بازدید 28078

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

دهقان‌کیا در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان، امسال چه قدر خواهد بود گفت: مبلغ مشخص نیست؛ اما عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان کشوری محاسبه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 12 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: عیدی بازنشستگان نیز مانند بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

 هرساله با نزدیک شدن به سال جدید، موضوع عیدی بازنشستگان یکی از مباحث داغی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود؛ دهقان‌کیا، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان در سال گذشته به چه صورت بود، اظهار کرد: عیدی سال گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی به یک حقوق هم نرسید و تنها حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان واریز شد.

روز‌های گذشته نیز انتشار نقل قولی از رییس کانون بازنشستگان حاکی از این بود که امسال نیز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کم‌تر از یک پایه حقوقی است. در این خبر آمده بود که میزان عیدی بازنشستگان مشخص نیست و تلاش بر این است که عیدی معادل یک حقوق باشد.

در واقع این مصاحبه به صورتی غیر مستقیم این پیام را می‌داد که ممکن است عیدی امسال نیز کمتر از یک حقوق باشد؛ در پی این موضوع با علی دهقان کیا، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفتگو کردیم.

دهقان‌کیا در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان، امسال چه قدر خواهد بود، با تکذیب گفته‌ای مبنی بر اینکه سعی می‌شود تا عیدی بازنشستگان به اندازه یک ماه حقوق باشد، گفت: مبلغ مشخص نیست؛ اما عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان کشوری محاسبه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
بابا از آبان شروع کردید به حدس و گمانه زنی در خصوص میزان عیدی. الآن هم که چیزی نگفتید. وقتی تعیین و تصویب شد، خبر را اعلام کنید تا سیزده نوروز 1401 عیدی را بگیریم. خسته شدیم از شنیدن و خواندن اخبار تکراری.
پارسال اسفند به افتخاربازنشستگی نائل شدم ! بعداز ۹ ماه تاخیر بخاطر اسکال در تایید سوابقم بالاخره اخر اذر اولین حقوق بازنشستگی رو دریافت کردم و متوجه شدم بعدازسی سال کار مبلغ مستمری من با مدرک فوق لیسانس زیر خط فقر هست !!!
ازاینکه عمرموبادرس خوندن وحقوق بگیری هدر دادم بشدت متاثروپشیمانم اگر بجای گرفتن لیسانس وفوق لیسانس توی بازار پادویی میکردم الان حداقل صاحب یک مغازه چندین میلیارد تومانی بودم !!
ایشان چشم بسته غیب هم میگوید !!!چه کسانی امثال ایشان را نماینده بازنشستگان کرده اند وتا کی بایدبی کفایتی اینها را تحمل کرد
بدبخت بازنشسته بعد 30,سال کا. زحمت حالا کاسه چکنم به دست گرفتند با این اوضاع داغون تورمی پس کو عدالت عدل علی
جناب دهقان کیا سلام چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را همانند کشوری نمیکنید ولی عیدی رایکسان میکنید ما چه گناهی مرتکب شدیم که شما مسئول ماشدید اقا خواهشا برو جای دیگه پات از رو گلو ما بردار
جناب دهقان کیا ، شما باید تلاش کنید برای حق و حقوق بازنشسته ها ، نه اینکه مجری اوامر مدیریت
چندرغاز می خواهند بدهند دیگه گفتن نداره
چندرغاز می خواهند بدهند دیگه گفتن نداره
با این خبرهای دروغ و بی سرو ته ، دارید با اعصاب بازنشستگان بازی میکنید . فقط نمیدونم چرا . . .
چیزی که میگوییند تا عمل و واقعیت زمین تا آسمان فرق دارد
مرگ بر بی عدالتی!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر