بازدید 4838

روند افزایشی مبتلایان به اُمیکرون در کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به اُمیکرون در جزیره گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهدشتی و افزایش پوشش ایمن سازی نوبت سوم بتوانیم این سویه را بدون خطر جدي پشت قرار دهیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 17 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز کیش، دکتر محمدرضا رضانیا با بیان اینکه بیمار ناشی از امیکرون در بیمارستان بستری نیست، گفت: امیدواریم سطح ایمن سازی مطلوبی که در جزیره کیش ایجاد شده و با پوشش کامل نوبت سوم واکسیناسیون، باعث شود این سویه جزیره کیش را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی با اشاره به پرهیز از عادی انگاری از سوی ساکنان و گردشگران در کیش گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون همزمان می‌تواند در مقابل انتشار بیش از حد سویه جدید ویروس کرونا موثر باشد.

دکتر رضانیا با اشاره به اینکه تاکنون محدودیتی در خصوص اُمیکرون در نظر گرفته نشده است، گفت: ستاد ملی کرونا در صورتی که کشور وارد پیک سویه امیکرون شود ممکن است محدودیت‌هایی را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به پوشش ۲۵ درصدی نوبت سوم واکسن کرونا در کیش، گفت: ساکنان و گردشگران به محض فرا رسیدن نوبت سوم برای تزریق واکسن به تالار شهر مراجعه کنند.

دکتر رضانیا افزود: واکسیناسیون در تالار شهر کیش همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر