بازدید 13356
۱
به دلیل بدهی قدیمی به کادرفنی ایتالیایی و بازیکنان فنلاندی؛

محرومیت شهرداری ارومیه از حضور و میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا

رئیس فدراسیون والیبال باشگاه شهرداری تا زمانی که بدهی خود را تسویه نکند، امکان شرکت در هیچ رویداد بین‌المللی را ندارد و از طرفی مهلت فدراسیون برای اعلام میزان قطعی مسابقات به کنفدراسیون والیبال آسیا نیز محدود است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 23 January 2022

 اولتیماتوم فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه، تغییری در وضعیت بدهی‌های خارجی و کهنه این تیم ایجاد نکرد و این تیم طبق تهدید و اولتیماتوم قبلی رئیس فدراسیون والیبال، حق شرکت و میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون والیبال حدود 10 روز پیش به مسئولان تیم شهرداری ارومیه، اخطار داد که اگر خواهان میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال 2022 هستند، باید تا پایان دی ماه 1400، بدهی خود به بازیکنان و کادر فنی خارجی و پیشین خود را پرداخت کنند.

همانطور که پیش بینی می‌شد، این بدهی در تاریخ مورد نظر فدراسیون، پرداخت نشد تا نام شهرداری ارومیه همچنان در لیست تیم‌های تحریم شده فدراسیون جهانی والیبال باقی بماند.

محرومیت شهرداری ارومیه از حضور و میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا

طبق گفته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال باشگاه شهرداری تا زمانی که بدهی خود را تسویه نکند، امکان شرکت در هیچ رویداد بین‌المللی را ندارد و از طرفی مهلت فدراسیون برای اعلام میزان قطعی مسابقات به کنفدراسیون والیبال آسیا نیز محدود است.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال به تسنیم گفت: همه موارد را به باشگاه شهرداری ارومیه گوشزد کردیم و آنها کاملاً توجیه شده‌اند که اگر بدهی خود را تسویه کنند، نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: برای پرداخت بدهی خارجی تیم شهرداری، مقدمات و روند اداری پیچیده ای وجود دارد و استاندار و شهردار ارومیه باید بودجه ارزی لازم را تامین کنند.

تقوی گفت: ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم میزبانی ارومیه در این تورنمنت از دست برود ولی اگر تسویه حساب در موعد مقرر انجام نشود، مجبوریم میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به شهر دیگری بدهیم.

طبق شنیده‌ها، مسئولان شهر ارومیه، اقدام قابل ذکری برای تسویه بدهی خود انجام نداده‌اند و به این ترتیب، تیم شهرداری ارومیه، در صورت قهرمانی در لیگ برتر نیز حق شرکت در مسابقات خارجی را نخواهد داشت.

تیم شهرداری ارومیه از سال 2015 به کادر فنی ایتالیایی و بازیکنان فنلاندی و ایتالیایی خود، مبالغی را بدهکار است. فدراسیون جهانی والیبال در سال 2018 این تیم را به پرداخت  بدهی خارجی خود موظف کرد ولی این کار تا امروز انجام نشده است.

اگر رئیس فدراسیون والیبال، روی حرف خود باقی بماند، شهرداری ارومیه برای میزبانی و حتی حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، هیچ شانسی ندارد و سقف آرزوی هواداران پر شور ارومیه که خود را مهد والیبال ایران می‌دانند، همچنان فتح لیگ برتر خواهد بود، قله‌ای که تا کنون، موفق به فتح آن نشده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
شهرداری و یا شورای شهر ارومیه حق ندارند از بودجه شهرداری ریالی به والیبال شهرداری پرداخت کنند هوادران والیبال از جیب مبارک شان کمک کنند تا بدهی والیبال را پرداخت کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان