بازدید 6223

آنچلوتی: پیکه گفت بارسلونا توپ بازی جوانمردانه را پس نمی‌دهد!

وقتی ما توپ را بیرون زدیم و پیکه توپ را پس نداد، از دست او عصبانی شدم اما او به من گفت که آنها هرگز چنین کاری نمی کنند و من معذرت خواستم، چون این را نمی دانستم! همین.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 13 January 2022

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 3-2 مقابل تیم ژاوی، حالا منتظر است تا حریف خود در فینال سوپرکاپ اسپانیا را از میان اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو بشناسد.

 به نقل از مارکا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان بازی گفت:

به نظرم تیم برای این نوع بازی ها آماده است. بازی بسیار پایاپایی بود. ما در ابتدا و روی ضدحملات بسیار موثر عمل کردیم. به خاطر خستگی گل خوردیم. ضدحملات ما بسیار موثر بودند. بازی جذابی بود و تصویر خوبی از فوتبال اسپانیا ارائه کردیم. بارسلونا خوب بازی کرد و بازی بسیار برابر بود. آنها روی ارسال ها مشکل ساز شدند، کاری که معمولاً انجام نمی دهند.
آنچلوتی: پیکه گفت بارسلونا توپ بازی جوانمردانه را پس نمی‌دهد!
ژاوی گفته است که بارسلونا تیم برتر میدان بود؟ موافق نیستم. بازی برابری بود. در نیمه اول روی بدشانسی گل خوردیم. در نیمه اول شایسته برتری بودیم اما نیمه دوم برابر تر بود. هیچکس بر دیگر تسلط نداشت و در جدال دو سبک متفاوت از فوتبال، هر کدام شانس پیروزی داشتند. ما کمی عقب نشستیم تا ضدحمله بزنیم. هر سه گل منحصر به فرد بودند. برای ما پرس از جلو سخت تر بود، به همین خاطر ترجیح دادیم که بیشتر چشم به ضدحملات بدوزیم. بارسلونا ترکیب بسیار خوبی دارد. بازیکنان آنها مثل پدری، آنسو فاتی و فران تورس برگشته اند و تیمشان رو به بهبود است. ژاوی فوق العاده کار می کند و این تیم بهتر خواهد شد.
همه خسته هستند اما فکر می کنم همه بازیکنان، از جمله آلابا را برای فینال در اختیار خواهیم داشت. به خوبی و خوشی ریکاوری خواهیم کرد.
مودریچ کیفیت فوق العاده ای دارد و تحت فشار قرار دادن او کار سختی است و بله، والورده بود که به جای او وارد میدان شد و گل برتری ما برای صعود به فینال را به ثمر رساند. باید حالا همه چیز را ارزیابی کنیم. وقتی مودریچ بازی نمی کند، ما مالکیت توپ را از دست می دهیم، اما وقتی والورده در میدان است، قدرت هجومی و بازی مستقیم ما بیشتر می شود.
 
کارواخال به خاطر خصوصیات دفاعی و شخصیت قدرتمندی که دارد، بازیکن مهمی برای ترکیب ما محسوب می شود. او همچنان مهره مهمی برای ترکیب تیم باقی خواهد ماند.
اهمیتی ندارد که کدام تیم حریف ما در فینال باشد. فقط به فکر پیروزی در فینال هستم و امیدوارم که بازی فوق العاده ای باشد.
وقتی ما توپ را بیرون زدیم و پیکه توپ را پس نداد، از دست او عصبانی شدم اما او به من گفت که آنها هرگز چنین کاری نمی کنند و من معذرت خواستم، چون این را نمی دانستم! همین.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر