بازدید 97821

پشت پرده ماجرای جنجالی برنامه خندوانه دیشب چه بود؟

در حالی که از قبل اعلام شده بود منتخبان مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه ساعت ۲۳ دیشب معرفی می‌شوند، اما شبکه نسیم به جای این برنامه فیلم سینمایی خارجی پخش کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 28 January 2022

به گزارش «تابناک»، مهدی بذرافکن با بیان این مطلب در ادامه نوشت: نکته جالب اما اینجا بود که این شبکه هیچ گونه توضیحی برای عدم پخش خنداننده شو ارایه نداد. در موارد قبلی که مثلا برنامه ها به آنتن نمی رسیدند لااقل به صورت زیرنویس توضیح داده می شد که برنامه یا آماده نیست یا دیر به آنتن می رسد اما دیشب صداوسیما حتی به صورت زیر نویس هم توضیحی در این رابطه نداد.

مخاطبان سردرگم خندوانه که منتظر این برنامه بودند با سر زدن به پیج خندوانه هم به جایی نرسیدند و دیگر بر همه مشخص شد برنامه خندوانه پنجشنبه شب روی آنتن نمی رود.

با این حال به ناگاه و با حدود دو ساعت تاخیر برنامه خندوانه پخش و برندگان مسابقه خنداننده شو معرفی شدند.

مخاطبان خندوانه که از این اتفاق عصبی شده بودند اعتراض شدید خود را در قالب کامنت در صفحه اینستاگرام خندوانه نشان دادند.

این کار شبکه نسیم با هر دلیلی که باشد-حتی حفظ موارد ایمنی ناشی از حمله به سرور صداسیما- هیچ توجیهی ندارد.

کمترین کار این بود که شبکه نسیم به صورت زیرنویس اعلام می کرد این برنامه دیرتر پخش می شود. البته اینجا مساله مهم دیگری هم نمایان می شود که به احتمال زیاد خودشان هم نمی دانسته اند برنامه خندوانه برای پخش آماده می شود یا خیر به همین دلیل هیچ توضیحی نداده اند که کار خراب تر نشود.

نتیجه این که رویه های غلط صداوسیما، مخاطبان تلویزیون -که به اعتراف تهیه کننده خندوانه کمتر هم شده اند- بیشتر از گذشته از رسانه ملی فراری می دهد.

ضمنا به نظر نمی رسد پژمان جمشیدی بتواند به عنوان داور، جای خالی امیرمهدی ژوله را پر کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۳
پژمان جمشیدی کی در این زمینه ها صاحب نظر شد؟؟؟!!!
مردم مگه اهمیتی دارند ؟
یعنی بدردنخورترین برنامه سیما. بااون خنده های مسخره. گاهی آدم میمونه که تو مغز اونایی که این برنامه رو میبینن چی میگذره.
چیه همش برنامه‌های تکراری و افراد تکراری! خندوانه بخوره توی سرتون با این برنامه ی چرند تون
کسی که وقتش رو برای این برنامه های مزخرف هدر میده حقشه اینجوری باهاش برخورد کنن
ریزش شدید بیننده های این برنامه نشان دهنده میزان موفقیتش هست !
نمیشه بچه هاشون در خارج شناسنامه بگیرن و در داخل دهن رو به اندازه غار باز کنن بگن خیلی خوشحالیییییم !!! اصلا خوشحال نیستیم ! این رو نمیشه قایم کرد !
خیلی مهمه خندوانه؟؟
شوخی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// یعنی یک سری بیکار یک لنگ پا منتظر این بودند بعد هم خشمگین شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ من دیگه حرفی ندارم.
مگه کمدین نداریم
پژمان جمشیدی مگه چقد سابقه در کار کمدی داره ، والا من ک جای بقیه کمدین ها بهم برخورد لااقل اقای خمسه رو بیارید ک استاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
هنوز افاضه نظر آقای خمسه در جمع ایرانیان کانادا و توهینشون به ایرانی ها یادمون نرفته نهایت هنر این آقا اینه بگه ناهار نخردمه !! لوث و بی معنا
اتفاقا برعکس.پژمان جمشیدی فوق العاده ظاهر شد و فضای برنامه رو با شوخی هاش کاملا عوض کرد.که خودش تاثیر مثبتی در اجرای شرکت کنندگان داشت.حس بی روح معجونی و ژوله باعث میشد ری اکشن بدی شرکت کنندگان بگیرند ونتونند خوب ادامه بدن یا حتی فراموش کنند.که با اومدن پژمان خیلی بهتر شد..
خوش به حال خودمون که ماکلا قطع رابطه ایم با رسانه ی میلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بگو خوش به حال خودمون که سرمون تو آخور بی بی سیه
چند سال پیش که روحانی و ظریف میومدن تو صدا سیما رشید پور حیدری سوالات از قبل طراحی شده میپرسیدن
اون موقع گفتن صدا سیما مخاطب نداره
ریزش مخاطبی که نبود دیگه یعنی چه.
آمارگیری مخاطبین شما دست کمی از صداسیما نداره
نیازی به مهاجم دشمن نیست؛ غضنفرهای داخلی بی شمارند!
،طبق معمول همیشه،صداوسیماهیچوقت ارزش واحترامی واسه بینندگانش قائل نبوده،فقط بودجه کلان ازحیب مردم خرج میکنند
اخه پخش نشدن این بر نامه مسخره عصببا نیت داره
اگر به جای بودجه خندوانه فقط پوستر چارلی چاپلین را در میادین اصلی شهر بگذارید بیشتر از رامبد جوان بیننده دارد شکم سیر پاسپورت کانادا آماده و یک مشت حرف بی معنی اصلا طنزه چیه ؟؟واقعا چیه؟؟
بدرک عصبی شدن به جهنم قطع شد این برنامه مضحک مردم تو بدبختی و گرونی تا خرخره غرقن بعضی‌ها نگران خنده شوند نگران نششونند که بسته میشه........
برای شما ها که خیلی خوب شده نون تون تو روغنه
یعنی خندوانه هنوز پخش میشه و بیننده داره چه جالب
الکی نقد میکنین اصلا شما میدونین الان تو صدا و سیما چه خبره یه دیوانه سنگی انداخته تو چاه که چند هزار نفر رو درگیر کرده چند دقیقه سکوت کنین راه دوری نمیره
پاسخ ها
دوستدارحقیقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
سلام. ممنون، کاملا صحیح وحقیقت رافرمودید، متاسفانه بخاطرشرایط پیچیده امکان اطلاع رسانی بصورت زیرنویس هم وجود نداشت.
برنامه فوق تکراری فقط مزه اون به جناب خانه دم بحرانی گرم
من ازشبکه نسیم خیلی خیلی ممنونم که همچین برنامه ی مثل خندوانه داره. مامردم چه بخواهیم چه نخواهیم روحیه نداریم ازلحاظه همه چی ؟خندوانه راازفصل اول تااالان دنبال کردم ؤاقعا حالم خوب میشه .حالاکاری ندارم مربی کیه ؟
خخخ
مگه تلویزیون ایران هنوز برنامه پخش میکنه ؟؟؟؟
از وقتی این بشر رفت بچش رو کانادا به دنیا اوورد پاک از چشمم افتاد. قدیما هر از چند گاهی برنامش رو میدیدم. الان دیگه عمرا نمی بینم
تسمه تایم پراید 131 بمبلغ 210000 تومان - بلبرینگ تسمه تایم 168000 تومان - دستمزد تعویض 150000 تومان - دستمزد تعویض لنت جلو 50000 تومان - تازه لنت ترمز قبلا خریده بودم جمعا 578000 تومان اونوقت من بشینم به چی بخندم باید زار زار گریه کنم آقای جوان خیلی دلت خوشه ها
بچه رامبد کی میره اونور آب ساکن بشه؟!
بابا خندیدن با شکم خالی خونه بدوشی بی سرپناهی چه سودی داره یه کمی درباره ملت حرف بزنید که مسکن ارزون کنند شکما وجیبها مردم خالی هستند بفکرمردم باشید فقطوفقط بفکر کیسه های خودتون نباشید ....
بیشتر برنامه های صدا و سیما تو مایه های عزاداری و یا استقبال از عزاداری هست، حالا این وسط کسی مثل رامبد جوان برنامه ای می سازه که نمی شود گفت رسالت خودش را برای شاد کردن مردم صد در صد انجام میده، ولی رویه نسبتا مثبتی هست. اینکه هم وطنان ما ایراد می گیرند که این آدم شکم سیر هست یا بچه اش رو کشور دیگه ای دنیا آورده باید در جواب ایشان بگم برادر یا خواهر عزیز کدامیک از ما در جایگاه ایشون بودیم این کار را نمی کردیم. بنده به شخصه همین کار آقای جوان را انجام می دادم.
برنامه اراذل مگر داور میخواهد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر