بازدید 4854

امدادرسانی به ۱۹ هزار سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ هزار و ۵۵۸ آسیب دیده سیلاب اخیر در قالب سه هزار و ۹۱۹ خانوار در جنوب این استان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 08 January 2022

به گزارش «تابناک»، علیرضا میربهاءالدین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به دنبال بارندگی شدید در جنوب سیستان و بلوچستان کار امدادرسانی به مردم آسیب دیده در ۱۷ شهرستان توسط ۴۴۶ تیم عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از مجموع آسیب دیدگان ۱۰ هزار و ۴۷۴ نفر در قالب ۲ هزار و ۳۰۴ نفر در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:یک‌هزار و ۲۳۳ دستگاه چادر امدادی، یکهزار و ۱۲۹ تخته موکت، ۹ هزار و ۹۳۴ تخته پتو و ۶ هزار و ۵۲۳ کیلوگرم نایلون در این مدت بین آسیب دیدگان سیلاب جنوب این استان توزیع شده است.

وی ضمن تاکید بر توزیع اقلام امدادی بین حادثه دیدگان سیل اخیر اظهارداشت: همچنین یکهزار و ۶۷۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲ هزار و ۸۲۰ کیلوگرم برنج، ۲۱ هزار و ۹۱۲ عدد بطری آب معدنی و ۲ هزار و ۷۵۱ شعله والور و ۳۸ عدد فانوس از دیگر اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان سیلاب سیستان و بلوچستان بود.

میربهاء الدین تصریح کرد: ۲هزار و ۱۹۰ نفر روز امدادگر با بکارگیری ۲۹۵ دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های متاثر از سیل امداد رسانی کردند.

وی افزود: همچنین کار امدادرسانی از طریق هوا توسط یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر و با ۲ سورتی پرواز تا کنون انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان و تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار حادثه دیدگان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل