بازدید 40922
دو هزار و نهصد و سی امین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه رئیس اسبق صداوسیما به رییس سابق صدا و سیما / احمدی بیغش: ناپلئون بناپارت هم از خسارات مصطفوی به فوتبال ایران باخبر است / آیا معاون وزیر می‌تواند با ٤ میلیون تومان، حداقل‌های زندگی خود را بگذراند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: جنجال مسئولیت جدید آقای رئیس؛ علی‌عسکری در آمپاس! / صدا و سیما بالاخره یاد «یار دیرین امام و رهبری» افتاد / پیشنهاد خاص وزیر کار به رئیس جمهور درباره استقلال و پرسپولیس / اولیانوف: در مذاکرات وین هیچ کشوری جا نمی‌ماند! / اکرمی: با این ظرفیت کشور می‌توانیم ۱۸۰ میلیون جمعیت را هم تأمین کنیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ 11 January 2022

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پژمانفر: زیارت مثل هواست؛ چرا ردیف زیارت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف شده؟

نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد تأکید کرد: دولت باید با مردم حرف بزند. مردم ما خوب هستند. مردم از کوچک شدن سفره‌شان جدا نگران هستند. با مردم حرف بزنید، مسائل را مطرح کنید و به آنها آرامش دهید. نماینده مشهد در مجلس یازدهم در مورد کارگروه ملی زیارت گفت: از تشکیل جلسه در مورد این موضوع تشکر می‌کنم. چرا بودجه زیارت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف شده است؟ زیارت مثل هواست. نباید با حذف اعتبار این مهم مثل دولت گذشته، مردم را محروم کنیم. پژمانفر در ادامه در انتقاد از قیمت مسکن، به وزیر راه و شهرسازی هشدار داد و گفت: از مهم‌ترین شعارهای دولت، ساخت مسکن بود. بعد از گذشت سه ماه، علی رغم گزارش‌ها، حرکت شما بسیار کند است. اطلاع داریم که بیشترین زمین‌های مرغوب در دست حاکمیت است و بر اساس قانون جهش مسکن باید ساخت و ساز شروع شود. این زمین‌ها باید به ساخت مسکن اختصاص داده شود. اشکال کجاست؟ چرا ساخت مسکن شروع نمی‌شود؟ آیا زمین‌ها را تحویل نمی‌دهند یا نمی‌گیرید؟ نباید امید مردم قطع شود.

فساد، رانت و دروغ گویی به ضرر مردم است، نه شِکَر

«سید علی آسایش» رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان یزد در واکنش به اظهارنظرهای اخیر در خصوص شکر گفت: آنچه برای مردم ضرر دارد؛ فساد، رانت و دروغگویی است، چون شکر هم مانند دیگر موادغذایی از لازمه‌های رشد انسان است ولی متاسفانه با تصمیم‌گیری‌های اخیر، شیرینی نیز مانند بسیار از مواد غذایی دیگر به یک کالای لوکس و دور از دسترس اغلب مردم تبدیل خواهد شد. «زهرا عبداللهی» مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفته بود که مردم ایران بیش از میانگین جهانی شکر مصرف می‌کنند و باید با حذف یارانه و افزایش قیمت شکر، در جهت سلامت مردم گام برداریم.

نماینده مجلس: امروز سه دهک جامعه برای خرید یک واحد ۷۰ متری ۱۲۰ سال باید انتظار بکشند

مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص میزان اجرای قانون جهش تولید مسکن بیان کرد: مجلس یک قانون بسیار خوبی در حوزه مسکن نوشته است، براساس آمار میانگین قیمت مسکن در بهار امسال در تهران متری ۴۶ میلیون و هر واحد مسکونی متری ۳۲ میلیون است و در سطح کشور میانگین قیمت زمین از ۹ میلیون شروع می شود و قیمت هر واحد مسکونی متری ۱۰.۵ میلیون تومان است، براساس این آمار ظرف ۱۰ سال گذشته قیمت زمین در تهران ۴۰ برابر و قیمت مسکن ۲۰ برابر شده است. نماینده مردم اهواز در مجلس در ادامه اظهار کرد: بر این اساس سه دهک جامعه برای خرید یک واحد ۷۰ متری باید ۱۲۰ سال در انتظار بمانند. در قانون جهش تولید مسکن اختصاص ۲۵۰ هکتار اراضی دولتی به وزارت راه برای ساخت مسکن پیش بینی شده بود، اما عملا آن طور که باید این موضوع تحقق نیفتاده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: بابت انتصاب علی عسگری متاسفیم

حسین حسین‌زاده، دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به انتصاب علی ‌عسگری به عنوان مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس، گفت: «به عنوان یک متخصص نفتی که بیست سال در حوزه نفت فعالیت داشته‌ام، مایل هستم که رئیس رسانه ملی شوم. مسئله پتروشیمی، هسته‌ای، اشتغال، سیاست و همه مسائل را انشاءالله حل می‌کنیم. انشاءالله که این انتصاب هم خیر است. وقتی در کشور ما تخصص جایی ندارد همین می‌شود که در این وضعیت می‌بینیم.» وی ادامه داد: «انرژی یک صنعت متخصص محور است مخصوصا در زمینه پتروشیمی. همین هلدینگ خلیج فارس 26 درصد پتروشیمی کشور ما را تامین می‌کند و در جای جای کشور پراکنده است. آقای عسگری تا بخواهد دست چپ و راستش را تشخیص دهد، کار دست خود و مجموعه‌اش می‌دهد. برای این انتصاب متاسفیم.»

کارشناس مذهبی و تاریخی صداوسیما، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان شد

رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به مدیرعاملی جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح، با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

انتقاد نماینده مجلس: آیا معاون وزیر کار می تواند با ٤ میلیون تومان، حداقل‌های زندگی خود را بگذراند؟

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس:در سال ۹۰، خط فقر ما حدودا کمتر از یک میلیون بوده است و با همان یک میلیون تومان یک خانواده تأمین می‌شد.قدرت خرید خانواده برای کالاهای اساسی چقدر بود؟ بحث تغدیه، لوازم بهداشتی، پوشاک، سرپناه و... با حداقل یک میلیون می‌توانست برآورده کند در حال حاضر آیا این حداقل ها با کمتر از ۱۰ میلیون تومان می‌توان تأمین کرد؟!بنده احساس می کنم براساس برخی برآوردها، هزینه خانوارهای ایرانی از دهه ۸۰ تاکنون، چیزی حدود ۲۵ برابر شده است.باید از معاون وزیر کار این سوال را پرسید که آیا با این میزان درآمدی که ایشان عنوان کردند حداقل معیشت‌های خانواده‌ها را می‌توان تأمین کرد؟ آیا معاون وزیر کار می تواند با این رقم، حداقل‌های زندگی خود را بگذراند. بنده بر این باورم که سخنان وی اصلا متناسب با داده های اقتصادی جامعه نبوده است./نواندیش

دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی

مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری:این فرد ضدانقلاب با تلاش نیروهای اداره اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد.برای جلوگیری از شایعات پس از تکمیل روند تحقیقات، هدف فرد هتاک و وابستگی او به گروه‌های خاص اعلام می‌شود./ایسنا

اکرمی: با این ظرفیت کشور می‌توانیم ۱۸۰ میلیون جمعیت را هم تأمین کنیم

اکرمی ایران را کشوری با منابع فراوان دانست و افزود: ظرفیت کشور ما بسیار بالا است، از این رو نه فقط ۸۰ میلیون، بلکه اگر جمعیت ۱۸۰ میلیون نفر هم شود، می‌تواند آن‌ها را تأمین کند به شرط اینکه تک‌تک مردم جمع شوند، بخش خصوصی و بخش تعاونی و دولتی همه به وظیفه خودشان عمل کنند. وی در واکنش به اینکه در بحث بنزین، بخش عمده آن در دست دولت است، کما اینکه در قیمت‌گذاری بنزین که مردم نقشی ندارند، خاطرنشان کرد: جامعه ما به‌شدت شایعه‌پذیر است. یک مرتبه شایعه می‌کنند که چنین و چنان، بدون آنکه هیچ مبنا و مدرکی داشته باشند. مردم هجوم آوردند ۳ شبانه‌روز پمپ بنزین‌ها را شلوغ کردند. هر چه گفتند دروغ است، خبری نیست، مردم باور نکردند، لذا وقتی مردم شایعه‌پذیر شدند، حالا دولت به تنهایی می‌خواهد چه کار کند؟ بالای سر هر کسی که نمی‌شود یک مأمور گذاشت! مردم نه‌ تنها نباید شایعه را بپذیرند بلکه باید با شایعه مبارزه کنند.

پزشکیان: اگر مرد هستید از پول خود برای خدمت به مردم بگذرید

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه زدند به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان.مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۵ ایین نامه گفت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم. لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان بوده است، پس اگر کسی ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز حرکت کند.وی ادامه داد: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه به هم زدند، به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان؛ هر چه گفته ام حمایت از محرومان بوده است و به این معنی نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود.پزشکیان اضافه کرد: از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ ۳۰ میلیونی برای یک عمل دریافت می کنند، چطور می توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت ۸ میلیون تومان به شهرستانی برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود، در این شرایط او هم نسبت به شهدا، هم انقلاب و هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می شود. ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می کنیم.

احمدی بیغش: ناپلئون بناپارت هم از خسارات مصطفوی‌ به فوتبال ایران باخبر است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حذف اخیر چند تیم پرطرفدار فوتبال ایران از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: صدا و سیما افرادی مثل داریوش مصطفوی‌ها را که ناپلئون بناپارت فرانسوی هم از خسارت این فرد و امثال آن به فوتبال ایران باخبر است، به برنامه زنده دعوت کرده و جلوی چشم میلیون‌ها بیننده، وقیحانه به نهادهای نظارتی مثل مجلس می‌تازد.محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به حذف تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا گفت: از میلیون‌ها هوادار فوتبال کشور به خصوص جوانان طرفدار دو تیم نام آور پرسپولیس و استقلال و سرخوردگی تلخی که ایجاد شده، دلجویی می‌کنم.نماینده مردم شازند در مجلس گفت: آنقدر دست روی دست گذاشتند که جمعه سیاه برای فوتبال کشور رقم خورد و فاجعه‌ای به بار آمد که کسی نتوانست آن را جمع کند. عاملان این اتفاق تلخ به خاطر وضعیت سیاهی که برای ورزش کشور رقم زده‌اند به جای اینکه محاکمه علنی شوند با پررویی و گستاخی هرچه تمام تر از تریبون رسمی صداوسیما، دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

کنایه رئیس اسبق صداوسیما به علی عسکری

محمد سرفراز، رئیس اسبق صداوسیما به انتصاب عبدالعلی علی عسکری رئیس سابق صداوسیما به سمت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس واکنش نشان داد و به کنایه نوشت: جناب علی عسکری همانطور که رسانه ملی را با کمک خانواده و دو مرجع تصمیم ساز،از فروپاشی نجات داده و مخاطب آن را به بیش از هشتاد درصد رساند و معضلات کشور را یکجا حل کرد، اکنون در تراستِ خصولتیِ پتروشیمیِ خلیج فارس، مشکل مالی دولت را هم حل خواهد کرد!

اولیانوف: در مذاکرات وین هیچ کشوری جا نمی‌ماند!

نماینده روسیه در وین، توضیحاتی را جهت شفاف‌سازی درباره چگونگی برگزاری جلسات دوجانبه و چندجانبه طرفین مذاکرات در وین داد.میخائیل اولیانوف در صفحه توییترش درباره مذاکرات وین نوشت: به خاطر برخی از گمانه‌زنی‌ها، نیاز به شفاف‌سازی است. مذاکرات وین بر حسب ضرورت در «ساختارهای گوناگونی» برگزار می‌شود. شرکای برجام بدون آمریکا، شرکای برجام بدون ایران و با آمریکا،‌ تروئیکای اروپا [آلمان، انگلیس و فرانسه] با ایران، آمریکا با روسیه، ایران با روسیه، چین با ایران و دیگر اشکال. هیچ کسی جا نمی‌ماند.دور هشتم مذاکرات وین در هفته‌های گذشته آغاز شده است.

هشدار سرکنسولگری ایران در آلماتی به ایرانیان مقیم قزاقستان

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر آلماتی قزاقستان در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی مقیم قزاقستان درخواست کرد که حتی‌الامکان تا زمان عادی شدن شرایط، از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در مراکز تجمع در شهرهای محل سکونت پرهیز کنند.در اطلاعیه کنسولگری کشورمان در آلماتی که در حساب توییتری منتشر شده آمده است: ‏با توجه به حوادث اخیر در قزاقستان به ویژه در شهر آلماتی، از هموطنان عزیز مقیم قزاقستان درخواست می‌شود، همچنان ضمن حفظ آرامش و خونسردی، حتی الامکان تا زمان عادی شدن شرایط، از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در مراکز تجمع در شهرهای محل سکونت پرهیز نمایند.

پیشنهاد خاص وزیر کار به رئیس جمهور درباره استقلال و پرسپولیس

حجت الله عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود با انتشار نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی نوشته است، پیشنهاد خود را مبنی بر واگذاری دو باشگاه به مردم و اداره به صورت تعاونی مطرح و الگوهایی مثل رئال مادرید و بارسلونا را به عنوان شکل مناسب باشگاهداری معرفی کرده است.

انتصاب سردار شهلایی به عنوان سفیر جدید ایران در یمن تکذیب شد

یک مقام ارشد در وزارت امور خارجه انتصاب سردار شهلایی به عنوان سفیر جدید ایران در یمن را تکذیب شد.روز گذشته یک سایت فرانسوی از انتصاب سردار شهلایی به عنوان سفید جدید ایران در یمن خبر داده بود.

صدا و سیما بالاخره یاد «یار دیرین امام و رهبری» افتاد

پس از گذشت دو روز از سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، بخش خبری ساعت ١٤ شبکه یک امروز (ساعت ١٤:٣٩)، مستندی کوتاه با عنوان «یار دیرین امام و رهبری» به این واقعه واکنش نشان داد. طی چند روز گذشته انتقاداتی از صدا و سیما بابت بی توجهی به سالگرد ارتحال هاشمی شده بود. به نظر می‌رسد هدف صدا و سیما از انتشار این مطلب کم کردن انتقادات در این حوزه است.

جنجال مسئولیت جدید آقای رئیس؛ علی‌ عسکری در آمپاس !

امروز رئیس سازمان خصوصی سازی انتصاب علی عسکری به سمت مدیرعامل هلدینگ ‎پتروشیمی خلیج فارس را تکذیب کرد. از روز گذشته پس از اعلام این خبر واکنش های زیادی از سوی فعالان سیاسی و اقتصادی در فضای مجازی و بخصوص در توییتر صورت گرفت.حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی انتصاب علی عسکری به سمت مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را رد کرد و گفت که این شرکت هنوز صورت‌جلسه‌ای برای بررسی به سازمان خصوصی‌سازی ارسال نکرده است.وی اظهار داشت: مطابق قانون، صورت‌جلسات مجامع شرکت‌هایی که سهام عدالت دارند، یا در فهرست واگذاری هستند یا واگذار شدند و دوره نظارت و اقساط آنها تمام نشده، از جمله تغییر در اعضای هیات مدیره حتما باید به تایید سازمان خصوصی سازی برسد.وی تصریح کرد: شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم از جمله این شرکت‌هاست و هنوز صورتجلسه‌ای به این سازمان ارسال نکرده است. قربانزاده افزود: ضمنا مطابق مصوبه شورای عالی بورس، اعمال حقوق مالکانه سهام عدالت غیرمستقیم تا پایان سال باید از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط با هماهنگی وزارت اقتصاد صورت گیرد و این اختیار وزارت اقتصاد از سوی وزیر اقتصاد به سازمان خصوصی سازی تفویض شده است.رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس حدودا 24 درصد سهام عدالت غیرمستقیم دارد و هنوز برای معرفی نماینده این سهام با سازمان خصوصی سازی هماهنگی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸۱
میدونی چی غمگینم میکنه اینکه سی سال دیگه یه نفر از این آقایون نه خودشون نه نواده هاشون در ایران نیستند و هر کدوم در بهترین کشورهای جهان زندگی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
غمگینی جم کن از ایران برو
ناشناس
| Romania |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
در کل کشور گل و بلبلی داریم. ابتدا به همه بی سواد ها مدح دکترا میدن بعد میرن پست خدمت می گیرند و وقتی گندش در اومد ترفیع درجه می گیرند و به پست مهمتری منتقل میشن. علتش هم اینه که نباید نیروهای انقلابی سرخورده بشن و نتیجه مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
مانع رسیدن به عدالت نباش مدیران می خواهند یاور محرومان باشند و عدالت را اجرا کنند اینهمه خدمت و لعنت بر امریکا و انگلیس و روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خطابم به اون دوستمون که میگی جمع کن برو
داداش مملکت ارث بابات که نیست

خوشت نمیاد از کسی راه قندهار و کابل بازه
خدائی ایول در عرض یکهفته پیدا کردید و دستگیر کردید حالا با موساد بوده یا CIA؟؟؟ راستی چه خبر از آقای خاوری خوبن؟کسالتی ندارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
چه ربطی داره دوتاموضوعی که گفتی؟؟!!!خاوری درکشورکاناداهست وروابطشوباایران هم قطع کرده وایران هیچ نمایندگی دراون کشورنداره!!!خاوری روپلیس کانادابایدبااینترپل همکاری کنه وتحویلش بده تابدنش به ایران وکاناداهم بدلایل سیاسی ومالی،اینکارونمی کنه!!!حالابفرماییدایران چیکارکنه؟؟!!کماندواعزام کنه کاناداتاخاوری روبدزدن وبیارنش ایران؟؟!!!
مردم پول ندارند غذا بخورند این بنده خدا دنبال زیارت است
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
آنچه در روایات آمده و بزرگان دین از گذشته تا حال می گفته اند زیارت تنها برای افرادی واجب است که توانایی پرداخت هزینه هایش را داشته باشد یعنی از پول اضافی خود به زیارت برود و حتی در روایات آمده است کسانی که برای رفتن به زیارت مقروض بوده باشند و یا با رفتن به زیارت به اهل خانواده فشار بیاید زیارتش مقبول نخواهد بود. آنوقت الان دارند با پول بیت المال و ایجاد ردیف بودجه برای زایرین کل فلسفه زیارت را زیر سوال می برند. آقای حاج آقا و کربلایی اگر یک نفر از این ملت راضی نباشد که شما با پولش به زیارت بروید آیا زیارتتان قبول است؟
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دنبال غذای کسانی است که از طریق زیارت نان می خورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
زیارت بابودجه دولتی الله اکبرداره
بودجه سالیانه مجلس انقلابی ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته
و بودجه صدا و سیما که سریال مختار و پایتخت تکراری پخش میکند هم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته

بودجه شورای نگهبان که در ۱۴۰۱ اصلا انتخاباتی نداریم ۳۰ درصد اصافه شده است
و تمام نهادهای خودی و حوزوی و اوقاف و امور مثلا فرهنگی افزایش داشتند

ولی معاون وزیر میفرمایند خط فقر ۴ میلیون تومان است و کافی است !!!!!؟؟؟؟

دولت بدهی ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اش به صندوق تامین اجتماعی را نمی پردازد

و بازنشستگان حداقلی بگیر تامین اجتماعی باید با ۴ میلیون تومان با خفت و زجر و غم و ذلت و شرمندگی سر کنند

اینها کجایش حتی بوی عدالت و قسط اسلامی را به مشام میرساند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
درود بر پدر و مادر داروغه ناتینگهام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
وقتي مديران مملكت دكترا از دانشگاه هاي پيام نور دارن و با استپ مدركشونو بردن درب منزلشون تحويل دادن بيشتر از اين چه انتظاري داري
جناب اکرمی! شما داری این ۸۰ میلیون رو از گرسنگی و فقر نابود می کنی اونوقت می خوای ۱۸۰ میلیون رو اداره کنی؟ شما اصلاً‌ عدد و رقم حالیت هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اگر تمام منابع جهان رادست این جماعت بدهند باز هم توانابی اداره یک روستا را ندا ند وهمه چیز کم ونایاب می شود
استاد دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
این بنده خدا اگر درک داشت با زیر 10 هزار رای چنین نمک به زخم مردم نمی پاشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
اصلا این کرمی کی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
اگر سواد داشتند اوضاع زندگی ما این نبود
از روی دقت محاسبه خط فقر ۴ میلیونی میتوان به کیفیت و صحت محاسبات سایر پارامترهای اقتصادی مثل نرخ تورم و رشد اقتصادی و اشتغال و غیره هم پی برد !!
زیارت مثل هواست چون مملکت رو هواست.
و البته اگه زیارت نباشه، امثال ایشون هیچ‌وقت نماینده مجلس نمی‌شن :) پس حق داره بخواد بودجه‌ی مملکت رو صرف نفع خودش کنه.
اگه کارانه و حق ماموریت و ...شون قطع نشه، به راحتی با ۴ تومن زندگی لاکچری می‌کنن ایشون.
سالها فوتبال دست مصطفوی ها بود
نتیجه اش همین شد
فرار به حلو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
درآمد اصلی فوتبال حق پخشه، تا وقتی پرداخت نشه هیچ اتفاقی نمی افته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ولی حرفی که در مورد مجلس زد حرف دل هشتاد میلون آدم بود .
یار دیرین دیرین
عسگری رفته واسه هلدینگ خلیج فارس چیز پیچیده ای نیست. چون اصولگراها هیچ نیرو متخصصی ندارند مجبورند اینطوری از آدمهای غیرمتخصص استفاده کنند. البته کار خوبی میکنند زودتر تموم میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نتیجه این انتصابات تفکری را در اینده نزدیک خواهیم دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این موضوع به اصولگرا و اصلاح طلب ربط نداره به قبیله و عضویت تو اون ربط داره!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای اکرمی چی زدی
به جوانان عزیز توصیه می کنم به امید وام ازدواج نکنید چون هیچ بانکی وام نمی دهد من دوماه است دنبال وام ازدواج برای برادرزاده ام هستم در شهرکرد
من از کجا بروم کاسب و کارمند برای وام جور کنم
پس این همه اختلاس ها چگونه اتقاق می افتد ؟؟،،
خودشون بهترمیدونن که خط فقر خیلی خیلی بیشتراز۴ میلیون هست ولی چون حداقل حقوق در همین حدود هست درصورت اعلام مبلغ واقعی این سوال مطرح میشه که چرا حداقل حقوق براساس خط فقر تنظیم نشده ؟؟؟؟!!!
اقای اکرمی برای مردم می خواهید کارت خرید نان دهید. آن وقت قصد افزایش جمعیت تا ۱۸۰ میلیون نفر را دارید؟
خوب طبیعیه که فردی مثل علی عسگری رو که بقول شما دست چپ و راستش رو در امور پتروشیمی بلد نیست رو بذارن در راس این هلدینگ که نتونه تشخیص بده چی به چیه تا اونایی که در قسمت های مختلف پخش هستند بتونن راحت اختلاص ها رو انجام بدن.دیگه برای همه مشخصه که هر کی امد عمارتی نوساخت و برای کسب منافع شخصی و گروهیه.اقای رییسی کجایی؟دقیقا کجایی و چه میکنی؟
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
اصل قضیه همینه . یک میلیارد لایک
شرم بر شما باد که کار مملکت رو بجایی رسوندید که دنبال حذف ارز از نان و داروی ملت هستید و قشر فقیر رو از دارید بدبخت میکنید مادر بخاطر روزی سه قرض داره ۵۲ هزار تومان پول میده ؟؟ شرم کنید آیا با یک میلیون تومان حق بازنشستگی روستایی آیا می‌توان زنده ماند ؟؟؟ چرا سرمایه مملکت روانه لبنان و سوریه و ونزوئلا و.. میکنید و ملت خودتون در فلاکت نگه می‌دارید؟؟؟ و حالا کاسه گدایی دست گرفتین و میخواهید جیب ملت رو خالی کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خدا پدر و مادر داروغه ناتینگهامو بیامرزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
پول دارو و نان را مستقیم به خودت میدهند. آیا مشکل دیگری داری که اینجا قابل بیان نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
یارانه نان از زمان قاجار بوده که مردم بتونن حداقل نوم تهیه کنن
داریم به قبل از قاجار برمی گردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
چیه شماهمه چیزوباهم قاطی کردی؟؟ردداددی حسابی!!!ارزترجیهی یکی ازهمون عوامل سواستفاده یه عده ای هست که باید جلوی ادامه اون گرفته بشه،اونهم بافکروتدبیرصحیح!!!..اگه تو سوریه وعراق ولبنان هم اگه منظورت هزینه نظامی هست که صرف امنیت جنابعالی وبنده شده که راحت بتونیم هرچی دلمون خواست راست ودروغ قاطی کنیم وبگیم! واگه هزینه نمیشد الان سرت روتنت نبودکه اینجوری افاضه کنی!!درقبال اون هزینه هاهم الان امنیت داریم وهم اینکه اگه تجاروتولیدکننده های ماعرضه داشته باشن میتونن بازارعراق وسوریه ولبنان روبگیرن وکمک به رونق تولیدواشتغال وگردش بهتراقتصادکشوربشه!!!!!!!
اقای پزمانفر اخه زیارت چه ربطی به بودجه عمومی کشور داره؟هر کی دلش بخواد زیارت بره با پول خودش میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دقیقا درست گفتید!چرابایددولت ازبودجه بیت المال برای زیارت رفتن افرادهزینه کنه؟!!!
این آقای عسگری روی اصل تعهد به نظام وایثار وگذشت این پست را قبول کرده
ایشون اصلا متعهد هست حالا انشاله وقتی مشغول شد تخصص هم پیدا میکنه این تخصص را زیاد شاخ نکنید اصل تعهد هستش
پاسخ ها
تعهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
تعهد به اربابان گمارنده یا تعهد به اینکه اگر بهتر از او هست (که بسیار هست)، برای پست و مقام حرص نزند!.مگر امام حسین ع نفرمود که اگر بهتر از تو بود برای پذیرش پست و مسئولیت، اگر پذیرفتی خیانت کردی؟! هیچ تعهدی همراه با خیانت نیست. او لایق نیست و این را همه 26 هزار کارکنان صنعت پتروشیمی می دانند و هر کس عامل این انتصاب است ، ظالم به حقوق متخصصین و خادمان صنعت پتروشیمی است.
احمدی بیغش: داریوش مصطفوی ها آنقدر دست روی دست گذاشتند که جمعه سیاه فوتبال ایران رقم خورد. اینها باید محاکمه علنی شوند.
بیغش، اعتراضِ مصطفوی به کاربرد واژه "سخیف" از سوی احمد راستینه (نماینده مجلس) را حمله مصطفوی به جایگاه نظارتی مجلس ارزیابی می کند. اعتراض دیگر مصطفوی به ادعای راستینه مبنی بر پیگیریِ دستور گونه ی این موضوع از معاون وزیر ورزش بود. مصطفوی معتقد بود که این رفتارها خارج از شأن نمایندگی است.
راستینه در پاسخ به مصطفوی می گوید: "آقای مصطفوی شما چرا امشب ملالغتی شده ای؟"
کاربرد این واژه و اظهارات خارج از شئون نمایندگی مجلس، محل این دعواست.
امثال آقای بیغش باید پاسخ دهند که آیا اینگونه تماسها با مقامات اجرایی، در حوزه اختیارات نماینده مجلس هست یا خیر؟ استفاده از واژه "سخیف" برای توصیف عملکرد فدراسیون فوتبال چطور؟
اگر نمایندگان مجلس ملزم و مجاز به اینگونه پیگیری ها هستند چرا در موضوعاتی مثل خودرو، اشتغال، تخم مرغ، گوشت گوسفندی و ... چنین مداخلاتی صورت نمی دهند؟
پاسخ ها
majid s
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
فقط همين مصاحبه نبود من مصاحبه ديگر اين آقاي مصطفوي ديدم كه به شدت از وضع موجود انتقاد مي كرد و حالا بايد اين صدا خاموش شود و چه چيزي بهتر از اين كه تمام گناه حذف سرخابي ها را گردن ايشون بندازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
من هم این بخش ازصحبتهاشونو شنیدم وبانظرتون موافقم!!اولا ضوابط مربوط به مجوزحرفه ای باشگاهها از6سال قبل اعلام وابلاغ شده بودکه طی این مدت همه دست اندکاران مرتبط،اعم ازمسئولین باشگاه،وزارت ورزش و.... وحتی مجلس که برای خودش جایگاه نظارتی قائل هست،دراین موردکوتاهی کرده وحالاکه کاربه اینجاکشیده شده،آقای نماینده باادبیات نامناسب با اهالی فوتبال صحبت کرده وانتظارداشته آقای مصطفوی عکس العمل نشون نده؟؟!!درضمن صحبتآقای مصطفوی هم خطاب به نماینده ناظربه این مطلب بوده که طبق قوانین فیفا،دستگاههاو ساختارهای حکومتی کشورهاحق دخالت درامورفوتبال کشورهاروندارن وظاهراآقای نماینده،این موضوع رومتوجه نیست،ضمن اینکه آیاواقعانماینده این اجازه وحق روداره که به یک مسئول وزارتخونه دستوربده یااونوازانجام کاری برحذرکنه یاملزم به انجام کاری بکنه،واقعاجای سوال داره؟؟!!آقایون نماینده،جایگاه نظارتی مجلس روباناظربودن ودخالت شخص نماینده دراموراجرایی دستگاههااشتباه گرفتن،امری که مدتهاست رایجه ونتیجش هم باج دادنهای متعددمدیران دولتی به بعضی نمایندگان بوده!!!
چرا آقای بیغش با یک انتقاد آقای مصطفوی غش کرد. ایشان یک حقیقتی را گفت که هر کس سرش به کار خودش باشد. نمایندگان محترم مجلس حتا تا تعویض آبدارچی ها در شهرستان ها نظر میدهند و نفوذ می کنند.
این عادی ترین انتصاب برای علی عسگری است .پاداش چهار سال حمایت از دولت مردان کنونی است .وطرف پیروز در حال تقسیم غنائم است .تعجب نکنید.
در رابطه با انتصاب اقای عسگری خیلی نباید خرده گرفت. بضاعت نظام در همین حده
خدایا خودت بیا مارو ببر از این روزگار
جالبه هر کس در این کشور به یک روحانی یا نظامی توهین می کنه در کمتر از یک هفته بازداشت میشه و وابستگیش به هزارتا سازمان برانداز و جاسوس و معاند ثابت میشه حتی اگر طرف تو تمرش اسم اون سازمان را هم نشنیده باشد اما هر روز هزاران دزدی و اختلاس و فرار از کشور اتفاق می افتند و خبری از سربازان گمنام امام زمان نیست .حتی اگر صدها نفر از اون دزد عکس و فیلم و لوکیشن بفرستند باز این سربازان قادر به پیدا کردنش نیستند.پیدا کنید پرتقال فروش را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
چرامفغلطه می کنید؟؟!!اینهمه پرونده هاییکه درزمینه فسادمالی دردستگاه قضایی درحال بررسی هست یامنجربه صدوررای محکومیت مفسدین شده پس کارکیه؟!!همین دستگاههای اطلاعاتی وامنیتی هستندکه بیشتراینهاروکشف می کنندوتحویل مقامات قضایی می دن!!!وگرنه خوددستگاهها که کمترپیش میادچنین کاری بکنن!!!
در پیوند نعمت زاده ، زنگنه با مخبردزفولی، قالی باف و یک نهاد مقدس برای ریاست بی ربط ترین آدم بر هلدینگ خلیج فارس باید تعجب کرد!!؟
یا انتخاب علی عسگری برای صدا و سیما اشتباه بوده یا انتخاب برای پتروشیمی.!؟
همه هم می دانند که با جناحی کردن موضوع نمی توان از سئوال مردم خصوصا جوانان فرار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
هر دو
افتخار دیگری برای جمهوری اسلامی رقم خورد و ارزش پاسپورت جمهوری اسلامی از بین ۱۹۹ کشور دنیا به ۱۶ دنیارسید البته از آخر !!!!!!
فقط برید آن ۱۵ کشور دیگه که پایین تر از پاسپورت جمهوری اسلامی هستند ببینید چه کشورهایی هستند تا به عمق فاجعه و تخریب این ملک و ملت پی ببرید.
کارشناس مذهبی و تاریخی صدا و سیما
این آقا همان کارشناسی را هم نمی توانست به خوبی و با صداقت انجام دهد
حالا یه پست غیر مرتبط گرفته
خدا جای حق نشسته
الحکم یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
سلام کامنت درباره تندیس سردار دلها که اهنت شده بودبرادران زحمتکش دستگیر کردن شما چراناراحتی امثال سردار نبود حیوانهای داعش درخدمت بودن درضمن بچه های اطلاعات هنوزهم خاوری کثیف رازیرنضردارن کشورخاعن ودشمن کانادا همکاری نمیکند
چه عزاییه که مرده شور قبلی(مدیر قبلی صداو سیما) برای مرده شور بعدی گریه می کنه!!!!!!!!!!
آخ که چقدر دلم پدر شهیدم و خواست که چقدر اینا با بی حرمتی دارن خون شون و پایمال میکنن این بود اون مملکتی که قول شو داده بودین همه شرمنده زن و بچه شون شدن نشه میوه بخری پرتقال یادمه پنج کیلو هزار بود در زمستونا الان چی
خدا به روز قیامت تون رحم کنه این همه حق الناس و با چی میخواین جواب بدین اخه
متاسفانه مملکت از ریل صحیح خودش خارج شده و شده محل چپاول ثروت و منابع نسل های آینده ایران . اگر هم انتقاد کنی سریع مارک معاند می خوری و میری آب خنک خوردن ا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
نيست كه دهان شما كاملا بسته است! كافيه يك نگاهي به همين نظرات بكني، انتقاد كه هيچ همه چيز را مي توني در بين آنها پيدا كني
این فرد ضدانقلاب با تلاش نیروهای اداره اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد. به هتون قول میدم که این هم یک انسان بدبختی است که از بی عدالتی و فقر و بیکاری درونش پر از تنفر از سیاستها شده و چون نتوانسته جایی اعتراض کند اینجور اعتراض خود را عنوان نموده است
این هم از دولت رییسی.هنوز روزهای خوشمون هست.
انتقاد نماینده مجلس: آیا معاون وزیر کار می تواند با ٤ میلیون تومان، حداقل‌های زندگی خود را بگذراند؟
جوابش نه میباشد برای همین با ماهی 40 میلیون تومان زندگی خود را میگذارند .
ولی درعوض با بصیرت و ولایتمدارست.
اقای ریسی بسیاری از این خرابی ها ناشی از س.و مدیریت است که جنابعالی رکورد دار نصب مدیران غیر مرتبط هستید
اگر قصد اصلاح امور را دارید از مدیران بی اطلاع بجایی نمی رسید
خداوندا عشق مسولان خدوم را به صندلی ریاست از ایشان بگیر و ترتیبی مشیت کن کار دست کاردانان بیافتد
دهنوی برادرشو در گلستان معاون کرده. بدون هیچ تجربه ای
منظور پژمانفر اینه : شما که نمیتونید کاری برای مردم و حل مشکلات آنها بکنید تا میتونید وعده دروغ بدهید .......کار بود فقط با درآمدهای سازمان اوقاف مملکت را اداره کنند.........
آقای پژمانفر ، در حکومت حضرت علی (ع) ، هزینه های زیارت کعبه و بیت الله الحرام گردن هر کس و بصورت شخصی خودش بود ، زمانی که حضرت امیر در کوفه حاکم بودند ، پسرانش و خانواده اش را با هزینه شخصی خودش به کعبه می فرستادند و نه از بینت المال مسلیمن ، یا امام موسی کاظم (ع) از جیب شخصی خود شتر کرابه می کردند و با خانواده و یارانش بصورت دست جمعی به زیارت می رفتند و نه از بیت المال مسلمین ! اگر واقعا تا حالا هزینه زیارت را از جیبت مسلمین می دادید و در بودجه هم بوده است بفرمایید طبق چه حکم فقهی اینکار را کردید !! آیا واقعا از بیت المال مسلیمین می شود برای عبادات شخصی کسی پرداخت نمود؟ لطفا خوب دقت فرمایید که مبادا آن عبادتها همه از مال غصبی مسلیمن تهیه شده باشد !
تابناک همانندصداوسیما میلی چرا نظرمرادرموردآقای هاشمی نگذاشتی . درحالیکه بسیارمحترمانه نوشته بودم .دست از جناح بازی بردارید.
آقای عسگری با احتکار باندهای فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز که همچان نیز ادامه دارد، یک از مهلکترین ضربه ها را به مخابرات روستایی کشور زد.
آقاي نماينده مجلس، آقاي معاون وزير براي خودش كه نگفت با 4 ميليون ميشه زندگي كرد براي كارگرگفت.
فقط میشه تاسف خورد برای این کارهای عجیب غریب. اقای عسگری بر مسند کاری منتخب شده اند که کوچکترین تخصصی ندارند و همین میشه که دو سال دیگه می‌شنویم فلانی و فلانی میلیون ها دلار اختلاس کردند و به کانادا گریختند ، چرا ؟ چون رییس جدید المنصب چاله چوله ها رو بلد نبود که جلو اینکارارو بگیره . هلدینگ پتروشیمی طبق گفته خود اقایان پر درآمد ترین سازمان ایرانیه . ایا واقعا کس دیگری که سر از این صنعت در بیاره در کل مملکت نبود که ریاست همچین جایی رو به کسی که هیچگونه سر رشته‌ای از این کار نداره بدید ؟ اخه چرا همش گل به خودی میخوریم ما ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
پتروشيمي خليج فارس دولتي نيست
علی عسگری اصلا بازنشسته است واسه چی سمت بهش دادن!!!!؟؟؟؟
این همون محدوده ای است که اجمدی نژادمیگفت محدوده ممنوعه وکس دیگری هرچندقابل تر وداناتر وشایسته تر نمیتواندوارداین محدوده شود لذادرجیب رییسی همین یک مهره بودخیلی حرس وجوش نخورید.دوستان گلم پتروشیمی هم قراره مثل بورس والومینیوم ونساجی وووووووووووبره توهوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
چه ربطي به رئيسي داره!
بودجه زیارت1!!!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل