بازدید 6398

انسداد محورهای فرعی ۶ استان

کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 16 January 2022

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد مقطعی محورهای فرعی 6 استان به منظور بهبود شرایط دید رانندگان خبر داد و گفت: تصادفی بر اثر برف و باران نداشتیم.

به گزارش مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در گفتگو با شبکه خبر گفت: از روز پنج شنبه شاهد بارش برف و باران در کشور بوده‌ایم. با تلاش پلیس راه و پلیس راهور و اداره راهداری، الحمدالله مشکل ترافیکی تا به این لحظه در جاده‌ها نداشتیم.

وی افزود: حوادثی که ناشی از بارش برف و باران باشد هم تا به این لحظه گزارش نشده است.

شیرانی ادامه داد: در آزاد راه پل زال به خرم آباد در لرستان (مسیر اندیمشک) انسداد راه را داریم و محورهای فرعی استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، همدان، زنجان، اردبیل، کردستان، خراسان رضوی و کرمان مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: در استان کرمان به دلیل اینکه وزش شدید باد داریم در برخی از محورها، کاهش دید افقی را شاهدیم. به همین دلیل عوامل پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی موقتی را به منظور وضعیت بهتر دید اعمال کردند.

وی در پایان گفت: هموطنان می‌توانند قبل از سفر با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند و یا آخرین وضعیت راه‌ها را از روی سایت راهور ۱۲۰ مشاهده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی