نبض خبر؛

تصادف زنجیره‌ای در جاده بهبهان - رامهرمز

کد خبر: ۱۰۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 10 January 2022
تعداد بازدید : 8665
بازدید 11151
۲
تصادف زنجیره‌ای 50 خودرو در محور بهبهان - رامهرمز به مرگ دست کم چهار تن و مصدومیت بیش از چهل تن منجر شد. در جریان این تصادف که مه گرفتگی نقش اساسی در وقوع آن داشت، در یک لاین 9 خودرو با هم برخورد کرده‌اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود 200 متری، حدود 50 خودرو تصادف کرده و سه خودرو آتش گرفته‌اند. تصاویری از این حادثه را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر این روزها در جاده های کشور سفر کنید بخوبی ملاحظه میشود که هیچ نظارت و کنترلی وجود ندارد . جمعه هفته پیش در جاده چالوس به تهران حوالی تونل کندوان ترافیک سنگین به گونه ای بود که عبور از تونل حدود 20 دقیقه بطول می انجامید و این باعث تراکم خودرو در شرایط غیر ایمن در تونل شده بود در حالی که در چنین شرایطی باید ورود به تونل متناسب با سرعت خروج کنترل شود با اینکه پاسگاه پلیس راه در همانجا مستقر است ولی متاسفانه هیچ اقدامی انجام نمیشد. علیرغم هزینه زیاد نصب دوربین های مسیر اصلا کاربرد عملی نداشته و ثبت تخلف در آنها انجام نمیشود .
چرا تعارف دارید. ایرانی ها خیلی بد رانندگی میکنند. من خودم به شخصه بیشمار شاهد بودم که در اتوبان و آزاد راه با سرعت 110 الی 120 ماشین عقبی با فاصله یک متری از ماشین جلویی رانندگی خطرناک میکنه و اصلا فاصله طولی را رعایت نمیکنند.