بازدید 4963
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن:

بالاترین نرخ سود سپرده‌های بانک مسکن ۱۸ درصد است

بالاترین نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها در این بانک طبق ضابطه اعلام شده از سوی بانک مرکزی معادل ۱۸ درصد برای سپرده‌های بلند مدت ۲ ساله است و سایر سپرده‌ها نیز از نرخ‌های کمتری برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 17 January 2022

بالاترین نرخ سود سپرده‌های بانک مسکن ۱۸ درصد است

به گزارش «تابناک» به نقل از بانک مسکن- هیبنا، مهدی احمدی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره نرخ سود سپرده‌های این بانک اعلام کرد: نرخ سود پرداختی به سپرده‌های مدت‌دار در بانک مسکن برابر مصوبات شورای پول و اعتبار بوده و این بانک به عنوان یک بانک دولتی – تخصصی همواره خود را مقید به رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی نهاد ناظر بر بازار پول می‌داند.

وی با بیان اینکه این مسئله در طراحی محصولات بانک نیز رعایت شده، گفت: بالاترین نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها در این بانک طبق ضابطه اعلام شده از سوی بانک مرکزی معادل 18 درصد برای سپرده‌های بلند مدت 2 ساله است و سایر سپرده‌ها نیز از نرخ‌های کمتری برخوردار هستند.

احمدی همچنین تصریح کرد: بنابراین بالاترین نرخ سود سپرده در بانک مسکن 18 درصد و پایین‌ترین نرخ نیز 10 درصد است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در پایان خاطرنشان کرد: بانک مسکن به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار همواره پایبند بوده و هیچ سودی خارج از چارچوب در دستور کار این بانک قرار ندارد و محصولات موجود این بانک که توسط شعب به مردم شریف ایران ارائه می‌شود، مطابق با ضوابط و مقررات بالادستی بوده و این بانک خود را مقید به رعایت آن‌ها می‌داند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر