بازدید 19236
۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا بیستم دی/ شناسایی ۱۹۳۲ بیمار جدید در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۳ میلیون و ۵۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۹۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 10 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۴۶ دوز اول و ۵۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۵۳۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۰ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۳۳۹ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۳ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۲۰ دوز واکسن در ایران که ۵۴۸ هزار و ۹۰۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۹۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۳۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۹۱۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۵۳ هزار و ۲۴۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۶۹۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۱۰۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ازین ملت بیچاره همیشه باید تاوان بی خردی این وان را بدهد! و همین آدمهای بی خرد کاری کرده اندکه گره ای که می‌شد با دست باز کرد آخر سر ناچارا با دندان باز شده! در همین جریان واکسن میشد ملت را یک واکسن ساده ایمن کرد ولی گذاشتند بعد از یک تلفات سنگین تازه متوجه شدند که مردم باید واکسینه شوند!؟ موقعی که کار برای خیلی‌ها از کار گذشته بود
بهتر است برای جلوگیری از بروز پیک ششم کرونا تا اطلاع ثانوی بورس را تعطیل کنیم
معمولا کسی به یادش نمیاد که.وزیر بهداشت چهل سال قبل کی بوده ولی با این وضعیتی که ایجاد کردند یاد و خاطره نمکی و عین الله تا سالها پس از خودشان هم زنده است و همه به یاد دار ند که در سایه رفتارهای اینها روزانه عده زیادی از هموطنان ما از بین رفتند! بالاخره هر کسی یک‌جور از خودش خاطره به جا میگذارد
اینکه آدم خوش واکسنش را زده باشد ولی دیگران را منتظر تولید واکسن داخلی نگهدارد واین وسط عده زیادی جان بدهند یکی از عواذض واکسن گیت است
در سه روز گذشته تعداد مبتلایان بیشتر از بهبود یافتگان بوده و این موضوع در نور روز گذشته بی سابقه بوده است. امیدوارم این نشانه شروع پیک ششم نباشد چرا که قطعا اومیکرون ما را نابود خواهد کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل