بازدید 6908

تعطیلی ۲۴ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

کد خبر: ۱۱۰۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 25 January 2022

شهردار منطقه ۱۹ از تعطیلی ۲۴ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ۲۴ مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی، شناسایی و در پی صدور بند ۲۰ تعطیل و جمع آوری شدند.

همچنین ۶ واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

او در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

شهردار منطقه ۱۹ در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، ۶۷۲ مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.

هدایت ادامه داد: در همین راستا ۶۰ دریچه یکطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از ۲۰۰ بروشور آموزشی صورت گرفته است.

او گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده ۷۱ قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر