‌های قرمز از یک به ۷ افزایش یافت و جز اردکان در استان یزد که دو روز پیش در وضعیت قرمز قرار گرفته بود، سه شهرستان‌ها دیگر در این استان، ابرکوه، خاتم و مهریز و همچنین کاشان (استان اصفهان)، فردوس (استان خراسان جنوبی) و قم (استان قم) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

البته وخامت اوضاع کرونایی کشورمان منحصر به این شهرستان‌ها نیست و در نقشه جدید کرونایی شمار شهر‌های نارنجی هم با افزایش چشمگیر از ۸ به ۴۳ شهرستان افزایش یافته است و تقریبا مناطق پرشماری در بخش مرکزی و جنوبی کشورمان در وضعیت وخیم کرونایی قرار گرفته‌اند و با تدوام وضعیت فعلی، ممکن است به سرعت در بحرانی‌ترین شرایط یعنی وضعیت قرمز قرار گیرند.
 
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در دو ماه اخیر؛ سومین نسخه نقشه در هفته جاری در حالی منتشر می‌شود که انتشار نقشه به مدت یک ماه متوقف شده بود.
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در دو ماه اخیر؛ سومین نسخه نقشه در هفته جاری در حالی منتشر می‌شود که انتشار نقشه به مدت یک ماه متوقف شده بود.
 
شهرستان های اصفهان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان، دشتستان، گناوه (بوشهر)، پاکدشت، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ملارد، ورامین (تهران)، سامان (چهارمحال و بختیاری)، بینالود، تربت حیدریه، مشهد (خراسان رضوی)، ایرانشهر (سیستان و بلوچستان)، شیراز، کوار، گراش (فارس)، انار، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان (کرمان)، لاهیجان (گیلان)، خرم آباد (لرستان)، رامسر، سوادکوه (مازندران)، اراک، ساوه (مرکزی)، بستک، بندر لنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک (هرمزگان)، بهاباد، تفت، میبد، یزد (یزد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
 
افزون بر این، شمار شهر‌های زرد هم از ۱۱۴ به ۲۱۷ شهرستان افزایش یافته و به همین تناسب از شمار شهر‌های آبی به شدت کاسته شده و از ۳۲۵ به ۱۸۱ شهرستان رسیده است. تغییراتی که حکایت از گسترش خطر کرونا در کشورمان، آن هم با سرعت بسیار زیاد دارد. موج ششم کرونا که با شیوع سویه اومیکرون در کشورمان آغاز شده و سرعت پیشرفتش را در تغییرات نقشه هم می‌توان دید.
 
فهرست شهر‌های قرمز به این شرح است؛
 
ردیف استان شهرستان وضعیت
1 اصفهان کاشان
قرمز
2 خراسان جنوبی فردوس
قرمز
3 قم قم قرمز
4 یزد ابرکوه
قرمز
5 یزد اردکان قرمز
6 یزد خاتم قرمز
7 یزد مهریز
قرمز

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها و ماسک زدن اختیاری و ........ نشان می دهد که هزینه های جانی و مالی این وضعیت برای مردم است و درآمد و ......... برای دولت
واکسن نزده ها بشتابید و برای حفظ جان خود واکسینه شوید. سرعت انتشار امیکرون انقدر بالاست که اکثر افراد رو درگیر می کنه و در این بین تنها واکسن زده ها نیاز به بستری ندارند و جان سالم بدر می برند.
همه شهرها که قرمز شد بعد تصمیم میگیرند بعضی جاها تعطیل بشه! خب زودتر تصمیم بگیرید
تا زمانیکه آخرین سویهٔ ویرو اتفاق نیقتد که مشخص شود در چه وضعیتی قرار دارد ،جهان از شر این غبارآلود خلاصی ندارد و لازمه اش سختگیری پروتکلهاست ؟
یاخدا..
مدرسه باز ..دانشگاه باز ...سینما واستخر وکنسرت به راه ....مترو واتوبوس قیامت......اینجوری مدیریت میکنید؟
چرا همیشه قم!؟؟؟!؟؟؟
قمي ها اغلب واكسن نمي زنند و عاقبت هم همين ميشه. آدم ياد امير كبير مي افته !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کی گفته مجید جان چرا اطلاعات اشتباه میدی هدفت چیه
پس چرا اجبار به رفتن بچه ها به مدرسه می کنند؟؟؟؟
هیچ نگران نباشید مدارس باز باشند مشکل کم می شه؟..
واکسن دوز سوم را بزنید.
اپلیکیشن ماسک را ببندید. افرادی که پشت آن هستند دنبال سیاه نمایی هستند
بازگشایی مدارس و حضور دانشجویان در دانشگاه را پی‌گیری کنید.
اجازه دورکاری ندهید.
مردم باید مانند روزهای جنگ وارد نبرد با این دشمن شوند.
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دشمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدايا عقللللللللللللللللل
اشکال نداره همه جا باز کنید که الودگی بیشتر بشه
اموزش باید مجازی بشه. چرا دایم پاس کاری میکنید. بابا جان مردمه. متوجه هستید ؟؟؟؟؟
چراااااامدرسه هاروتعطبل نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
اطلاعات اشتباه نيست. سند و مدرك دارم . ميتونيد خودتان پيگيري كنيد . كمترين ميزان واكسيناسيون در قم بوده است . اطلاعات آن موجوده .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها