بازدید 28699
با مذاکرات هسته ای/ در حال به روزرسانی

دیدار اولیانوف با نماینده کره جنوبی و تروئیکای اروپایی/ امیرعبداللهیان: خواستار تضمین برای صادرات نفت و دسترسی به درآمدهای آن هستیم/دیدار باقری و مقام ارشد کره جنوبی برای آزادسازی دارایی های ایران

دور هشتم مذاکرات هسته ای برای احیای برجام میان ایران و گروه 4+1 در جریان است. رایزنی ها طی چند روز گذشته با برگزاری دیدارهای دو و چندجانبه میان هیأت‌های شرکت‌کننده در مذاکرات ادامه یافته و «علی باقری» مذاکره کننده ارشد ایران دیدارهای متعددی را با طرف‌های مقابل در چارچوب جلسات دوجانبه و چند جانبه برگزار کرده است. هم زمان جلساتی میان نمایندگان گروه ۱+۴ و آمریکا در هتل ماریوت که مقابل هتل کوبورگ قرار دارد برگزار شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 06 January 2022

دیدار باقری و مقام ارشد کره جنوبی برای آزادسازی دارایی های ایران

بین الملل تابناک: دور هشتم مذاکرات هسته ای برای احیای برجام میان ایران و گروه 4+1 در جریان است. رایزنی ها طی چند روز گذشته با برگزاری دیدارهای دو و چندجانبه میان هیأت‌های شرکت‌کننده در مذاکرات ادامه یافته و «علی باقری» مذاکره کننده ارشد ایران دیدارهای متعددی را با طرف‌های مقابل در چارچوب جلسات دوجانبه و چند جانبه برگزار کرده است. هم زمان جلساتی میان نمایندگان گروه ۱+۴ و آمریکا در هتل ماریوت که مقابل هتل کوبورگ قرار دارد برگزار شده است.

دیدار اولیانوف با نماینده کره جنوبی و تروئیکای اروپایی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۴

«میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین روز پنجشنبه با معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی و نمایندگان اروپایی حاضر در مذاکرات رفع تحریم‌ها دیدار کرد.

اولیانوف در پیامی توئیتری نوشت: «امروز با "چوی جونگ کان"‌ معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی دیدار کردم که برای اعلام حمایت از مذاکرات درباره برجام و رایزنی با مشارکت‌کنندگان در این توافق درباره دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های کره جنوبی، وارد وین شده است».

او در یک پیام توئیتری دیگر نوشت: «امروز با همکاران اروپایی خود دیدار کردم تا یادداشت‌های مربوط به وضعیت مذاکرات وین را مورد مقایسه قرار دهیم».

 

امیرعبداللهیان: خواستار تضمین برای صادرات نفت و دسترسی به درآمدهای آن هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۹

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که دور هشتم مذاکرات وین مذاکره را در مسیر صحیح قرار داد.

امیر عبداللهیان به شبکه خبری الجزیره گفت که اگر طرفهای غربی، نیت و اراده داشته باشند، می‌توان در وین به یک توافق خوب دست یافت.

وی تأکید کرد، نمونه عملی تضمین این است که «ما نفت صادر کنیم و بتوانیم به درآمدهای [حاصل از] آن دسترسی داشته باشیم».

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ادامه داد: «خواستار رفع تحریمهایی هستیم که ترامپ اعمال کرد؛ به ویژه [تحریمهایی] که با برجام مغایر است...خواستار تضمینهای جدید هستیم که شامل عدم اعمال تحریم جدید یا اعمال مجدد تحریم پس از لغو آن می‌شود».

امیر عبداللهیان با بیان اینکه با هدف تسهیل مذاکرات، تبادل غیر رسمی پیام بین ایران و آمریکا در جریان است، تصریح کرد: «ما از هیأت آمریکایی، صحبتهای خوبی می‌شنویم، ولی مشاهده اقدامات جدی، اهمیت دارد».

وی با تأکید بر اینکه تهدیدهای رژیم صهیونیستی جدید نیست و در وضعیتی قرار ندارد که بتواند این تهدیدها را عملی کند، درباره ریاض نیز گفت: «گفت‌وگوی ما با عربستان، مثبت و سازنده است و در هر زمانی آماده از سرگیری روابط هستیم».

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی همچنین خبر داد که طی چند روز آینده، نمایندگان ایران به سازمان همکاری اسلامی در جده بازخواهند گشت و این اقدام مثبتی است.

امیرعبداللهیان با اشاره به تمایل ریاض برای مذاکره درباره مسائل منطقه، خاطر نشان کرد: «به اهمیت گفت‌وگوی منطقه‌ای برای حل مشکلات منطقه باور داریم که شامل عربستان، مصر و ترکیه باشد».

وی همچنین تأکید کرد: «به همسایگان خود هشدار می‌دهیم که عادی‌سازی روابط با اسرائیل، یک اشتباه راهبردی است و آنها نخستین کسانی هستند که هزینه آن را پرداخت خواهند کرد».

تحرکات گسترده هیات کره‌ جنوبی در حاشیه مذاکرات وین
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۹

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی که در راس هیاتی دیپلماتیک در حاشیه مذاکرات رفع تحریم‌ها به وین سفر کرده، با نمایندگان کشورهای مشارکت کننده در گفت‌وگوها دیدار و ابراز امیدواری کرده است که احیای توافقات سال ۹۴ به رفع دارایی‌های مسدود شده ایران در این کشور به واسطه تحریم‌های آمریکا کمک کند.

دیدار باقری و مقام ارشد کره جنوبی برای آزادسازی دارایی های ایران

«چوی جونگ کان» که از چهارم ژانویه (۱۴ دی) در وین بسر می‌برد طی دو روز گذشته با معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و نمایندگان سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس دیدار کرده است.

وی همچنین با رابرت مالی نماینده ایالات متحده آمریکا که برای بررسی راه‌های بازگشت مجدد ایالات متحده به برجام در وین بسر می‌برد، دیدار کرده است. کره جنوبی حدود هفت میلیارد دلار بابت خرید میعانات گازی از ایران، بدهی دارد که از سال ۲۰۱۸ به این سو و به بهانه تحریم‌های ایران از پرداخت آن خودداری کرده است. رسانه‌های غربی ادعا می‌کنند که این کشور برای بازپرداخت این بدهی به مجوز دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا (اوفک) نیاز دارد.

به گزارش وزارت امور خارجه کره جنوبی «چوی» در دیدار با نمایندگان برخی کشورهای مشارکت کننده در گفت‌وگوهای وین عنوان کرده که دور فعلی مذاکرات به مقاطع حساسی رسیده و وی خواستار تلاش برای دستیابی به پیشرفت‌های مثبت است. در این بیانیه آمده است که معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی، تاکید کرده که «دولت ما به تلاش‌های دیپلماتیک برای پیشرفت و پیشبرد مذاکرات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد و در عین حال به صورت فعال هر نقشی را که بتواند در این راستا ایفا می‌کند».

ادعاهای وزیر خارجه آلمان درباره مذاکرات برجامی وین
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۷

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان که به واشنگتن سفر کرده است، در دیدار با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، مدعی شد که زمان برای احیای توافق هسته‌ای، محدود است.

وی همچنین گفت که ایران اعتماد زیادی را از دست داده است.

بائربوک پیش از این نیز با تکرار برخی ادعاها در خصوص عدم پیشرفت در مذاکرات وین، خواستار تسریع روند گفت‌وگوها شده بود.

وی مدعی شده بود که مواضع و پیشنهادهای ایران باعث کند بودن روند مذاکرات شده است.

وزیر خارجه آلمان افزود که زمان در حال اتمام است و گفت‌وگوها باید تسریع شود.

دیدار باقری و مقام ارشد کره جنوبی برای آزادسازی دارایی های ایران

ظهر پنج‌شنبه چوی جانگ کان معاون وزیر خارجه کره جنوبی که به شهر وین اتریش سفر کرده، با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که به درخواست طرف کره‌ای و در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد، معاون وزیر خارجه کره جنوبی با اشاره به اهمیت روابط سئول-تهران، توضیحاتی در خصوص پول‌های بلوکه‌شده ایران نزد کره جنوبی ارائه کرده و عنوان کرد که این کشور برای بازپرداخت بدهی خود به ایران تلاش می‌کند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار تأکید کذد که فارغ از نتایج گفت‌وگوها در وین، دولت کره جنوبی موظف به آزادسازی پول‌های بلوکه ‌شده ایران است و تحریم‌های یکجانبه آمریکا نمی‌تواند توجیهی برای عدم پرداخت بدهی‌ها به ایران باشد.

در این جلسه همچنین تصریح شد که خودداری غیرقانونی و غیرقابل توجیه کره جنوبی از بازپرداخت بدهی‌های خود به ایران، نقطه‌ای تیره در تاریخ روابط دو کشور خواهد بود و سئول باید هرچه سریع‌تر نسبت به آزادسازی منابع ایران اقدام کند.

لازم به ذکر است که این دیدار ارتباط مستقیمی با مذاکرات جاری بین ایران و گروه ۱+۴ نداشته و در چارچوب رایزنی‌های دوجانبه معمول بین دو کشور و به درخواست طرف کره‌ای انجام شده است.

چو جونگ-کان، معاون اول وزیر خارجه کره جنوبی، که به وین، پایتخت اتریش سفر کرده است، در دیدارهایی با دیپلمات‌های ارشد کشورهای غربی درگیر در مذاکرات وین، با تاکید بر رسیدن مذاکرات به یک «مقطع حساس»، خواستار تلاش برای پیشرفت مذاکرات در جهت مثبت شد.

پیش‌تر وزارت خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای از سفر پنج‌روزه (از ۱۴ تا ۱۹ دی‌ماه) چو جونگ-کان و هیئت همراهش به وین، پایتخت اتریش، هم‌زمان با برگزاری مذاکرات احیای برجام خبر داده بود. براساس این بیانیه، هدف از سفر هیئت کره‌ای به وین، بررسی راه‌های حل‌وفصل موضوع دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی، در حاشیه مذاکرات احیای برجام و از طریق رایزنی با مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و همچنین تعامل و هماهنگی نزدیک با ایالات متحده، اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و بریتانیا است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز پنجشنبه، ۱۶ دی‌ماه، گزارش داد که این دیپلمات ارشد کره‌ای در روزهای گذشته با رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران و سرپرست هیئت آمریکایی در مذاکرات احیای برجام، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین، و همچنین مذاکره‌کنندگان ارشد سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و بریتانیا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

براساس بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی، چو در این نشست‌ها، با درمیان گذاشتن دیدگاه کره جنوبی مبنی‌بر رسیدن دور فعلی مذاکرات به یک «مقطع حساس»، خواستار تلاش برای پیشرفت مثبت مذاکرات شده است. این بیانیه افزود: «چو بار دیگر تاکید کرد که دولت ما به تلاش‌های دیپلماتیک برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد و در عین حال فعالانه هر نقشی را که بتواند، در آن ایفا خواهد کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
بیچاره نوکران امریکا همچون کره هم باید از ارباب بترسند هم انگ دزدی نخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
هم میلیارها دلار تجارت رو از دست بدن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
مطمئن باش بیچارگی مردم کره جنوبی کمتر از ما نوکران روسیه هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
داداش من حاضرم اربابم آمریکا باشه اما مردمم تا کمر توی سطل خم نشن
برای من بر خلاف تو و هم فکرات فقط و فقط عزت واقعی و شادی و آرامش مردمم مهمه
عزت از جنس سربلندی مرد پیش خانوادش نه عزت موشک و بمب
ناشناس
| France |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
هرچی هست مردمش بی آرتی خواب و گورخواب نیستند و در زباله ها دنبال غذا نمی گردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
ناراهتی جم کن از ایران برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
نوکران روسیه و چین چطور ؟! اونا بیچاره نیستن ؟
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بیچاره آنها نیستند چون حسابی پول دستشون بوده الان هم اومدند اون پول رو بدن که آینده ارتباط اقتصادی و بازار ایران رو شریک بشن. در شمن شما اگر نگران هستی باید ناراحت باشی که چرا باید نمایندگان مذاکره کننده ما اینقدر بی دانش و ضعیف باشند که به جای آنها نماینده روسیه برود با هیات کره ای دیدار!!!
گربه نره
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اره كره بدبخته ما خوبيم. با عزت پول نفت چهارسال پيشو تمنا ميكنيم
ازاد بشه نشه چیزی گیر مردم نمیاد میرسه به اقازاده ها وسوریه و لبنان و یمن فلسطین و بقیه بر و بچ همون ازاد نشه بهتره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
چرا شماها نمی فهمید اگر یک تصمیم درست گرفت شد جنگ با داعش در سوریه بود وگرنه این بدبختی گریبان ایران میگرفت و باید هزارن کشته میلیاردها دلار هزینه می دادیم
چهار تا خبر پایین تر فرموده بودند سفر کره‌ای ها ربطی به مذاکرات وین ندارد. عجب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
هرخبری تکذیب شد بعدا تایید میشه
صلح بانان روسیه در راه اند. آینده درخشان است.
هورااااااااا
جومونگ ۳ را میخواهند پخش کنند
اقا‌ برید‌ یک هیئت‌ مذاکره کننده‌ قوی‌ به سرپرستی‌ دکتر ظریف‌ و سیاستمداران‌ استخوان‌ دار و کارکشته‌ تشکیل‌ بدید‌ تا مستقیما‌ زیر نظر رهبری‌ با خود امریکا‌ مذاکره‌ بکنه‌ تا مسائل و حل و فصل‌ بکنه‌ این خاله بازیها چیه‌ ؟! صادقی‌ کیه‌ عبداللهیان‌ را اونا‌ بحساب نمیارن‌ !
اصلا‌ هیچ حرکت جدی تا حال انجام نشده‌ و هرگز هم‌ هیچ پیشرفتی در این دور مذاکرات نخواهد‌ بود‌ !
دخه‌ چرا الیانوف‌ جای ایران با آمریکا حرف میزنه‌ ؟! مگه میشه مگه داریم‌ ؟!!
بخدا‌ روزبروز‌ مشکلات‌ پیچیده تر میشه‌ چیزی که مخالفین داخلی و خارجی برجام‌ دنبالشن‌ !!
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
باید قالیباف بره هم لهجه اش خوبه هم قاطعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
این عبدالهیان هر روز میگه پیشرفت کردیم بعد میبینم امتیاز بیشتر داده و هیچ کاری هم نکرده
رحیم شاکری فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ظریق باید محاکمه شود نه اینکه بعنوان نماینده ایران وارد مذاکره شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
الیانف کیه ؟!!! ایشون رئیسه مگه نمی دونی ؟!!
مثلا همه دنیا ادعا میکنن و دروغ میگن جز شما ؟ مثلا شماها پاک و منزه و مظلوم تاریخ هستید ؟ اونوقت ظلم و ستم و دزدی و .... از این مردم چه صیغه ایه اونوقت؟ همه چیزتون چرا انقدر تناقض داره ؟
پولهای بلوکه شده جایشان امن است
سهم من را آزاد نکنید چون میدانم قراره به دست خودم نرسه

مثل سابق به جیب آقازاده ها میره
به کجاها رسیدیم
اقتدار را دیدیم
با داشتن اینهمه موشک برای گرفتن پول خودمان داریم التماس کره جنوبی را میکنیم
پاسخ ها
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
باطد تهدیدشون کنیم اگه پولا مونو ندن همه گزینه ها روی میزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کره ایها ترسو هستن از ترس دمریکا ببینین چه ماشینهایی میسازن که بدن ارباباشون سوار بشن یه براشون تلویزیون میسازن
بز دل های لی اراده
چقدر عجیبه علیرغم اینکه هیئت جدید مذاکره کننده گفتند حرفهای تیم ظریف را دور ریختند حالا راست یا دروغ !!! و توافقات جدیدی را می خواهند به انجام برسانند !!! هیچیک از انهاییکه در دوره روحانی و مذاکرات برجام از صبح تا شب جیغ بنفش میکشیدند و وامصیبتا سر میدادند که ما باید در جریان متن مذاکرات باشیم بناگهان حناق گرفتند و سوال نمی کنند که متن توافق جدید چی هست ؟!! همانطور که درباره توافق شانگهای سکوت کردند !!!
بابا بزنید دهن این کره رو سرویس کنید!!! ببخشید که اینجوری گفتم اما اینا دیگه خیلی پرو شدن. پول خودمون رو ناز می کنن که بدن. باید کاری کنیم که خودشون پول رو همراه با جریمه دیرکرد اون پرداخت کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
با موشک بزنیدشون ، همرو با موشک بزنید ، ماکت سئول رو بسازید با موشک بزنید
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
احتمالا زرشک باید وارد کنیم
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
باشه همین کارها و حرفها رو میزنید ک سه ماهه برای برجام زور میزنیم جا خالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
تو دهن چین چطور؟ تا حالا رقم بدهی چین که بخاطر تحریما پس نمیده به گوشت خورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
مگه اینجا چاله میدونه؟!
در خصوص مذاکرات هسته ای باید خدمت مسئولین عرض کنم که لطفا این باز دیگه گند نزنین. متاسفانه همون زمانی که ترامپ احمق ادعا می کرد که از برجام خارج میشه، تو همین سایت بارها و بارها نظر دادم که این تهدید ها جدی هست اما متاسفانه مسئولین مربوطه تو خواب بودن و این خسارت های عظیم رو به بار اوردن. در هر صورت یه توافقی حاصل شده بود و در امریکا هم یه تیم احمق سر کار اومده بودن که می خواستن دوباره مذاکره صورت بگیره! اگه همون زمان با ترامپ احمق مذاکره کرده بودیم و از اونجایی که ترامپ عاشق این بود که چند تا عکس بگیره و تو تویترش اعلام کنه که حرف هاش رو عملی کرد، چند تا امتیاز می دادیم و از خسارت های بعدی جلوگیری می کردیم. یکی از بزرگترین خسارت ها، سردار سلیمانی عزیز بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه مذاکره صورت می گرفت تنش ها هم کاسته میشد و این اتفاق شوم هم نمی افتاد. ایران تو اون زمان دست بالا رو تو منطقه داشت. داعش هنوز به صورت فعال حضور داشت و امریکا هم به ایران نیاز داشت که در کنارش با داعش بجنگه. داستان اسرائیل و اعراب اتفاق نمی افتاد. این همه خسارت مالی به کشور وارد نمی شد و ..... در هر صورت این اتفاقات مربوط به گذشته هست و الان هم نباید کار احمقانه ای انجام بدیم و چند سال بعد بگیم کاش همون زمان با بایدن به توافق رسیده بودیم (اتفاقی که الان بارها و بارها افتاده و همه هم این رو قوبل داریم که فرصت سوزی های زیادی در دو دهه اخیر صورت گرفته). ما می تونیم ضمن اینکه برنامه موشکی خود رو به مذاکره نگذاریم، در خصوص منطقه با اینا به توافق برسیم. اولین قدم اینه که با عربستان سر یمن به توافق برسیم و جنگ یمن رو پایان بدیم و اونم به این شکل که هر دو طرف جنگ یمن (حوثی ها و دولت سابق) همراه با نماینده هایی از ایران و عربستان با هم بشینن و یه دولت مشترک تشکیل بدن و جنگ رو خاتمه بدن. بعدش با امریکا هم به توافق برسیم. شک ندارم همه اینا امکانپذیر هست.
توافق از رگ گردن به شما نزدیک تر است
تا حالا نفهمیدم کاربرد انرژی هسته ای در ایران چی بوده...
از کره جنوبی چند تا هواپیما بگیرید از اوایل ۱۴۰۰چند تا هواپیما به دلیل نقص فنی فرود اضطراری داشته اند.جان مردم را به بازی گرفته اید و هواپیماهای جدید را برای مسئولین میگذارید این ظلم به مردم است
انهمه شرط وشروط درنهایت محدود شد به تضمین برای فروش نفت ودسترسی به درامد ان ؟؟؟!!!!!!
چرا با شیاطین وتروریست های کاخ سفید مذاکره می کنید.
اره واستا تا تضمین بدن!
مذاکره با کد خدا جایز نیست
ما خدا رو داریم و این برای ما کافیست
ما نیاز به هیچ رابطه ای با هیچ کشوری نداریم
ما بیشترین امکانات رو داریم
ما به برکت خون شهدا ابر قدرت جهان می شویم
و انقلاب را تحویل آقا امام زمان می دیم
حرفا متناقض و طولانی و فرسایشی هم مردمو خسته کرده هم بازار
این مذاکره کنندگان و افکارشون همون کسانی هستن که سنگ انداختن جلو پا هیئت قبلی و خسارت وحشتناک به مردم و مملکت زدن فقط به دلیل اینکه اسم خودشون پا توافق باشه ! این جماعت از جلیلی و باقری کنی بگیر تا این مرندی که شده برای ما مشاور !! باید محاکمه بشن و جوابگو سنگ اندازی و کارا و افکارشون باشن . نباید هر شخص یا گروهی هزینه بزای این مردم و مملکت درست میکنه از بالا رفتن سفارت عربستان بگیر تا سنگ اندازی مذاکرات صاف صاف بگردن و تازه مقام و پاداش هم بگیرن ؟؟!!!!!!
بهتره اصلا آزاد نشه
پولهای بلوکه شده جایشان امن است
سهم من را آزاد نکنید چون میدانم قراره به دست خودم نرسه
مگر نفری چقدر به ما میرسه یک ده آباد بهتر از صد ده خراب است
سهم هر ایرانی از تولید نفت و گاز حداکثر حدود ۱۲۰۰ دلار در سال میشود بدون کسر هزینه های تولید و سهم از ما بهتران.
سهم من هدیه به آغا زاده ها و ملت مظلوم فلسطین و لبنان و سوریه.
راستی شهردار به دماداش پست داد. عجب فامیل بازی علنی و قلدرمابانه
تابناک ملت بیکار نبودن نظر بنویسن و منتشر نشه.اگر قرار نیست منتشر کنید قسمت نظرات رو ببندید که وقت ملت که حق الناس گردنتون نباشه.
ازاد بشه نشه چیزی گیر مردم نمیاد
بابا بزنید دهن این کره رو سرویس کنید!!!
تا بایدن سر کار است، بجنبید وگرنه اگر ترامپ دوباره بیاد، پوست از کلمون میکنه
اولیانوف بمونه
اون چهل نفر برگردن
تا بیت المال هدر نره
من نظری ندارم لذا مصدغ اوقاتهای شریف بنده نگردید
من نمیفهمم، ما تانک میخریم اول پول میدیم بعدش تانک میگیریم. اونها نفت میخرن اول نفت میگیرن بعد پول میدن. این چجوری اینجوریه؟
پولهای بلوکه شده بایدبصورت کالاویاداروداده بشه وآنهم تحت نظارت سازمان ملل!برای اینکه به جایی بجزایران ومردم ایران نرسد!
همه امیدها به آقای اولیانوف است. به ظریف که اعتماد و امیدی نبود. خداوند اولیانوف را نگهدارد برای ما.
لعنت بر امران روس
راست میگن ، سیاست چیز کثیفی است !
ملت ها اینگونه تباه شدند؛ نخست حافظه شان را از آنها دزدیدند. کتابهایشان را تباه کردند، و در آخر، تیر خلاص را، به آنها زدند. و تاریخ و فرهنگشان را به سخره گرفتند!- میلان کوندرا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار