بازدید 25474
فوتو نیوز

انتقاد تند دری نجف آبادی از ایرانی‌های مهاجر: چگونه سرزمین حضرت فاطمه (س)، حضرت علی (ع) را رها می‌کنید و وارد سرزمین ترامپ می‌شوید؟ /۵۹ خودرو در بهبهان تصادف کردند و هیچ ایربگی باز نشد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور: همین حادثه بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودرویی باز نشد. چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استانداردها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ حتماً باید خودروسازها در این حادثه به مراجع قضائی معرفی شوند. اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته‌اند، درست؛ اما سازمان‌های مربوطه چه نقشی داشتند؟ چند روز پیش در بهبهان ۵۹ خودرو با هم تصادف کردند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 12 January 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۹۰
در پاسخ دری نجف آبادی عرض کنم، همونطور که آقازاده های مسئولان از کشور خارج میشن!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تا اونجایی که مطالعه کردم و توی تاریخ اسلام سراغ دارم سرزمین حضرت فاطمه و حضرت علی عربستان است
هیچکس بی دلیل وطن خود را ترک نمیکند مگر انکه شرایط برای او دیگر قابل تحمل نباشد
اینرا باید ازمسوولین پرسید که چه شرایطی پیش امده که بعنوان مثا تنهادرسه سال ۴۰۰۰ پزشک متخصص و تعداد زیادی مهندس مهاجرت میکنند
خیلی از دلایل این اوضاع نابسامان فقط سو مدیریت است نه چیزدیگری
جناب دری اول ثابت کنید ایران سرزمین علی ع و فاطمه س است بعد درخواستتان را عنوان کنید
والله اگر اینگونه بود تمام مسلمانان جهان تمنای زیستن در چنین مکانی داشتند
اولا تا آنجایی که می دانیم سرزمین این بزرگان عربستان بوده است دوما این پرسش را از بچه های خوتون بپرسید کرور کرور از فرزندان مسئولین در آمریکا و انگلیس و کانادا و استرالیا اقامت دارند آن هم با پولی که از مردم ایران با خود برده اند حتی فرزندشان را می فرستند انگلیس
جناب دری نجف ابادی! شنیده اید که حضرت علی علیه السلام هنگامی که کارش در باره بیت المال تمام می شد چراغ را خاموش می کرد و برای کار شخصی از ان چراغ استفاده نمی نمود؟ بفرمایید چه چیزی در ایران به حکومت علی شباهت دارد.
ین‌بنده خدا دری‌ و امثالهم‌ سن و سالی زیادی ازشون گدشته‌ واقعا نباید‌ اظهاراتشون‌ در رسانه های‌ کثیر الانتشار منعکس بشه‌ !!!

سرزمین‌ فاطمه‌ زهرا‌ ؟؟! سرزمین‌ امام حسین‌ مدینه فاضله .... !!!
اینجا اش با جاش میبرن‌ اقای‌ دری‌ !!
جناب آقای نجف آبادی،
چشم باز کنید و ببینید که آیا امیدی برای جوان ایرانی باقی گذاشته اید تا انگیزه ماندن و زندگی در ایران داشته باشد؟
این هم از معاون وزیر ما که عده ای … را دور خودش جمع می کند که ازدواج را ترویج کند. استاد داری سرنا رو از سر گشادش می زنی. اینا هر کدومشون به تنهایی خانواده ها نابود کرده‌اند.
دلیلی نداره کسانی که مقید به اصول سازمان ملل متحد نیستند و منشور حقوق بشر در سازمان ملل را قبول ندارند و کشورهای عضو این سازمان را تهدید می کنند حق رای داشته باشند
کشور؟ شما ویرانه اش کردید وگرنه ترک وطن آسون نیست
سرزمین شان عربستانه نه ایران -
ما هم باورکردیم که آزادی خانم ارس امیری صرفا به دلیل رد اتهامات بوده و هیچ ربطی به مسائل سیاسی مابین تهران و لندن نداشته است.
با این حساب، انتظار میرود که بزودی اعلام شود که تمام اتهام های وارده به نازنین زاغری هم بیمورد بوده و ایشان نیر به آغوش خانواده خویش در لندن باز خواهد گشت.
نمیدانیم خطاب آقای دری نجف آبادی کدام گروه ازایرانی هاهستندکه واردسرزمین ترامپ که البته کسی آمریکاراسرزمین ترامپ یاهیچ شخص بخصوصی نمیداند علاوه برآن گروهی از
ایرانیان نخبه که به آنجامیروندبرای کسب علم ودانش روزدنیا
رفته اندوبسیاری ازآنها باارتباطاتی که بامجامع علمی و
دانشگاه های کشورمان دارندآموخته های خودرابطورمستقیم ویا
غیرمستقیم دردسترس مجامع علمی کشورمان قرارمیدهندکه بسیارخوب است زحمت ومشقتش راآنهامیکشند بهره آنرارایگان مامیبریم اگرمنظورشان گروه های دیگراست جوابی برای آن واقعاًنداریم
جناب وقتي اكثرآقازاده هادرخارج ازكشوربابورسيه رايگان تحصيل ميكنندوزندگي لاكچري دارن،اين سرزمين فقط چشمه ي جوشاني است كه دلار هايشان راتامين ميكند،اينجا ايران است،سر زميني كه مردمان عاديش به نان شب محتاج هستند.!
حتی یک خبر خوشحال کننده در این صفحه تابناک دیده نمیشه .
خدا شادی رو به این کشور برگردونه
همکیشان شما مردم را فراری دادند آقای دری نجف آبادی
بهترین خودرو ساخت ایران فعلا فرغون های بنایی هستند

نه راننده را می کشد و نه عابر را .
هیچکس دوست نداره موطن و میهن خودش را ترک کنه
وجود مسئولان بی خرد علت همه مهاجرت ها است
به دری نجف آبادی بگویید این اسمش مهاجرت نیست . فراره

مهاجرت فرق داره با فرار

خودتان ببینید چه کردید با این کشور .
خسته نباشید
:)))))))))))))))))))
پسر خانم ابتکار سالهاست آمریکا تشریف دارن...تلفن بزنید از خانم ابتکار بپرسید شاید بتونن پاسخ بدن وگرنه یه سری دیگه که رفتن که تکلیفشون روشنه...نه بدرد ایران میخوردن و نه ان ور آب..همون بهتر که رفتن.
آنها از حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و امام رضا (ع) فرار نمی کنند آنها از دست شما فرار می کنند
جناب دری نجف ابادی فکر کنم هنوز نرفته ای میمند که بگویی وای بر من. برادر جان وقتی یک جوان تحصیل کرده تا حد دکتری نمی تواند کاری مناسب با تخصص خود پیدا کند و یا اگر کاری دارد در آمدش کفاف هزینه هایش را نمی دهد دیگر سرزمین حضرت فاطمه(ع) و سرزمین حضرت علی(ع) برایش مفهومی ندارد. کاری کرده اید که اگر بتوانند 90در صد این مردم مهاجرت خواهند کرد. به جای سرزنش مردم خودتان را اصلاح کنید
جناب رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور یکی از مسببین این وضعیت اسفبار خودروهای تولید داخل شما هستین که اینارو پلاک میکنین تا ارابه مرگ بشن. با فرض مقصر بودن خودروسازها در تصادف بهبهان اونا کل جریمه فوت 5 نفر رو از 10 خریدار میگیرن و هیچ اتفاق خاصی نمی افته. 3 روز قبل یکی از دوستان رفته نمایندگی ایران خودرو نوشادی در منوجان خودرو ثبت نامی رو بعد از یکسال انتظار تحویل بگیره. خودروی صفر و پلاک شده رو روشن کردن که چک کنه و تحویل بگیره موتورش بد کار می‌کرده، اومدن نگاش کردن آب و روغن قاطی کرده، خودرو صفر ها، خنده داره یا گریه شما بگو جناب رئیس پلیس. میتونین از همکارا تون بخواین فردا صبح برن نمایندگی خودرو رو ببینن، آخه چطوری اینو پلاک کردین؟؟
جناب دری. اول معیارهای ی



جناب د ری فرمایش شما درست است ولی کامل نیست . آیا باید در یک سرزمین بشه زندگی شرافت مندانه و در شان یک انسان را داشت. به نظرت در ایران برای چند درصد چنین زندگی فراهم است.
سلام آقای دری نجف آبادی بیا پای درد دل من بنشین تا دلایل پرشماری برایت بیان دارم
جناب دری بفرما لالا کن!زبان امثال شما را نسل امروز که سهل است نسل خودتان هم نمی فهمد!!عجب بی هنرند برخی به اصطلاح بزرگان ما
آقاي دري نجف آبادي ، اين سوال رو اول از فرزندان مسئولين و به اصطلاح آقازاده ها بپرسيد كه ميليارد ميليارد پول به جيب ريخته و راهي ديار فرنگ براي خوشگذراني شدند نه از جوان مستعدي كه تمام دارايي خود را مي فروشد تا يك بليط هواپيما تهيه كند و با هدف ادامه تحصيل و به اميد زندگي بهتر و آن چيزي كه لياقتش را دارد ، راهي ديار فرنگ مي شود تا از تبعيض ها و مظالم رايج در كشورمان دور بماند .
آخه انتظاری که از کشور حضرت علی و فاطمه دارند در کشور کفار وجود دارد
اینجا کردید سرزمین یک درصدی ها انگار نه انگار که آدم‌های متفاوت اینجا زندگی می کنند
سرزمین ایران هست و تعلق ب همه ایرانی ها دارد و بس
آقای دری شما دیگه چرا ؟ جواب شما در دستهای همکاران نزدیک شماست و یا از نمایندهای مجلس ، وزرا ، بقیه مسئولین و حتی بعضی از سران قوه براحتی میشود پرسید که چرا آقازاده های شما به آمریکا و کانادا میروند ؟
آقای دری نجف آبادی چرا توضیح نمیدهند که چرا در سرزمین علی و فاطمه (ع) بیش از نیمی از مردم درگیر فقری هستند که برایشان ایجاد کرده .
چرا توضیح نمیدهد که چرا فساد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی تمام کشور را فراگرفته و نابود کرده است....
اگر امروز حضرت علی اینجا بود به نظرتان شما مورد تاییدش بودی؟؟ شما را در کنار خود میدید یا در مقابل خود؟؟ خودتان فکر کنید و پسش خودتان جواب دهید .
آقای دری نجف آباذی
کسی با حضرت علی و حضرت زهرا
مشکل نداره ،مسآله کسانی هستند که به اسم اسلام هر کاری دلشون خواسته تو این مملکت کرده اند و میکنند !!
آقای دری نجف آبادی همین حرف ها و شعارهای توخالی و عدم رسیدگی به وضعیت زندگی مردم باعث مهاجرت می شود
حرف های شما از روی شکم سیری است
با سلام:
این عزیزان که نام برده اید ،اهل سرزمین مکه و عراق می باشند.و ما ایرانی هستیم
طلب کار هم شدند!!!
شما به جای اسم علی (ع) رسم علی (ع) را اینجا پیاده کن، همه اینجا می مومند.
حاج آقا دری سهم شما در این که اینها از سرزمین پدری به سرزمین ترامپ مهاجرت میکنند چقدر است
به جناب دری نجف ابادی بفرمایید شما با سرزمین فاطمه زهرا و مولا علی چکار کردید که ایرانیان دارند وطنشون را رها می کنند و مهاجرت می کنند؟!
آقای دری نجف آبادی اول این مطلب را به آقازاده ها و فامیلهای خودتان بگویید که با پول بیت المال به غرب و اروپا و کانادا رفته اند و بعد به کسانی که برای تحصیل علم و خدمت به جامعه بشریت و دوری از تبعیض و ریا از کشور خارج شده اند
وقتی شرایط سخت شد مهاجرت سنت رسول الله است
آقای دری راستش را بخوای بدونی هیچ کس دوست ندارد سرزمین خودش را ترک کند و آواره کشورهای دیگر بشود ولی شرایطی را درست کرده که بناچار دنبال آب و نانی مجبور به ترک وطن میشوند.کسانی که ترک وطن کرده اند خوشحال و آنهایی که جا مانده اند مدام بفکر رفتن.
مثل اینکه آقای نجف ابادی خبرندارند بسیاری ازحضرات خود فرزاندنشان را روانه فرنگستان وبخصوص همان سرزمین ترامپ کرده اند.وآقازاداگان آنجاها مشغول بیزنس وخوشگذرانی هستند.
جناب دری نجف آبادی، از ترس باران رحمت شما به سر زمین کفر می گریزند تا خیس نشوند.
این عمو فکر میکنه هنوز توی عراق زندگی میکنه

هرکسی مهاجرت کنه نجات پیدا کرده
مگر ایران سرزمین حضرت فاطمه و امام علی ، اگر اینطوری حق با یهودیان که میخواهد سرزمینشان از نیل تا فرات پس بگیرن
در پاسخ به سخنان آقاي دري نجف آبادي فقط بيان 4 كلمه كافي است: بخاطر عملكرد امثال جنابعالي
در خانه اگر كس است يك حرف بس است
اقای دری لطفا شما تشریف ببرید
سرزمین علی و فاطمه
اگه راهت دادن!!!!!
جناب دری نجف آبادی عزیز شما یه کاری کن که از تخصص اینها استفاده بشه که بین مسافر مشی و رفتن به دیار غربت مجبور به مهاجرت نشوند.
یکی به این آقا بگه اول ببینه بچه های مسئولین کجا هستند دوم حضرت علی و حضرت فاطمه که مدینه هستند سوم خود حضرت محمد هم از مکه که سرزمین خدا بود مهاجرت کردند به مدینه. شما بگرد ببین چرا شرایط این کشور رو به این روز اندختین که همه می خوان فرار کنن. شرایط رو درست کنین کسی جایی نمیره نمی خواد از معصومین مایه بذارین
جواب جناب کاهن دری نجف آبادی، هزار و یک تاست که یکی از آنها در اسلاید پنجم توسط رییس محترم پلیس راهور درج شده است.
جناب دري نجف آبادي ، در زمان پيغمبر و به دستور ايشان عده اي از مكه مهاجرت كردنند به حبشه
خود ايشان از مكه به مدينه هجرت نمودنند
ازدواج با درامد ماهی 8م تومان شدنی نیست
چون مخارج بالاست
انسان نیاز به تفریح دارد
انسان نیاز به شادی دارد
چگونه ممکن است تمام این ها از انسان گرفته شوند و مجددا تقاضا های کاذب داشته باشیم
بنده 8 سال ازدواج کردم
نه تنها بچه ای ندارم
الان از ازدواج خودمم پشیمونم چرا بدهکار کردم خودمو به مهریه
حالا نمیتونم پس بزنم زنم رو
یکی نیست به دری نجف آبادی بگه چرا خودتان فرزندان تان را در کشور فاطمه زهرا و علی نگه نداشته اید و برای زندگی به کشور ترامپ و امثال او فرستاده اید و حالا طلبکار بقیه هستید؟
با سلام خدمت دری نجف آبادی والا برادر بیا پایین پیش ما بشین میفهمی که هم میشه رفت هم چقد لذت بخشه هم چقد حرف شما میتونه نامفهوم باشه
جناب دری نجف ابادی این سوال شما ، پاسخ های بسیار زیادی دارد
که قطعا شما و سایر دوستانتان تحمل شنیدن اش را نداشته و ندارید

ولی بدانید که هیچ کسی دوست ندارد سرزمین مادری اش را به مقصدی در غربت رها کند
و مهاجرت و سختی و خطر و ووو را تحمل کند

شما اگر به عملکرد خودتان با تامل در گذشته و حال و البتهمنصفانه بنگرید
، پاسخهای منطقی و متعددی را خواهید یافت

بهتر است کلا از طرح اینگونه سوالات که امکان پاسخگویی و
و تحمل شنیدن و مفید هم نیست را کنار بگدارید
اینم سواله ؟
چطور به آمریکا میروید ؟!!!
اصلا مگه ویزا میده لامصب ؟؟!!
شما برامون ویزا بگیر ، همه ملت ایرانو تخلیه کامل میکننو به شماها رهن کامل 500 ساله میدن تا باهاش حال کنین !!!

ممنونم
دری نجف ابادی نمیدونه یا خودشو میزنه به ندونستن؟
جناب دری صدای ما که به تو نمیرسه جوابتو بدیم اما اگر خیلی متعجبی از رفقا و دوستان خودت بپرس چرا بچه هاشون رفتن بلکه به جواب برسی دیگه از این افاضات نفرمایی
آقای دری نجف آبادی قبل از شما هم این سرزمین مامن امامان عزیزمان بود و هیچ فردی دلش نمی خواست از ایران برود اما از زمانی که امثال شما مصدر امور شدید همه را از ایران فراری دادید. مشکل را از ذات این آدمها جستجو نکنید مشکل از طرز تفکر شما و نوع مملکتداری شما است ک همه را فراری داده است.
در واقع سرزمین را عوض نمی کنند بلکه مسئولان را عوض می کنند
اقای دری نجف ابادی واقعا نمیدونید مهاجران " کشور بیگانه رو با چی عوض میکنن !!!!؟؟؟؟ضمنن چرا از همکاران مسِولتون بابت بچه هاشون نمیپرسید؟؟؟
اقای نجف ابادی از بچه های اقایان در راس دولت و بچه های ایت الله ها بپرسید مردم عادی پول ندارند اگر داشتند این سرزمین بقول شما حضرت علی و فاطمه را ترک میکردند
جناب دری نجف ابادی به جای انتقاد از مهاجران، از کسانی انتقاد کنند که با انتصاباتی از قبیل انتصاب آقای عسگری به ریاست هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، انگیزه نخبگان برای زندگی در کشور را از بین می برند. سوال بعد: در کشور حضرت فاطمه و حکومت علی، چنین انتصابات و بی عدالتی هایی که مسلما به حیف و میل گسترده اموال عمومی خواهد انجامید رواست؟
90 درصد مهاجرین و ساکنین اروپا و امریکا و کانادا فرزندان مدیران خدوم هستند چون مردم عادی بدبخت که توانایی مهاجرت ندارند......
آقای دری نجف آبادی تمام مسئولین محترمی که ایران را به جهنم گرانی و فقر و فحشا و انواع جرایم جانی و مالی تبدیل کرده اند فرزندانشان را برای تحصیل یا اقامت یا درمان یا ... به همان سرزمین ترامپ و ملکه الیزابت و .... فرستاده اند به همون کشورهایی فرستاده اند که از صبح تا شب مرگ بر ... می گویند شما واقعا نمی بینید ؟؟؟
چون چاره دیگری نگذاشتید!
سرزمین حضرت علی و فاطمه که داخلش اینهمه دزدی و اختلاس میشه !!! ماندن نداره!!
مهم نیست در چه جایی زندگی می کنی مهم ایسنت که در جایی که زندگی می کنی به حق زندگی ات و حقوق احتماعی ات احترام گذاشته شود.
به به ...
همه خبرها را که جمع کنیم و به آخری برسیم میبینیم که چقدر همه چی سرجای خودشه .
ارض الله واسعه رو نشنیدی شیخ؟!!!!!!!! هر کجا باشی باید ببینی دلت کجاست
اخر سر ما بریم یا بمونیم؟
منظور آقای دری نجف آبادی از مهاجران ایرانی که به سرزمین ترامپ وارد میشوند.

همانا """ آقازاده ها """"" هستد.
آقای دری مردم حتی حس نمی کنن نقشی در اداره کشور داشته باشن و حتی ته مانده زمینی براشون مانده باشه
همه ملت این سوال دارند که چرا سرزمین کفر برای فرزندان مسوولین اینقدر جدابیت داره
این اینفلوئنسرها چقدر چندش آورن. نیم سانتی متر بتونه کاری و چندین عمل جراحی زیبائی بدترشون کرده. شبیه میمونهای لب کلفتن.
اقای دری نجف ابادی کی گفته اینجا سرزمین حضرت زهرا(س) است ؟؟ ترو خدا با این حرف ها دل حضرت زهرا را به درد نیاورید
البته که ما در همین خاک میمانیم. اما به آقای درّی نجف آبادی باید گفت (شرایط زندگی) است که مردم و ایرانیان عزیز را از سرزمین ائمه فراری داده است چطور میشه تو این مملکت راحت زندگی کرد!!!
فقط دینداری نیست. من در مدینه شاهد بودم بچه های جوان و نوجوان قرآن ها به زیر بغلشون و به سمت مسجد النبی میامدند غروب ها برای قرائت قران و کلام الله با ل باس تمییز و معطر و با صورت و چهره ای بشاش و سرحال و مناسب یک مسلمان اما نوجوانان ما در پارک ها و محله ها و خیابان ها و کنار جاده ها و کنار ریلها دنبال چه چیزی هستند آیا شما اطلاع دارید؟؟؟ اگر ندارید بدانید که با دود سیگار و پاسور و مواد و فضای مجازی نوجوان و جوان سالمی دیگه تو این ممملکت شهید سلیمانی ها نداریم که شما غصه اش را بخوری باید بدانی شرایط مفسده انگیز است و موجبات خرابی و فساد را فراهم می کند شرایط خراب است
آقای دری همین فرمایشات و افکار امثال شماست که باعث فرار مردم شده . دست از سر مردم بردارید
آقای نجف آبادی مثل اینکه همه چیز را آنطور که برای شما و دارندگان قدرت و صاحبان رانت میسر است می بینید این شما هستید که فرار مغزها را بوجود اوردید این شما ها هستید که مملکت را به نام خود مصادره کردید باید از شما ها پرسید که چرا این وضعیت را بوجود آوردید دست به پیش می گیرید که پس نیفتید این شماها هستید که با گزینشهای آنچنانی ‌‌و سخت گیری هایی که هیچ جا از این نوع موانعی که شما ایجاد کرده آید وجود ندارد را بوجود اوردید طلب کار هم شدید کیست که وطن و خانواده ملتش دوست نداشته باشد بنظرم شما ها هستید که این وضع را بوجود اوردید که به تنهایی بقول خودتان کشور را اداره کنید این مملکت مال همه است ارث پدری شما ها که نیست این شما ها هستید که باید پاسخگو باشید که چه کار کردید نخبگان را فراری دادید وفرار مغزها را باعث شدید طلبکار هم هستید.
اقای دری نجف ابادی . ایران یکی از بهترین کشورهای دنیا بود ولی متاسفانه با مسولین ناکارامد همه دارند از ایران فرار میکنند و ما در کشوری زندگی میکنیم که بهترین ها برای مسولین و اقازادها است و تحریم و بدبختی مال ملت . مثلا مسولین با دهان کف الود شعار مرگ بر امریکا میدهند ولی بچه هایشان در امریکا زندگی میکنند . مسولی به مردم پیشنهاد میدهد که نان خشک بخورند و لنگ ببندن و با امریکا مبارزه کنند ولی فرزندانش 16 هزار اپارتمان دارد . مسولی از دیوار سفارت امریکا بال میرود و 80 میلیون نفر را بیچاره کرده ولی فرزندش را در امریکا نگاه داشته . در کشوری زندگی میکنیم که فردی را به خاطر دوزدیدن چند گوسفند یک دست و یک پایش را قطع میکنند ولی کسی که 45 میلیارد دلار اختلاس کرده راحت در زندان با چند نفر نوکر و زیردست دارد روزگار میگذراند . ما اول انقلاب شعار میدادیم برابری وو....
جناب دری صدات از جای گرم پا می شه . امریکا که جای خود داره همین ترکیه ی دم گوشمون رو یه نگاه بنداز که سالیانه چندین میلیارد دلار فرار سرمایه به اون داریم.
یه سوزن به خودتون بزنید و یه جوال دوز به دیگران .
اقای دری عزیز شما سرزمین ایران رو به فقر و بدبختی کشوندید بپرسید چند درصد مردم دستشون برسه میخوان فقط برن شما فقط رفته ها رو میبینید یه قشر عظیمی به طور بالقوه خواهان رفتن هستند
ببخشید فرزندان اقایان کجا زندگی میکنند وکی میگه مرگ برامریکا بخدا اگر شرایطش داشتم میرفتم خسته شدم از بسه که هی گفتن فردا این گرون شد وتورم پدر دراورده شما که خودتان خرید نمیکنید
سردبیر محترم تابناک،

در مورد فرموده جناب دری نجف آبادی، قالب ما مهاجران به خارج با رضا و رقابت خود را راهی غربت و دوری عزیزان و آب و خاک عزیزمان نکردیم.

خود بنده روزی متقاعد به مهاجرت شدم که شرکتی که برایش کار می کردم ١١ ماه بود حقوق کارمندانش را در یکی از پروژه‌های جنوب پرداخت نکرده بود! خودم ٢ ماه یکبار حقوق می گرفتم!

سیاست های اقتصادی مملکت در ٢٠ سال گذشته از قشر میانه ایران که توانایی پرداخت هزینه های زندگی و رفاه نسبی را داشت، اثری باقی نگذاشته و ایران را به طبقه فوق مرفه و مابقی تقسیم کرده است.

اگر نظام اراده به تغییر این روند نکند، از طبقه تحصیل کرده و متخصص مملکت اثری نخواهد ماند. ما عاشق میهن و آب و خاک خویش هستیم، ولی مسئولیت اول ما ایجاد رفاه برای خانواده هایمان است و مجبوریم پی غربت و دوری را به تن بمالیم و بسوزیم و بسازیم.

کاش دوباره روزی بیاید که به میهن مهاجرت کنیم
آقای دری نجف آبادی ببین چه بلایی سر مردم آوردید که راه را گم کرده اند
سرزمین حضرت علی(ع ) و فاطمه زهرا(س) و این همه بی عدالتی؟!!!!
این همه بانک رباخوار؟؟؟؟!!!!
شوخی می کنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
میشه اجازه بدید ما در سرزمین خودمان و با قوانین حقوق بشری خودمان زندگی کنیم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار