بازدید 8398

اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین‌گیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین‌گیر شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 14 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع گسترده و درگیری توسط عده‌ای اراذل و اوباش در چهار راه مطهری کرمانشاه تیم‌هایی از مأموران به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل درگیری سه نفر از اراذل و اوباش با شمشیر و گرز به سمت آنها حمله ور شده که آنها با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و مقتدرانه افراد مهاجم که مسلح به سلاح سرد بودند را خلع سلاح و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری هر ۶ عامل این نزاع گسترده، تصریح کرد: افراد دستگیر شده از اشرار و اراذل سابقه دار شهر هستند که با اقتدار پلیس و رشادت مأموران جان برکف زمین‌گیر شدند.

سلمانی همچنین از کشف چند تیغه سلاح سرد و تعدادی گرز از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: حضور به موقع پلیس در صحنه و دستگیری قاطعانه اراذل و اوباش باعث رضایتمندی عموم شهروندان و قدردانی آنها از اقتدار مأموران در مواجه با اشرار شد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و اراذل و اوباش خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت شهر و مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا هرکسی بخواهد از آن تجاوز کند با واکنش قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی