بازدید 21359

واکنش مدیرعامل جدید پرسپولیس به سرمربیگری علی دایی

کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 12 January 2022

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره شرایط حضورش در این باشگاه اظهار داشت: چالش‌های بسیار زیادی در پیش داریم، اما امیدوارم با حضور نفرات جدیدی که آقای سجادی برای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است و همچنین استفاده از تمام توان اهالی فوتبال، به خصوص دوستداران پرسپولیس، حمیت و وفاقی ایجاد کنیم تا مشکلاتی را که پیش روی ماست، یک به یک حل کنیم.

وی افزود: یکی از تأکیدهای آقای سجادی، دغدغه‌ای بود که کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس داشت. سعی ما بر این است که بتوانیم این دغدغه‌ها را که دغدغه مردم و هواداران پرسپولیس است، مرتفع کنیم تا به تیم آرامش بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از دغدغه‌های دو باشگاه پایتخت حل کردن مسائل مالی است و حالا شایعه شده مجید صدری پس از جدایی از باشگاه باعث قطع همکاری کارگزار باشگاه نیز شده است، گفت: نمی‌دانم قطع همکاری شده است یا نه، اما به محض اینکه کار را شروع کردیم، کارگروه حقوقی و اقتصادی را تشکیل دادیم تا به موازات هم فعالیت خود را آغاز کنند.

واکنش مدیرعامل جدید پرسپولیس به سرمربیگری علی دایی

درویش تصریح کرد: اگر بتوانیم با این اسپانسر ادامه بدهیم، کار خود را پیش می‌بریم و گروه اقتصادی دیگری را هم در کنار آن فعال کنیم. اگر هم قطع همکاری شود، سعی می‌کنیم با کمک گروه‌های اقتصادی بزرگی که داوطلب همکاری با پرسپولیس هستند، به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم این مشکلات عدیده را از پیش برداریم. البته وظیفه می‌دانم از آقای صدری که تا روز گذشته زحمات باشگاه را کشیده بود، تشکر کنم. همچنین از سایر مدیرانی که پیش از این برای پرسپولیس زحمت کشیدند.

وی راجع به اینکه در تکمیل مدارک پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان چه اقدامی صورت می‌گیرد، چرا که وزیر ورزش گفته همچنان امید هست و گویا تا شروع بازی‌های این فصل قرار است این امیدواری داده شود، اظهار داشت: این یک بروکراسی اداری است و این نیست که من یک چیزی را از جایی بردارم و جای دیگری بگذارم. این سیر اداری باید طی شود و ما با استفاده از حقوقدان‌های مجرب که سال‌ها در امورات فنی، ورزش و دعوی بین‌المللی هستند دنبال راهی خواهیم بود که شاید بتوانیم از این بحران خارج شویم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این مشکل عبور کنیم، هرچند این مشکل بسیار سنگینی است. تمام تلاش ما حل مشکل است، اما تصمیم گیرنده ما نیستیم و مرجع دیگری باید در این خصوص تصمیم بگیرد. نه تنها وزارت ورزش و دولت، بلکه مجلس و خانه ملت هم تلاش می‌کنند این مشکل را حل کنند.

درویش که رابطه خوبی با علی دایی دارد در پاسخ به این سؤال که گفته شده او تمایل به همکاری با دایی به‌عنوان سرمربی دارد و احتمال قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی وجود دارد، گفت: اصلاً چنین چیزی امکان پذیر نیست. آقای گل‌محمدی و کادر فنی ما، به زعم خود علی دایی که گفته بود این کادر فنی شاید یکی از بهترین‌های ایران و آسیاست، مستحکم‌تر با او ادامه همکاری می‌دهیم تا ششمین قهرمانی پیاپی را تجربه کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر