بازدید 7590

کمک‌رسانی به ۵۷ خودرو گرفتار برف و کولاک در گناباد

نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد در ۲ روز گذشته به ۵۷ خودرو گرفتار در محورهای ارتباطی این شهرستان امدادرسانی کرده و ۶ مسافر در راه مانده را در راهدارخانه "کلات" اسکان دادند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 07 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد در این مدت با صرف ۲۴۰ تن شن و نمک ۴۳۶ کیلومتر از جاده های این شهرستان شامل محورهای کوهستانی گناباد- فردوس، کاخک -کریمو- سرایان، گناباد - قاین، محور زیرجان، خانیک و دیسفان، کاخک - کلات، گناباد - تربت حیدریه و بجستان در چندین نوبت شن و نمک پاشی شد.

بر اساس این گزارش علیرغم بارش شدید برف و وجود کولاک، با تلاش مستمر و شبانه روزی راهداران هیچیک از محورهای این شهرستان بسته نشده است.

رییس اداره هواشناسی گناباد دیروز اعلام کرد: این شهرستان از نظر میزان بارش باران و برف در ۲ روز گذشته در بین ۱۸۶ شهرستان دارای بارش کشور جزو پنج شهرستان نخست قرار گرفته است.

داریوش شیبانی افزود: گناباد با مجموع بارش ۱۹.۲ میلیمتر باران و برف بعد از شهرستانهای کیاسر مازندران، نهبندان خراسان جنوبی، فریمان خراسان رضوی و رضوان سمنان در رده پنجم بیشترین بارش ها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین گناباد بعد از شهرستان فریمان رتبه دوم بیشترین بارشها را در ۲۴ ساعت گذشته در استان خراسان رضوی داشته است.

رییس اداره هواشناسی گناباد گفت: در این مدت در نقاط مختلف این شهرستان بین ۷.۲ تا ۱۹.۵ میلیمتر بارندگی باران و برف به ثبت رسیده است.

شیبانی افزود: از این میزان، بیشترین برف با ۳۶ سانتیمتر در روستای زیرجان و بعد آن شهر کاخک با ۹ سانتیمتر باریده است.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها