بازدید 6011

آتش‌سوزی در بزرگترین پالایشگاه نفت کویت با ۱۰ زخمی

شرکت ملی نفت کویت از وقوع آتش سوزی در بزرگ ترین پالایشگاه نفت این کشور و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه آن خبر می دهد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 14 January 2022

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه «الرای» کویت نوشت: شرکت ملی نفت این کشور (KNPC) ظهر امروز (جمعه) در یک رشته پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که توانسته آتش سوزی رو داده در واحد شماره 32 مایع سازی گاز در پالایشگاه بندر «الاحمدی» را به طور کامل مهار کند.

شرکت ملی نفت کویت در پیام های توییتری خود تاکید کرد که آتش سوزی مذکور روی فعالیت پالایشگاه و همچنین فرآیندهای صادرات، بازاریابی و تامین سوخت وزارتخانه های برق و آب ان کشور تاثیر نگذاشته چرا که واحد ۳۲ مایع سازی گاز، برای انجام تعمیرات از سرویس خارج شده بود.

بنا بر اعلام این شرکت، آتش سوزی در واحد مذکور پالایشگاه الاحمدی به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه کویت در مجموع ۱۰ زخمی بر جای گذاشته جایی که پنج نفر دچار سوختگی شدید شدند و به همراه دو نفر دیگر دچار سوختگی متوسط برای درمان به بیمارستان منتقل شدند در حالی که سه نفر دیگر دچار سوختگی جزئی شده و در همان درمانگاه پالایشگاه تحت درمان هستند.

این در حالی است که شرکت ملی نفت کویت پیشتر اعلام کرده بود که در جریان فرآیند تعمیرات واحد شماره ۳۲ مایع سازی گاز پالایشگاه بندر الاحمدی آتش سوزی روی داده و به دنبال آن نیز طرح اضطراری را فعال کرده و تیم های آتش نشانی پالایشگاه در حال مقابله با آتش سوزی هستند.

شایان ذکر است که شرکت ملی نفت کویت در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی از آغاز یک پروژه دوستدار محیط زیست خبر داده بود که شامل افزایش ظرفیت پالایش پالایشگاه بندر الاحمدی به ۳۴۶ هزار بشکه در روز می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار