بازدید 10087
معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

۶۰ هزار مداح در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از ثبت‌نام ۹۰ هزار هیئت مذهبی و ۶۰ هزار مداح در سامانه طوبی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 26 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد خانجانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ثبت اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در سامانه طوبی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از ثبت اطلاعات مربوط به به ۹۰ هزار هیئت مذهبی و ۶۰ هزار مداح در این سامانه خبر داد و اضافه کرد: تعداد هیئت‌های مذهبی کشور بیش از این تعداد است و حدود ۳۰۰ هزار هیئت تخمین زده می‌شود.

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خواستار همکاری و مشارکت همه هیئت‌های مذهبی برای ثبت اطلاعات در سامانه طوبی شد و افزود: برخی هیئت‌ها نیازی به ثبت نام نمی‌بینند و یا اینکه فعالیت مناسب و مستمری ندارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ هزار مداح در سطح کشور مجوز فعالیت گرفته‌اند، تصریح کرد: حدود سه هزار کانون فرهنگی تبلیغی نیز از سازمان تبلیغات مجوز فعالیت گرفته‌اند.

خانجانی جامعه مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی را گسترده دانست و ادامه داد: فارغ از نگاه مجوزی در شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت برای همه آن‌ها برنامه‌ریزی و هماهنگی مختلف انجام می‌شود.

وی از تلاش برای ثبت اطلاعات واقعی همه هیئت‌ها، مداحان و کانون‌های فرهنگی بیان کرد: هیئت‌های دارای مجوز برای دریافت خدمات اجتماعی و اقتصادی از نهاد‌های مختلف کار راحت‌تری دارند.

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از ثبت شناسه ملی برای هیئت‌ها و کانون‌ها در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این شناسه در صورتی صادر می‌شود که هیئت و مداحان در سامانه طوبی ثبت شده باشند.

وی هدف از ثبت شناسه ملی را اجرای اقدامات حقوق دانست و بیان کرد: شناسه ملی ابزاری برای احساس نیاز بیشتر هیئت‌ها و کانون‌ها برای ثبت اطلاعات خود در سامانه طوبی خواهد بود.

خانجانی بیان کرد: هیئت‌ها می‌توانند با داشتن شناسه ملی برای افتتاح حساب بانکی اقدام کنند و از دیگر خدمات بهره‌مند شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل