بازدید 12130
ذوالفقارنسب با فشارها رفت

رییس ۵شغله از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال، در حال حاضر مشاور وزیر ورزش و رییس کانون مربیان ایران هم محسوب می شود و ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران را نیز برعهده گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 23 January 2022

بیژن ذوالفقارنسب رییس هیات مدیره پرسپولیس از سمتش در این باشگاه استعفا داد.

به گزارش تابناک ورزشی، او که پس از انتصاب به این سمت با انتقادات بسیار زیادی درباره مشاغل متعدد خود مواجه بود، سرانجام استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرد تا از ترکیب مدیریتی سرخپوشان خارج شود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال، در حال حاضر مشاور وزیر ورزش و رییس کانون مربیان ایران هم محسوب می شود و ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران را نیز برعهده گرفته است. همچنین گفته می شد که او یک استقلالی است و علاقه قلبی به سرخپوشان نداشته است.

رییس ۵شغله از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
ولایتی فوتبال
یعنی این اقا جای 5 جوان رو گرفته است با این سن بعد رییس کمیته فنی فدراسیون هم هست.
آقا نه تنها ایشان بلکه هر کسی برای حل مشکل بیکاری جوانان فقط فقط و فقط باید یک شغل داشته باشد از بقیه پستها و شغلها با کنار بروند
قشنگ معلومه یه سری آدم میذارن واسه مدیریت پرسپولیس که وقت نداشته باشند سر بهش بزنند. اینکه رسما استقلالیه و شمشیر از روی واسه پرسپولیس بسته بود. خدا شکر رفتش! این وزیر چه کینه ای از پرسپولیس داره.
چرا پرت می گویید عزیزان. «مشاور وزیر ورزش» و «رییس کانون مربیان ایران» که شغل نیست برادر. اولی یعنی هفته ای یک جلسه یک ساعته و دومی یعنی هفته ای یک جلسه دو ساعته. بعلاوه ایشان 1354 تا 1358 بازیکن پرسپولیس بوده و هیچوقت بازیکن تاج نبوده، پس بنا به تعریف پیشکسوت پرسپولیس است.
این که ممکن است بگویید بدرد مدیریت هیات مدیره پرسپولیس نمی خورد یک حرف دیگر است. لطفا فرافکنی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
تعصب بی‌جای قومیتی ممنوع
هوچیگری ممنوع!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
پس احتمالا من سرمربی استقلال بودم نه ایشون
حیف شد که دیگر از ظرفیت های بی بدیل و حیاتی ایشان در این نقطه حساس استفاده نخواهیم کرد انشالله در نقاط دیگر به دلیل قحطی رجال و جوانان پرشور قطعا استفاده خواهد شد. خدا برایش در شغل های جدید توفیق عطا کند
اگ جوانها رو بزارن یکی مث خودشونو میزارن . نمیدونیم گناه مردم ایران چ بود باید این همه عذاب و تحفیر و ناعدالتی رو تحمل میکنن .... چتد روز پیش رفتم جهاد شهرمون رئیس جهاد ی آدم بیست و چندساله و فرزند شهید بود ، ی گوشی اپل دستش سرش تو اینستا و ... مراجعه کننده براش دوزار ارزش نداشت یه پیرمردی بهش اعتراض کرد روسرش داد کشید و از اتاق پرتش کرد بیرون نزدیک بود بزندش در رو بست دیگه هیچکی رو راه نداد . خدا لعنتت کنه صدام
برو که دیگه برنگردی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر