بازدید 115136

چرا پوتین به استقبال رئیسی نرفت؟/ دیدار ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در کرملین/پیام پوتین به رهبر انقلاب در دیدار با رئیسی/ تصویر نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه، با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد. حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما،‌ دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در این سفر دو روزه است
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 19 January 2022

دیدار ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در کرملین/ تصویر نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین

بین الملل تابناک: رییس‌جمهور کشورمان که به دعوت همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، با ولادیمیر پوتین دیدار و گفتگو کرد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه، با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

توافق ایران و روسیه در مورد سرعت بخشی به پروژه‌های خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در توئیتی نوشت: «پس از دیدار با تجار ایرانی، با وزیر اقتصاد روسیه درباره سرعت بخشیدن به پروژه‌های خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری به توافق خوبی رسیدیم: ۳ طرح نیروگاهی و ۲ طرح ریلی و ترانزیتی (در کریدور شمال - جنوب یعنی راه‌آهن اینچه‌برون و راه‌آهن آستارا). تسهیل تعامل بانکی هم بخش دیگر توافق بود.»

 

چرا پوتین به استقبال رئیسی نرفت؟
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۰

 

معاون پیشین تشریفات ریاست جمهوری:

هر کشوری یکسری رسوم برای استقبال از مقامات مختلف دارد؛ این روند در زمان آقای روحانی به این صورت بود که برای استقبال از مقامات همتای رئیس‌جمهوری یکی از وزرا از مقامات در فرودگاه استقبال می‌کرد.

 در پایتخت روسیه فرودگاه‌ها در فاصله بسیاری از کاخ ریاست جمهوری قرار دارند و از قدیم این رسم وجود داشته که در زمان سفر روسای جمهور کشورهای مختلف، یکی از وزرای کابینه دولت به فرودگاه می‌رود تا پای پرواز از مقام مهمان استقبال کند.

 در سفر آقای رئیسی به موسکو وزیر انرژی این کشور به استقبال رئیس جمهوری کشورمان در فرودگاه رفت.

 کاری که در روسیه در استقبال از رئیس جمهوری ما انجام شد، همان کاری است که ما در استقبال از روسای جمهور انجام می‌دهیم؛ کمااینکه در زمان سفر اخیر پوتین به تهران نیز یکی از وزرای دولت برای استقبال به فرودگاه مهرآباد رفت./

پیام پوتین به رهبر انقلاب در دیدار با رئیسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۲

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در دیدار با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران گفت، حمایت‌های ایران و روسیه به جلوگیری از تهدیدات تروریستی در سوریه کمک کرد.

پوتین در این دیدار خطاب به همتای ایرانی گفت: «از زمان تحلیف جناب‌عالی، ما در تماس دائم هستیم اما در هر صورت ویدئو کنفرانس یا تماس تلفنی نمی‌تواند جای دیدار حضوری باشد. علی‌رغم شرایط سخت پاندمی، سال گذشته تبادلات تجاری دو کشور روند مثبت ۶ درصدی را داشت».

رئیس جمهور روسیه افزود:‌ «پروژه‌های هنگفت دوجانبه در حال اجرا است و ما در زمینه‌های گوناگونی همکاری داریم. در صحنه بین‌المللی همکاری تنگاتنگی داریم. با کوشش‌های دو کشور توانستیم به سوریه در مبارزه با تروریسم بین‌المللی کمک کنیم».

پوتین گفت: «اوضاع در افغانستان مورد توجه ویژه دو طرف بود و من مایلم این موضوغات مهم مورد رایزنی قرار گیرند و نظر جناب‌‌عالی را جویا شوم».

او در ادامه گفت: «بر پایه توافق‌نامه موقت روابط بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا گسترش می‌یابد و فعالانه تلاش می‌کنیم یک پایه دایم در شکل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اوراسیا تشکیل شود. ایران به‌عنوان عضو ناظر، مشارکت‌کننده‌ای فعال در سازمان همکاری شانگهای است و بدیهی است که بخواهم نظرات شما را درباره برجام جویا شوم».

رئیس جمهور روسیه افزود: «می‌توانیم بگوییم دستورکار وسیعی را پیش رو داریم. از دیدار جناب‌عالی بسیار خرسندم. در شروع صحبت می‌خواهم از شما خواهش کنم که بهترین آرزوی سلامتی را خدمت رهبر معظم ایران آقای [آیت‌الله سید علی] خامنه‌ای منتقل فرمایید».

پوتین در بخش دیگری از دیدار با آیت الله رئیسی گفت: «مطلع هستم که سفر شما به روسیه برنامه بزرگی است و ملاقات‌ها و سخنرانی‌های متعددی دارید. خوشبختانه عجله‌ای نداریم و می‌توانیم به صورت راحت بنشینیم و به طور مفصل درباره تمام مسائل صحبت کنیم».

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما،‌ دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در این سفر دو روزه است

رئیس‌جمهور امروز در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، با بدرقه «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور عازم روسیه شد.

رئیس‌جمهور ایران در این دیار تاکید کرد: ما هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه روابط با روسیه نداریم و خواهان برقراری روابط راهبردی با مسکو هستیم.رئیسی: تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود.

دیدار ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در کرملین/ تصویر نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین

وی افزود : اسناد همکاری راهبردی می‌تواند افق روابط را در طول ۲۰ سال مشخص کند. به دنبال افزایش حجم روابط تجاری با روسیه هستیم و تلاش زیادی در این زمینه انجام خواهیم داد.

رییس خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای رفع تحریم‌های کشورمان هستیم و امیدواریم که منجر به لغو تحریم‌ها شود. تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود.

وی ادامه داد: تجربه خوبی در همکاری با روسیه در سوریه، در مبارزه با تروریسم داریم که می‌تواند مبنایی برای روابط مشترک باشد.

پوتین نیز در این دیدار عنوان کرد: از طرف من سلام و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم ایران را به ایشان منتقل کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۰۰
مرگ بر روسیه مرگ بر بایدن
مرگ برچین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
واقعا پوتین خیلی زیرک تر از کمونیستها هست. از کمونیستها درس گرفته و میگه چرا باید با مذهب مخالف باشیم. می توانیم از ان حسابی استفاده کنیم. القاعده و داعش هر کاری کردند به نفع روسیه تمام شد. امریکا و اروپا و ترکیه داعش را ساختند و پرداختند و هزینه ان را تامین کردند ولی از خوش شانسی پوتین داعش فقط به شهرهای غربی و نیویورک و پاریس و لندن حمله می کرد یا در سوریه فقط به کردهای سوریه و مخالفان غربگرای اسد حمله می کرد و ... القاعده و یازده سپتامبر هم که معلوم است. قرار بود کرملین را منهدم کنند ولی از خوش شانسی پوتین نیویورک را هدف حمله قرار دادند. خلاصه این اقای پوتین خیلی خیلی خوش شانس است و همه چیز همینطوری و اتقاقی به نفع او می شود!
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
پونین چرا این قدر بافاصله از ایرانی ها نشسته؟؟؟
ماه گذشته در دیدار با نخست وزیر اسراییل شانه به شانه نشسته بودن
استقبال از اقای رییسی در روسیه هم خیلی سرد بودولی احتمالا فردا کیهان تیتر میزنه بازگشت عزت به ایران!!!!!!
استقبال انها و فاصله زیاد پوتین با اقای رییسی با ادعای پروتکل و عدم تمایل روسیه به عضویت دایم ایران در سازمان شانگهای و عدم اماده کردن مقدمات سند همکاری ها نکات منفی سفر تا الان
ناشناس
| Finland |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
منحوس تر ونجس تر از چین روسیه است.
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دو سه نفرم زنده بذار تنهایی حوصلمون سر نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
آیت الله؟؟؟؟؟
یه سوال ساده چرا پوتین به استقبال رییسی نیومد حتی تا در کاخ کرملین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چکارداری به این کارا اخه؟!
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
پوتین در اکراین بشدت تحت فشار هست. اگر حمله کند امریکا و اروپا برای چند ده سال روسیه را در بحران اقتصادی و تحریم و فشار سیاسی و رسانه ای قرار می دهند و احتمال بسیاری دارد که اکراین برای روسیه به یک باطلاق عظیم تبدیل شود. اکراینی ها از جنس خود روس ها هستند و در جنگ و استقامت دست کمی از سربازان روسی ندارند به اضافه اینکه سیل کمک اقتصادی و نظامی از سوی غرب و امریکا همین الان در ورودی مرزهای اکراین هست. اگر پوتین حمله نکند تقریبا برای همیشه اکراین و حتی در نهایت روسیه سفید را از دست خواهد داد و برای چندین دهه به یک قدرت منطقه ای بدل خواهد شد. از همین رو هست که پوتین دارد از همه برگهای خود چه در بازار نفت یا نیروی نظامی در مرزهای اکراین برای عقب راندن ناتو و غرب استفاده می کند و در صحنه بین المللی هم از برگهایی مانند کره شمالی و کوبا و ونزویلا دارد استفاده می کند. از همین زاویه سفر اقای رئیسی به مسکو در زمانیکه بلینکن به کیف سفر کرده بهترین زمان ممکن برای پوتین هست. امیدوار باشیم حالا که ایران در حیاتی ترین زمان ممکن برای روسیه و پوتین حاضر شده رئیس جمهور خود را به مسکو بفرستد و عملا حمایت تمام خود را از پوتین و روسیه اعلام کند اقای پوتین و روسیه هم قدر بدانند و از ایران فقط به عنوان برگ تهدید غرب استفاده نکنند و عملا در مذاکرات وین و پایان تحریمها نقش بازی کنند نه اینکه از اینکه نفت و گاز ایران از اروپا و بازار دنیا دور باشد خوشحال باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
همون جوری که اردوغان رو دو دقیقه پشت در منتظر گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حالا واقعا پوتینه ، یا داداش دوقلوش
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
تشریفات برای غریبه هاست. وقتی دو نفر خیلی خودمونی باشند نیازی به این سوسول بازی ها نیست.
any more questions?
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
جایگاهش رو میدونه
ناشناس
| France |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
جواب بخاطراحترامی که برای من وشماقائل هست بایدخودمان بخودمان احترام بگذاریم تادیگران بمااحترام بگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
به توچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
حتی در مدل نشستن و زبان بدن پوتین و نوع میز بلند

خالی از حتی ۴ شاخه گل گلایول !!! نشان از احترام و

گرمی و صمیمیت را نمیتوان دریافت !!!!؟

البته با یک جستجوی ساده در اینترنت مبتوان دریافت

که نوع برخورد و استقبال متفاوت پوتین سایر روسای

جمهور ، مثلا اسراییل و عربستان چگونه بوده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
به این میگن عزت و احترام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
برای اینکه پوتین شخص اول روسیه هست اما رئیسی شخص اول ایران نیست... حتی اگه دقیق تر نگاه کنی شخص دوم هم نیست! الله اعلم
چه جالب که رئیس جمهور مانند بسیاری دیگر از مردم عادی واجبات دینی خودش را به جا می آورد!!!
نمی دانم کجای انجام واجباتی مانند نماز جای تعجب و شگفتی دارد که اینگونه عکس آن را منتشر می کنید. مگر کسی در مسلمان بودن یا انجام فرایض از سوی رئیس جمهور شک داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
والا ما هم همین رو میگیم. انجام فرایض دینی و شرعی هر کسی به خودش مربوطه و اون کار رو برای خدا انجام میده نه برای ما که بخواد عکس و .. رو به ما نشون بده یا مثل رییس مجلس که نماز عقب افتادش رو از مردم عذرخواهی کنه به جای عذرخواهی از خدا!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خب راجع به توضیح در باب روابط مفتضحانه با روسیه کم آوردند، عکس نماز و روزه ربیس جمهور رو پخش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بی خیال.. تو فکر میکنی اگر مسئولین اهل نماز و عبادت و خداترس بودند وضع کشور اینطوری می شد. شک ندارم خیلی هاشون نمار نمیخونند و فقط ظواهر رو حفظ میکنند و ریاکارند. میگی نه؟ حمد و سوره اشون رو بگو بخونند. همین
حاج آقا سئوال می فرمود که محل اقامه نماز غصبی ویا نجس نباشند در ضمن پوتین را هم به نماز اول وقت دعوت می کردند بهتر نبود ؟
نماز خواندن در کاخی که با پولهای نامشروح ساخته شده حکمش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اقای قرائتی در یکی از سخنرانی هایش میگفت رفتیم کره شمالی و نصفه شب گفتیم در این سزمین از خدا بی خبر یک نمازی بخوانیم و بعد که نماز خواندم با خودم گفتم حالا خدا میگه راستش را بگو برای من نماز خواندی یا ریا و ادعا
و من از خودم شرمنده شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
علم غیب مخالفان خخخخخخ
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حکمش اینه که نا مشروع را به قول خودت نا مشروح ننویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اونم در مهد کمونیسم و شرک به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
پول نامشروع؟
خوبی
الان از شرع منظوری اسلامه، مسیحیته چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
حرام است..حرااام
گدایان غرب نگران شدن
پاسخ ها
Farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
فعلا که چاکران شرق ایرانو نابود کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
روسیه لیسان چقدر شادند؟؟ واینست معجزه ی ساندیس گرم در زمستان سرد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
و گدایان شرق خوشحال ولی شرمنده و ساکت هستند
سفری که نه روی ارز نه طلا نه بورس نه مسکن نه خودرو هیچ تاثیری نمیذاره چه فایده ای برای مردم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
برای مردم نه، ولی برای خودشون که نون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عرض ارادت خدمت ارباب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
آفرین به فواید برجام
چرا از میوه های آن تناول نمیکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
روی روسیه تاثیر می گذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
برای روسیه که فایده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خدا کند ضرر و هزینه و خسارتش برای مردم حداقل کم باشد

والا از ابتدا ما انتطار رسیدن خیر و کمک از چین و روسیه

نداشتیم و نداریم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
چرا اتفاقا تاثیر منفی میزاره
معلوم نیست این روسها چه خوابی برامون دیدن. این روسیه و چین فقط بدبختی و بیچارگی برای مردم کشورهای دیگه دارن
لطفا بفرمایید که امتیازی که ایشان بعنوان رئیس جمهور این کشور برای ایران آورده یا انشالله خواهد آورد چه چیزی هست ؟ وگرنه نماز خواندن یک امر شخصی بین هر انسانی با خداوند خویش است ؟ و دستاوردی برای بقیه انسانها ندارد !!! یعنی اینکه تعداد زیادی مسلمان در روسیه و کاخ کرملین هستند که هر روز در روسیه و کاخ کرملین نماز می خوانند ؟! آیا نماز خواندان اینها با نماز خواند رئیس جمهور ایران ( که یک فرد مسلمان و برابر با مسلمانان روسی و در کاخ کرملین دربرابر پروردگار متعال هست ) باعث حفظ منافع کشور ما هست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
داداش مگه ماکروویو هست که انتظار داری به این سرعت جواب بگیری؟!
کاش این مطالبه گری رو زمان روحانی هم داشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
در روابط سیاسی حتی رنگ جوراب و نحوه دست دادن و ....همه تاثیر گذار است، کاش آنجا نماز جماعت برگذار میکردند
زمین در برابر تضمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چرت و پرت های منوتو رو نگو واسه ما
ناشناس
| France |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
تازه همون "تضمین" هم خیالیه!ندیدید روسیه چه بلایی سر صدام آورد؟! تا تونست دوشیدش بعدشم مثل دستمال کاغذی پرتش کرد اون ور.
از ترس غرب در زمین لیز شرق بازی نکنیم!!!
تاریخ نشان داده روسیه دست هیچ کشوری نگرفته تا به ساحل نجات برساند.
در امواج خروشان سیاست خود را نجات داده و همراهان غرق شدند.
صلاح نیست همه تخم مرغ ها در سبد شرق باشد.
بره در پوست شیر مقابل گرگ است در پوست بره!!!
کم مونده روسیه تزاری رو هم مسلمان کنیم اما بر عکس شده
این که پوتین نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
پوتین شش تا بدل داره این یکیش
یعنی نماز خوامدن در کرملین خیلی مهمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بله خیلی مهمه چون فهمیدیم که ملکش غصبی نیست ودرضمن پوتین نمازسروقت نمیخواند
ان شا الله که نتایج خیلی خوبی داشته باشه این سفر. شروع اجرای قرارداد ۲۵ ساله با چین و این سفر به روسیه دست ایران رو در میز مذاکرات پر میکنه و طرفهای غربی میفهمن که نمیتونن فشار زیادی به ایران بیارن. اگه ببینن ایران با چین و روسیه روابط تجاری خیلی زیادی داره خود غربیها هم قطعا نمیخوان عقب بمونن و اونها هم واسه روابط پیشقدم میشن. نشدن هم مهم نیست چون ایران دستش بازه و دنیا فقط سی چهل کشور آمریکای شمالی و اروپا نیست
در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد ؛ حالتی رفت که محراب به فریاد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
به به چه معنویتی چه اخلاصی آدم حظ میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
نمیدونستم که ساندیس اینقدر تاثیر داره
دیدار ظریف با جان کری در مذاکرات قبلی باعث کاهش قیمت دلار می شد و اثرات مثبتی بر معیشت مردم داشت.امیدواریم دیدار با پوتین هم از این برکات برای ملت داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
از این روس های نحس، هیچ خیری به ایران نمیرسه
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بله دقیقا!!!!دلار از ۳۰۰۰ تومن شد ۳۰۰۰۰ تومن!!! کاملا پایین اومد تو این هشت سال
واقعا که غربگدا هستین و وضع مملکت رو به این افتضاح دچار کردین و اصلا هم کم نمیارین!!! خدا بهتون عقل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بیخیال بابا
کاهش قیمت دلار رو هم در دولت روحانی دیدین
دلار رو 3200 تخویل گرفت 23 تحویل داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
درود بر ظریف که گفت امضای جان کری تضمین برجامه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
لعنت به روسیه و چین و هرچی کشور کمونیستی دیگه..
یعنی روسیه فتح شد ،کی نماز در کاخ سفید می خواند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دیر نمیشه منتظر باش
الان یعنی رفتین کرملین رو حسنیه کردین؟ یا مثلا رییس جمهورمون با خداس یا مثلا ساده زیستی و اینا؟ نمیشد برای حفظ ابروی ایران جناب رییسی میرفت یه مسجد نماز میخوند، یا اصلا نمیخوند؟ الان این چه عکسیه انتشار دادین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
شاید تنها خیر و برکت و صواب این سفر همین دو رکعت نماز برای جناب رییسی بیاورد

والا ما که از گرگ درنده منطقه و جهان انتطار شیر دادن و خیر و برکت نداشته و نداریم
خدا قوت،
فکر کنم مسکو مسجد داشته باشه و نیازی به خواندن نماز در کاخ کرملین و عکس برداری از این فریضه نباشه
معنی این کار چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
همش فیلمه
چه اجباری دارید به امریکا و اسراییل فحش بدید بعد از ترس حمله بدوید بچسبید به دامن روس و چین ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مرد جنگ کجا بود . وگرنه مثل گرگ ایران رو میدریدن
خخخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
احسنت.....، مگه روسیه کمونیست نیست پس نجسه چطوری نماز خونده...
چقددددر خالصانهدو دور از ریاکاری
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
آره همه غرق اشکیم!
شو اف..........................
مرگ ب چین
مرگ بر روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مرگ بر امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چین نبود نمی تونستی نظر بزاری بخاطر اینکه بابات امریکا تحریم کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
مرگ بر آمریکا و تو که به روحانی رای دادی
ایران زیبـــــا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
امیدوارم حال خوبی نسبت شه‌ ..اللهم اشف .....!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
مرگ بر مزدور
مرگ بر رجوی
مرگ بر بن سلمان
روسیه در کل دنیا،،به جز گرفتاری برای شرکای تجاری خودش،،چه منفعتی داشته؟! لطفا آقای رئیسی پاسخ بدهند..
ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
چند لحظه صبر کنید، گوشی خدمتتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
رییسی بنده خدا کاره ای نیست

و بعنوان یک پیک نامه بر رفته اند و دیگر هیچ !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بابک جان
شما جز غر زدن چه فایده ای برای مملکت و ملت داری
لطفا پاسخ بده
پوتین کو ؟؟ جای دیگه نمیشد نماز بخونن ؟ عجب واقعا عجب
توی راهرو بهش جا دادن نماز بخونه؟؟؟!!!!!!! عکس بالاتر جلسه روی فرش ابریشمه واقعا رییسی را تحقیر کردن مثل تحقیری که مم باقر قالیباف دید و خیابان های مسکو را در سرما متر می کرد و اجازه شرفیابی به او ندادند.
اینطور که در تصویر معلومه و اینکه دو رییس جمهور هیچ عکسی نزدیک به هم ندارند به نظر میرسه رییسی اومده پشت اون میز نشسته و پوتین هم از در دیگه وارد شده و از دور نشسته و بعد هم رفته واقعا این رفتار محترمانه نیست
اونایی که از رفتار ترامپ با رییس جمهور صربستان ایراد میگرفتند این رفتار پوتین چه تفاوتی داره فقط یه میز بینشون هستند
وقتی قرار بود اینقدر دور از هم بنشینند خوب راحت ویدیو کنفرانس برگزار میکردند
بله روسیه میخواد قبل از توافق با غرب سهم خود را از ایران از دست ریس جمهور بگیره تا اجازه بده با غرب اوافق بشه
یه عده غرب‌زده بدبخت که ۸ سال کشور رو معطل کدخدا کرده و کشور را ویران کردند و دلار و مسکن و ماشین و تورم و رکودی به بار آوردند که سبب انسداد نسل شده دارند درباره رئیس جمهوری که که در چند ماه چند گره مهم از جمله واکسن و کسری بودجه را حل کرده نطق می‌کنند‌!

چقدر خنده دار است. بروید این دیار، دیار سلیمانی‌هاست نه غرب‌گداهای لیبرال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دیار شرق زده های ساندیس خوره
میشه به این دولت یک سال وقت بدید غرب زدها
به اژدها پناه برده اید؟ ندیده اید که چه بر سر ایران آوردند؟ آیا تا امروز چین و روسیه قدمی در خلاف جهت تحریم ها برداشته اند که سود کلان برای آنها نداشته باشد.
به اژدها پناه برده اید؟ ندیده اید که چه بر سر ایران آوردند؟ آیا تا امروز چین و روسیه قدمی در خلاف جهت تحریم ها برداشته اند که سود کلان برای آنها نداشته باشد.
اینقدر با روسیه لاس نزنین پشیمون میشین...از تاریخ درس بگیرین...براتون نون و اب نمیشه...روسیه خودش هشتش گرو نهش هست با تحریمهای دول غرب...شما از ترس امریکا رفتین تو دامن روسیه و چین...
در صحبت های پوتین اشاره شده ایران عضو ناظر شانگهای است، ترجمه اشتباه است یا باز دروغی دیگر رو شد؟
مرگ بر امریکا و نوکر کوچولیش اسراییل که اینها پدر داعش خونخوار و سقوط کرده به جهنم بودند. امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. بدبخت مفلوک
ولی این پوتین خیلی چاغ چشده انگار پوتین اصلی نیست!
کاخ سفید را متاسفانه نتوانستیم حسینیه کنیم ولی به جایش در کاخ کرملین نماز خواندیم.
خوب میشد اگه شرق هم یه کم نگران تعامل ایران با غرب میشد
پوتین و یا نخست وزیر روسیه به استقبال ایشان نیامد، این توهین بزرگ به ایشان نبود بلکه به ایران بود.
وقتی پوتین هواپیما به فرودگاه مهراباد نشست وپیاده شد گفت مستقیم باید به دیدار رهبری بروم یعنی اصلاکاخ سعد اباد نرفت بعد دیدار رهبری سوار هواپیما شد وبرگشت روسیه
قرار عشق
کرملین شد حسینیه
تو کرملین هم به استقبال رییسی نرفت. یک میز ۶ متری هم گذاشتن یکی نشسته این سر یکی اون سر اجازه عکاسی هم ندادن.
من خیلی دوست دارم بعد از ملاقات امروز نظر دو گروه را بدانم
1- آن گروهی که بر سر و سینه خود می کوبید که چرا شیراک بعد از استقبال رسمی از پله پایین نیامد
2- آن گروهی که متخصص تفسیر حرکات بدن آقای پوتین بودند
خیلی بیش از حد تحت تاثیر تبلیغات غرب گفته می شود که روسیه در فکر منافع خودش است و خیری برای ایران ندارد. شاید این حرف به عبارتی درست باشد ولی آیا همین آقای رئیسی اگر به انگلیس سفر می کرد، چه تعداد این حرف را می زدند؟ من فکر می کنم کمتر ایرانی می گفت که انگلیس در فکر منافع خودش است و به ما لطمه می زند. در صورتیکه خیانتی که انگلیس در حق مردم ایران کرد نظیر ندارد. مردم ما به شدت غرب زده و تحت تاثیر تبلیغات غرب هستند. بنابراین نباید یک طرفه به قاضی رفت و باید فهمید که اگر چین و روسیه نباشند غرب به رهبری انگلیس ایران را می بلعد
باز که شروع کردی سانسور تابناک ، اصلاح ناپذیرید رسما ها
برای کاهش فشار غرب باید روابط با چین روسیه پاکستان و هند و دیگر همسایگان به شدت افزایش یابد
به امید خدا یه گرهی از کار مملکت و ملت گشوده بشه
شهرهایی که در قرار دادهای گلستان و ترکمن چای بردند با اقامه نماز پس گرفیم این پیروزی را تیریک میگوییم
از فردا وجمعه همین هفته علم الهدی وصدیقی وخاتمی به نماز رئیسی افتخار وانرا پیروزی ونشان از صدور انقلاب مینامند ولی از بی اخترامی به رئیسی ونیومدن به استقبالش ساکت میشوند
چون اوضاع مذاکرات وین خرابه، ربیسی رفته مسکو تا از پوتین قول حمایت بیشتر و جدی تر در مقابل اقدامات احتمالی بعدی امریکا بگیره که خیلی شدید تر از وضع فعلی خواهد بود.
رییسی یادش رفته که همین عمو پوتین چقدر حمایت ظاهری از حزب بعث عراق کرد ولی در اولین شب حمله امریکا به عراق، حتی جواب تلفن صدام را هم نداد
نماز در کاخو. فقرا در کوخ هر دو جانسوزن ولی این کجا و آن کجا وچه استقبالی ازت شد البته خود سید راضی نشد پوتین بیادها کفت خودمونی باشه وزیر انرژی بیا با ی معاون و چون از کرونا ترسیدن فاصله 6 متری. نشسته. ها
خوب یک سفری هم به امریکا وکاخ سفید میزدی وانجا هم نماز می خواندی به قول بعضی هاکاخ سفید هم تبدیل به حسینیه ومسجد می شد وقضیه تمام وملت هم از دست بعضی ها اب راحتی نوش جان می کردن
واقعا میزه نشستن و استقبال وزیر ار رئیس‌جمهور ایران و سردی جلسه سوژه خوبی برای تحقیر تا هرچه بیشتر ایران شد. مرک بر روسیه و چین
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اون پشت پوتین و بقیه دارن مسخرش میکنن :)
که چی حالا مثلا چه سودی برای مردم بدبخت و این کشور فلاکت زده داره حالا ؟
همه چیزتون شده تبلیغات و خودنمایی و مسخره بازی که مثلا ما آره
حداقل رنگ جورابت و با عمامه و عبا ست میکردی بابا چقدر ضایعست سفید سیاه
چرا نماز فرادا؟!
همراه نداشته که به جماعت بخونن
مرگ بر روسیه مرگ بر چین مرگ بر آمریکا این بی دین ها فقط به فکر منفعت خود هستن گول اینارو نخورین
بعد سردار سلیمانی فک می کنم دومین نفری هستن که در کاخ کرمانی نماز می خونن
وای، این نماز چقدر قدرت داره که اینجوری، حرص همه رو در آورده
واقعاً معجزه میکنه این نماز.........
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
مایکل جکسون شما درست گفتی بخاطر همین هم هست که نمایندگان مجلس هم در وسط جلسه و جلوی دوربین نماز میخوانند.
اینا رفتن از اونجا جنگ افزار بخرند برای دفاع از خودشان.
نماز خواندن در کاخ کرملین نه صوابی دارد و نه خیری گنناهش بیش و صوابیش هیچ
یاداوری نماز سردار دلها اینبار به وسیله سید بزرگ ریس جمهور عزیزحوش به سعادتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
که چی؟
دوصد گفته ،نیم کردار نیست. سعدی.
برای روسیه دستاورد. . برای ایران دستاویز
مهرماه همین امسال پوتین ‌واردوغان درمسکودیدارکردندبه فاصله یک مترنشسته بودندحالاشماعکس راببینیدپوتین خوب میداندچه میکنددرضمن نمازی که عکس بندازی به همه نشان بدی میشه همان دست انداختن گردن تتلو!
دمش گرم، کسیکه برای جان ایرانیها ارزش قائل است و شخصاً پیگیری کرد و به لطف خدا تونست بحران کرونا را از اون وضعیت کشته های بالای هفتصد نفر به این وضعیت مهار شده برساند.

تصور اینکه الان روحانی با گروگان گرفتن جان مردم هنوز در فکر تصویب اف.ای.تی.اف و فروختن کشور به امریکا و اروپا در مقابل واردات واکسن باشد و میخواست انتخابات را به بهانه کرونا به تعویق بی اندازد هم مشمئز کننده است. چقدر این جماعت به مردم بیچاره و عوام دروغ گفتند...
آقا اینارو ولش کن ریس جمهور محترم.من خونه نمیتونم بخرم ماشین هم نمیتونم بخرم چون گرانی زحمت میکشه مسولیت حمل و نگهداری پول رو کم می‌کنه. در ضمن خیلی دلم زن میخاد ولی نمیتونم ازدواج کنم. از اینا بگو چطور حلش کنم.
این مردم ما چشونه!؟ درهر صورت باید نق بزنید و غر بزنید دیگه!!؟
شماها ک اینقدرررر فرهیخته و سیاس و منتقد تشریف دارید ۸ سال گذشته در کدوم پستو تشریف داشتید!؟
التماس تفکر ...
در پایتخت روسیه فرودگاه‌ها در فاصله بسیاری از کاخ ریاست جمهوری قرار دارند و از قدیم این رسم وجود داشته که در زمان سفر روسای جمهور کشورهای مختلف، یکی از وزرای کابینه دولت به فرودگاه می‌رود تا پای پرواز از مقام مهمان استقبال کند.
ولی برای اردوغان و بشار اسد اینگونه نبود
اینکه این بنده خدا عکس نماز خواندن رئیسی رو گذاشته چه نیتی داشته رو نمی دونم ولی ربطی به رئیسی هم نداره
در مورد غصبی بودن هم ببایستی یقین داشته باشی که نشه نماز بخونی رئیسی از کجا بدونه اینجا با چه پولی ساخته شده اصلا بحث در مورد این عکس بیخوده
در مورد برنامه هاشون بایستی صحبت بشه
اخلاص موج میزند در مسئولین ما!!!!!!!!!
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس
رفته به کشوری که اقتصادش از ایرانم بدتره این یعنی یه سره سوزن برایه ملت فایده نداره
قرار بود کاخ سفید حسینیه بشه پس چی شد ؟! به جای کاخ سفید کاخ کرملین رو حسینیه کردید ؟چندتا از این برو بچه های مداح رو هم با خودتون می بردید بد نبود،دورهمی کامل میشد !
آقا بگذريم......... رئيس جمهور كي آيت الله شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
همونجوری که رئیس جمهور شد
عقده ای ها
متاسفم که اغلب نظر دهندگان مغزشون فندقی هستش.!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
وضعیت امروز کشور نتیجه مدیریت امثال شماهاست
چرا در متن از قول جناب پوتین گفته شده ایران در سازمان به عنوان عضو ناظر است؟
بابا چرا یه عده میگن فقط غرب زمان آقای روحانی که تک تک حرف های غربی ها رو اجرا میکرد چه شد که این قدر میگین غرب تا آمریکا ابرو کج رد اینا دمشونو گذاشتن کولشون و رفتند ما رو تنها گذاشتند اما ما فعلا باید با چین و روسیه باید همکاری داشته باشیم آمریکا و غرب متحدند و میخواهند قدرت شرقی وجود نداشته باشه فقط خودشون باشند قدرت در دنیا و با تمام توان تلاش میکنند تا به این هدفشون برسند ما چرا اینکار نکنیم
این سفر نه تنها برای ایران سودی نداره حتا باعث ضرر و زیان هم میشه چقدر سرمایه از ایران خارج میشه و چه جاهایی از کشور به روسیه داده میشه
در فرودگاه معمولا همتا نیست اما پوتین در ورودی کاخ که باید می امد
در ثانی ان طرز نشستن!!!!!!!! چطور با نخست وزیر اسراییل کنار هم نشستند ولی با رییسی با این فاصله؟ ا
اگر رییسی به امریکا رفته بود پیش بایدن قطعا کنارش مینشست
روسیه فقط منفعت خودش رو میشناسه، لازمه ایران بدون کوتاه اومدن در مواضع، خودش رو مستقل و پر قدرت نشون بده و بگه که ایران، ایران قدیم نیست
اگه جنگ بشه همین روسیه به هر دو کشور وارد جنگ شده سلاح میفروشه و با هر دو طرف قرار داد صلح!
الان پوتین نشسته یا ایستاده؟
روسیه برای گرفتن امتیاز از آمریکا این سفر را ترتیب داده نه برای همکاری با ایران ، سیاست اونقدر کثیف هست که دشمن را دوست جلوه میده و برعکس ،. ایران اگر سیاست داشت این اتفاقات منطقه و درگیری آمریکا با روسیه را ابزاری برای گرفتن تضمین برای مذاکرات و رفاه مردم و اگر نشد خرید تسلیحات از روسیه با هدف کمک به روسیه ، که هر دو برد ایران را در پیش دارد که اولی بهتر و پایدار تر هست
ما هرچه مشکل تو کشور داریم بر میگردد به بعضی از مردم خودمون که با همراهی تبلیغات رسانه ای غربی سر خود را درون برف کرده وهمراهی انها میکنند ودروغهایی که قبلا به همه کفتند را فراموش میکنند وهمیشه با انها همراه هستند
نماز خواندن در کاخی که مردمان و سرانش کمونیسم و کافر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
باز خوبه شما مطمئمن هستید مسلمونید
پس چی شد اون شعار نه شرقی نه غربی
چرا هیچکس از جمله هییت ایرانی اقتدا نکرد
مگر نگفتید ایران عضو پیمان شانگهای شده ؟چرا حالا نوشتید ایران به عنوان عضو ناظر فعال؟ ایران هم قبلا عضو ناظر بود!
انشااله که این سفر پیامدهای خوبی برای ما داشته باشه ،
مرگ بر امریکا درود بر خامنه ای
سر ملت گشنه رو با چیا سرگرم کردن
در بیان سخنان پوتین در ملاقات با رییسی اشاره ای به قرارداد راهبردی ۲۰ ساله نشده است ولی رییسی‌در سخنرانی‌در‌دومای‌روسیه به آن پرداخته است. اگر پوتین به آن اشاره ای نکرده است فقط دو معنی میدهد. اول اینکه روسیه تمایل چندانی برای آن ندارد. دوم اینکه پوتین منتظر است ببیند در مذاکرات بیشتر چه ما به ازایی خواهد گرفت . باید دانست پوتین فراموشکار نیست ولی به غایت فرصت طلب است. در ملاقات حضوری انطورکه پوتین به خوبی آن اشاره کرده است او براحتی می‌تواند همه مکنونات قابی آقای رییس را به دوشماره بیرون کشیده و دست بالا را در مذاکرات او و تیمش داشته باشند
اولا به نماز خواندن در هر جایی واجبه دوم شهید عباس بابایی هم همین کار رو انجام داد اگر زندگی نامه اش رو بخونید سوم ما با یک ابر قدرت درحال همکاری هستیم که موشک اتمی داره که می‌تونه یه کشور رو به اندازه ایتالیا می‌تونه نابود کنه پس قدرتش الکی نیست نمی دونم چرا بعضی ها فکر میکنن آمریکا ابر قدرت هست فقط آقا آمریکا با ۳۲۰میلیون جمعیت هست و روسیه ۶۰۰میلیون نفر جمعیت داره از هر لحاظ روسیه از آمریکا بهتره
جالبه ، نماز خوندن ایشون انقدر عجیبه ؟؟ وظیفه شرعیشه. خواهشا اونو جزو امتیازاتش جلوه ندید
دوستانمان واقتصادمان شکی در ان نیست
سلام سوال کشور چرا در دیدار دو رئیس جمهور از پرچم های دو کشور استفاده نشده است؟
نماز در کاخ کرملین. عحب دستاورد مهمی. با این حرکت همه مشکلاتمون حل میشه
وای مامانم اینا
جهت اطلاع: دیروز وزیر انرژی و رئیس کمیته اقتصادی ایران و روسیه به همراه معاون وزیر خارجه به استقبال رئیسی در فرودگاه رفتند؛
ولی هنگامی که روحانی و اردوغان به روسیه سفر کردند استاندار و شهردار سوچی از آن دو استقبال کردند...
اما نون اصلاح‌طلبا توی اینه که آسمون ریسمون ببافن و بگن استقبال خوب نبوده.
فردا آقای شریعتمداری تیتر می زنه فتح کرملین پیش بسوی ساختن حسینیه در کاخ سفید
هنر سیاست یک رئیس جمهور متعهد به خدمت، این است که با درک شرایط داخلی و خارجی، به‌جای مرگ بر این و آن گفتن با استراتژی مناسب، به بهره‌وری از ارتباطات فرا ایدئولوژیکی و جهانی اندیشیده، و نفع مردم و مملکت خود را در دستور کار قرار دهد.
مگر اینکه همچون مملکت ایران، تعهد و خدمت با تعبیر و تفسیر و به‌نام مصلحت، فقط در راستای بقای اندیشه‌ای خاص اعمال گشته و مردم جز در موارد جزئی داخلی همچنان نامحرم بمانند.
سیستم غلط مدیریت مملکت اساسا نیاز به اصلاح یا بازنگری ریشه‌ای دارد.
ایران به عنوان یک کشور مستقل مورد توجه است.تلاشها برای کمرنگ کردن نقش ایران با بودجه های فراوان در حال پیگیری است.مواظب باشیم خودزنی نکنیم.
نماز خوندن رییس جمهور نشانه ی توکل ایشان و ملت عزیز ایران به خداوند است نه روس و بقیه.
هر زمان خدا رو درنظر نگرفتیم زمین خوردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
میتونست بره سفارت نماز بخونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
الان سر پا هستیم زمین نخوردیم؟؟زمین خوردن به چی میگن؟
چرا اردوغان و نخست وزیر اسراعیل رفتن پوتین کنارشان نشست نه میز ده متری
سفر آقای رئیسی به روسیه بسیار عالی شده ، شکوه و عظمت اسلام جدای از مسائل اقتصادی و انرژی و... آن نماز رئیس جمهور بود که خدا می داند با او چه راز و نیاز می کرد. کور گردد چشمانی که عظمت ایران اسلامی را نمی توانند ببینند.
چرا شعار سر درب وزارت خارجه را عوض نمی کنند شعار ه نه شرقی ونه غربی خخخخخخ
نماز‌عبادت‌است.یاابزار
کاهش حداقل دوسه نفر پشت بیس جمهور کم رای نماز میخواندند
با یک جستجوی ساده در اینترنت مبتوان دریافت

که نوع برخورد و استقبال متفاوت پوتین سایر روسای

جمهور ، مثلا اسراییل و عربستان چگونه بوده است؟
چقدر کامنت غیر قابل انتشار حتمن الطاف مردم نسبت به ارباب پوتین بوده
آبروی نداشته ما رو تو دنیا میبره
والله به نظر من اقای پوتین شرابخوار شرفش از صدها مسلمان قران خوان و نماز مثل سلمان و ملک فهد عربستانی و تمام شیعه نما های انگلیسی و سنی نما ها ی آمریکایی و خونخواران داعشی که پرچمشان را به ناحق به ایات و نشانه های مسلمانی تبدیل کرده اند بیشتر است چوناولا حداقل با دستور به نیروی هوایی روسیه و همکاری با سپاه قدس و ارتش سوریه دمار از داعش در اورد و ثانیا ابن ملجم و شمر و ابن سعد و خیلی دیگر از مسلمان نما ها که حتی حرت محمد (ص) را دیده و با ایشان از نزدیک آشنا بودند خیلی بهتر از قاریان قران قران را قرائت می کردند و در ظاهر ظواهر اسلام را رعایت می کردند ولی همان ابن ملجم به خاطر مادیا شمشیر بر فرق حضرت (ع) زد خدایش لعنت کند و تمام غرب زده ها و مخالفین آقای پوتین را تا زمانی که ایشان با ایران رابطه خوبی دارد
ببین چقدر منتظر پوتین نشسته که ناچار شده برای وقت کشی همانجا نماز بخونه.
به زودی زود امریکای وحشی و پدر داعش اسقاطی سقوط خواهد کرد
شب بخیر ، مساله استقبال از فرودگاه نیست
بلکه مساله اوردن اقای رئیسی از در پشتی وعدم وجود پرچم ایران
و نحوه برخورد پوتین با جناب رئیسی است
افقط مقایسه منید با مراسم استقبال از شاه عربستانچ
رییس جمهور رسیده مسکو و بردنش محل دیدار ، وقت نماز شده گفته نمازمو میخونم . خبرنگار عکسشو گرفته . آدمی در این سطح دیگه نمیاد فکر و ذهن خودشو درگیر این کنه که همه برید بیرون یه وقت نیاین داخل از نمازم عکس بگیرین ریا بشه ها ! این مدل برخورد واقعا مضحکه و نشانه کوچکی شخصیت فرد هست . بعنوان مثال من اگه باشم اهمیتی به این نمیدم که فردای پخش خبر یه عده غربگدای فاقد درک و معرفت بخوان چی بلغور کنن بعدش . همون غربگداهاییی که ۸ سال و بلکه بیشتر این بلا رو سر ملت آوردن و زبانشون سه متر عین بچه های آخر خونه که هر چی بذاری دهنشون بازم خارش دارن کوتاه نمیشه.
نماز خوندن رییس جمهور نشانه ی توکل ایشان و ملت عزیز ایران به خداوند است نه روس و بقیه.
هر زمان خدا رو درنظر نگرفتیم زمین خوردیم.
پس چرا رفت که قرارداد ۲۰ ساله امضا کند
خاک‌عالم‌بر‌سر‌پوتین‌کافر‌
معذرت میخوام ایشون هیات همراه نداشتند ؟ چرا فرادا نماز میخوانند ؟ چرا نماز جماعت نخواندند ؟
در این دیدار رسمی چرا پرچم دو کشور قرار ندادن
به کار بگوئید وقت نماز است . بابا اینکه نماز اول وقت نیست ساعت 14/30 یعنی ساعت 14 در ایران .
یاشاسین پوتین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل