بازدید 35739
بیشترین جست‌ و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

خودکشی اخلاقی کنعانی زادگان با یک فایل صوتی/ حواشی ادامه دار بهاره رهنما در شبکه‌های مجازی/ جست و جوی کاربران در مورد قیمت جدید بنزین/  یارانه جدید، واریز نشده ترند شد

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «حسین کنعانی زادگان»، «نهضت ملی مسکن»، «بهاره رهنما»، «اومیکرون»، «گادوین منشا»، «کتایون ریاحی»، «قیمت جدید بنزین»،«یارانه جدید» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 31 December 2021

ترند شدن نام سردار ناظری پس از دلاوری اخیر نیروهای سپاه/ طرح نهضت ملی مسکن همچنین در صدر جست و جوهای مردمی/ جشن دیوالی چیست و چرا ترند شده است؟/ بازپخش سریال دلدادگان و مطرح شدن دوباره سامان صفاری

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری در جریان ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در چهل و هشت ساعت اخیر اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «حسین کنعانی زادگان»، «نهضت ملی مسکن»، «بهاره رهنما»، «اومیکرون»، «گادوین منشا»، «کتایون ریاحی»، «قیمت جدید بنزین»، «یارانه جدید» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

حسین کنعانی زادگان

حسین کنعانی زادگان، بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران و نیز یکی از ملی پوشان ایرانی است که اخیراً و به واسطه انتشار یک فایل صوتی عجیب با حواشی فراوانی رو به رو شده است.

کنعانی زادگان: خداحافظ پرسپولیس، من رفتم قطر - تابناک | TABNAK

از چند روز گذشته مسائلی در فضای مجازی مطرح شده مبنی براینکه حسین کنعانی‌زادگان به دنبال روابط خارج از عرف بوده که واکنش های مختلفی در محافل فوتبالی داشته است. حتی گفته می‌شود کمیته اخلاق قرار است به این ماجرا ورود کند. اینکه بازیکنی در اردوی تیم ملی به دنبال ایجاد چنین فضایی برای خود بوده، از مسائلی است که نیاز به تامل زیاد دارد و باید پرسید واقعا نقش سرپرست و دیگر عوامل تیم ملی چیست که یک بازیکن ملی به خود چنین اجازه می‌دهد.

در همین رابطه اصغر شرفی، مربی سابق تیم ملی به فارس گفت: مسئولان تیم ملی باید حواس خود را بیشتر جمع کنند اما آنها نمی‌توانند دنبال بازیکن‌های تیم ملی راه بیفتند و حتی در اتاق بازیکن هم وی را همراهی کرده و مراقبش باشند. در زمان مربیگری پرویز دهداری ماجرایی داشتیم که سر چنین روابطی به بازیکن تیم ملی چاقو هم زدند. این مسائل تقصیر سرمربی نیست. باید دید بازیکنی که چنین کاری می‌کند چه تفکراتی دارد؟

وی اضافه کرد:‌ با توجه به شهرتی که در فوتبال برای یک بازیکن به وجود می‌آید، باید برای آنها فرهنگ‌سازی کنیم. سرپرست تیم ملی نمی‌تواند بچه‌داری کند. بازیکن باید در جای دیگری آموزش، تعلیم و تربیت ببیند. در سطح ملی دیگر جای آموزش چنین چیزهایی نیست. نظارت از اول بر سر بازیکنان نبوده و جایگاه برای بازیکنان تیم ملی تعریف نشده است. یک بازیکن ملی‌پوش باید بداند آدم معمولی نیست. آیا به کنعانی‌زادگان این موضوع را یاد داده‌اند؟ وی به عنوان الگو نباید هر کاری کند. ما باید برای بازیکنان‌مان کلاس بگذاریم و به آنها آموزش صحیح بدهیم.

بیشتر بخوانید

حسین کنعانی زادگان کیست؟

نهضت ملی مسکن

نهضت ملی مسکن که قرار است به موجب آن برای چیزی حدود 4 میلیون شهروند ایرانی مسکن دولتی ساخته شود (یا توسط دولت و یا به صورت خودمالکی) مدت هاست که یکی از ترندهای گوگل است و بسیاری از شهروندان ایرانی در مورد کم و کیف آن سوالات فراوانی دارند.

شاید این سوال و ابهامات را خود مسئولان نیز به خوبی نتوانند پاسخ دهند، چون از قرار معلوم مرتب در حال تغییر آیین نامه های مرتبط با این اقدام هستند و گویا خود نیز دقیق در مورد آن چیزی نمی دانند؛ اما به هر صورت در مورد این طرح به صورت کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

جهش تولید مسکن، نام طرحی است که وزارت راه و شهرسازی در ابتدای دولت سیزدهم برای خانه دار کردن شهروندان فاقد مسکن در دستور کار خود قرار داد. ثبت‌نام متقاضیان مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن از ظهر روز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در سامانه saman.mrud.ir آغاز شد.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن؛ جزئیات ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن - تابناک |  TABNAK

انعکاس گسترده اخبار مرتبط با این طرح در رسانه های مختلف سبب شده است که این طرح نیز به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شود.

توضیح بیشتر در مورد طرح مورد اشاره اینکه طبق اعلام نظر مسئولان امر کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند تمامی مزایای موجود در طرح قانون جهش تولید مسکن نیز مشمول آن‌ها نیز خواهد شد و تفاوت ماهیتی از نظر مزایا برای متقاضیان وجود ندارد و طبق زمان بندی در صورت مشارکت، پروژه‌ها، تحویل متقاضیان می‌شود.

همچنین برای این طرح شرایطی در نظر گرفته شده که مشابه شرایط طرح مسکن ملی است و متقاضیان ضمن اثبات بومی بودن همچنین باید دارای فرم ج سبز باشند.

بیشتر بخوانید

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه کشورمان است که پس از جدایی از پیمان قاسمخانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است.

بهاره رهنما هم کرونا گرفت - تابناک | TABNAK

همانطور که اشاره شد، بهاره رهنما به صورت پیوست با حواشی فراوانی در فضای مجازی و زندگی شخصی خود مواجه می شود که این حواشی او را به صدر جست و جوهای گوگل نیز می کشاند.

از جمله حواشی تازه که پیرامون این بازیگر وجود دارد، یکی گلایه های دختر همسر فعلی اوست که گویا بیان می کند بهاره رهنما اجازه نمی دهد پدرش او را ببیند و دیگری نیز انتشار یک تصویر جدید از خود در فضای مجازی است که چندان با عرف جامعه همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید

بهاره رهنما کیست؟

اومیکرون

اومیکرون سویه جدید و ترسناک ویروس کروناست که به تازگی اعلام شده که نمونه هایی از ابتلا به آن در ایران نیز مشاهده شده است.

این واژه نیز مدتی است که پیوسته در فضای مجازی و به صورت مشخص گوگل ترند می شود و بسیاری از کاربران تلاش دارند تا در مورد آن بیشتر بدانند و بخوانند.

اعلام وضعیت فاجعه در لندن به دلیل شیوع اومیکرون - تابناک | TABNAK

در مورد این سویه از ویروس کرونا توضیح بیشتر اینکه این گونه ویروس با حدود ۵۰ جهش ژنتیکی، رکورد بیشترین تعداد جهش‌های ژنتیکی را به خود اختصاص داده است. به گفته محققان، حدود سی جهش ژنتیکی ویروس در پروتئین تاجدار آن رخ داده است که ابزار اصلی ویروس برای ورود به سلول‌ها محسوب می‌شود و هدف اصلی واکسن‌ها بوده است. در مقایسه با اومیکرون، گونه دلتا تنها دارای سیزده جهش ژنتیکی در پروتئین تاجدار خود بود.

به گفته محققان، اومیکرون دارای مجموعه غیرمعمولی از جهش‌های ژنتیکی است که برخی از آن‌ها قبلا در گونه‌های دلتا و بتا شناسایی شده و بر قابلیت انتقال و فرار ویروس از سیستم ایمنی اثرگذار هستند، اما بسیاری از این جهش‌های ژنتیکی ناشناخته مانده‌اند.

با وجود این که نگرانی‌هایی در خصوص بی تاثیر بودن واکسن‌ها بر گونه اومیکرون وجود دارد، تاکنون مستنداتی که نشان دهنده توانایی اومیکرون در فرار از محافظت ایجاد شده توسط واکسن‌های کرونا باشد، به دست نیامده است. البته از میان سی جهش ژنتیکی پروتئین تاجدار ویروس، تعدادی از جهش‌ها با مقاومت ویروس در برابر پادتن‌های ایجاد شده در اثر واکسیناسیون یا ابتلا به بیماری، در ارتباط هستند. همچنین در این گونه جدید، یک ژن حذف شده که ژن مشابه آن در گونه‌های آلفا، بتا، گاما و لامبدا وجود داشته است. به اعتقاد محققان، حذف این ژن موجب تقویت قابلیت ویروس در فرار از واکنش‌های سیستم ایمنی بدن شده است.

گفتنی است، در کنار علائمی که پیشتر برای ابتلا به کووید ۱۹ مطرح شده است، به تازگی دانشمندان کشف کردند که سویه امیکرون، باعث بروز علائم منحصر به فرد دیگری در افراد شده است. این علائم شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1-خارش گلو
  • ۲- سرفه خشک
  • ۳- خستگی شدید
  • ۴- درد عضلانی ملایم
  • ۵- تعریق شبانه

حالا برخی در این باره می پرسند که آیا اومیکرون کشنده است؟ در پاسخ به این سوال به نقل از متخصصان می توان گفت: ظاهرا تخمین های اولیه حاکی است، اومیکرون حدود ۵۰۰ درصد (۵ برابر) قدرت سرایت بیشتری نسبت به سویه ووهان دارد که این عدد برای سویه دلتا ۷۰ درصد (کمتر از دو برابر) بوده است. انگلستان نیز این واریانت را در لیست تحت بررسی جدی خود قرار داده و کلیه پروازهای خود از و به افریقای جنوبی و کشورهای همسایه آن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

بنا بر اعلام ویروس شناسان و ژنتیک دانان، اومیکرون دارای سی جهش جدید در ناحیه پروتئین اسپایک است؛ لذا بیم آن می‌رود که اثر آنتی بادی های حاصل از عفونت قبلی با کرونا یا ناشی از واکسن بر اومیکرون کمتر باشد، از طرفی این واریانت بسیار شبیه به نوع لامبدا و بتاست که می‌توانند از سیستم ایمنی طبیعی افراد فرار کنند.

بیشتر بخوانید 

گادوین منشا

گادوین منشا یکی از بازیکنان با اخلاق خارجی حاضر در فوتبال باشگاهی کشورمان است که سابقه بازی در تیم هایی چون پرسپولیس تهران، استقلال تهران و هم اینک مس رفسنجان را در کارنامه دارد.

به تازگی اخباری پیرامون او در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او در امور خیریه و کمک به نیازمندان ایرانی نیز پیش قدم است و به تازگی نیز چهار کودک محروم از تحصیل به واسطه مشکلات مالی را در شهرستان رفسنجان به تحصیل بازگردانده است.

خودکشی اخلاقی کنعانی زادگان با یک فایل صوتی/ حواشی ادامه دار بهاره رهنما در شبکه های مجازی/ جست و جوی کاربران در مورد قیمت جدید بنزین/  یارانه جدید، واریز نشده ترند شد

در همین رابطه فرارو نوشت: در فصل جاری، اما گادوین دوباره متحول شده و روز‌های جالبی را سپری می‌کند. او با پیوستن به مس رفسنجان تبدیل به مهاجم خطرناکی شده و حالا با زدن ۷ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان برتر لیگ ایران قرار دارد. آقای گل فعلی لیگ با این وجود به تازگی دست به کار انسان دوستانه و ارزشمندی زده که می‌تواند الگویی برای دیگران باشد. این بازیکن این بار در یک اقدام زیبا و به یاد ماندنی ۴ کودک رفسنجانی از روستای کوثریز معین از توابع شهرستان رفسنجان که به دلیل مشکل شدید مالی خانواده هایشان مجبور به ترک تحصیل شده بودند را به محل تحصیل خود بازگرداند. این اقدام منهای کمک چندهزار دلاری است که هر ساله برای کمک به کودکان بی بضاعت در نیجریه هزینه می‌کند. درست است که شاید پیش از این لحظات عجیب و جنجالی از این بازیکن نیجریه‌ای در ذهن علاقه مندان به فوتبال در ایران نقش بسته باشد، ولی بدون تردید این یکی خاص‌ترین و به یادماندنی‌ترین است: دم شما گرم آقای گادوین منشا!

بیشتر بخوانید

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی، یکی از بازیگران معروف و محبوب ایرانی است که بازی های خاطره انگیز او در سریال هایی چون پس از باران، یوسف پیامبر، شب دهم و روزهای زندگی در خاطر بسیاری از مردم ایران باقی مانده است.

خودکشی اخلاقی کنعانی زادگان با یک فایل صوتی/ حواشی ادامه دار بهاره رهنما در شبکه های مجازی/ جست و جوی کاربران در مورد قیمت جدید بنزین/  یارانه جدید، واریز نشده ترند شد

او نیز در سال های اخیراً بعضاً با حواشی رو به رو می شود و بهانه همین حواشی به یکی از ترندهای گوگل تبدیل می شود.

از جمله این حواشی استوری است که چند مدت پیش او در واکنش به یکی از نمایندگان که مخالف واردات آلات موسیقی به کشور شده بود، گذاشت و نیز تصاویری است که از او به تازگی منتشر می شود و برخی عقیده دارند که با سن او تناسب چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید

کتایون ریاحی کیست؟

قیمت جدید بنزین

همزمان به جریان افتادن طرح بنزینی دولت سیزدهم که از قرار معلوم باید نخست به صورت پایلوت در دو جزیره کیش و قشم اجرایی شود، بسیاری از کاربران در مورد قیمت جدید بنزین پس از اجرایی شدن این طرح پرسش دارند.

همین موضوع سبب شده است تا قیمت جدید بنزین نیز به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شود.

طرح جدید بنزینی دولت سیزدهم پر از ابهام - تابناک | TABNAK

این سوال و ابهام در حالی است که پیشتر جواد اوجی، وزیر نفت در این باره گفته بود: دولت سیزدهم برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. ۲۷ میلیون کارت سوخت داریم و یارانه پرداخت می‌کنیم اما آن بخش از جامعه که خودرو ندارند، بهره‌ای از یارانه بنزین نمی برند. به گفته وزیر نفت طرح پایلوت اختصاص بنزین به افراد به جای خودرو، در قشم و کیش آغاز شده است.

به محض کارشناسی شدن طرح و رفع ابهامات، بر حسب صلاحدید تیم اقتصادی دولت و دستور رئیس جمهور در کل کشور اجرایی می شود.

همچنین به گزارش ایسنا، اوجی با تشریح جزییات طرح یارانه بنزین گفت: این دولت مصمم است به آن دسته از افرادی که صاحب خودرو نیستند و تاکنون از یارانه بنزین بی‌بهره مانده‌اند، یارانه بدهد. در حقیقت دولت قصد دارد که بنزین را به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع کند و همه هموطنان از این نعمت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید

یارانه جدید

پس از اظهارنظرهای مختلف مسولان دولتی پیرامون یارانه ها و احتمال افزایش میزان آن تا دو برابر حالا عبارت یارارنه جدید نیز به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شده است.

در رابطه با این ترند گوگل آن طور که همشهری گزارش داده این یارانه، در شکل حداکثری خود، شامل: ۴۵هزار و ۵۰۰تومان یارانه نقدی، ۵۵هزار تومان یارانه کمک معیشتی، و همچنین ۱۵۰هزار تومان یارانه جدید، ناشی از اصلاح سیاست ارز ترجیحی، به همراه ۲۲هزار و ۵۰۰تومان یارانه ناشی از اصلاح سهمیه بنزین، به هر شهروند، خواهد بود.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

                                                   یارانه جدید احتمالا این ماه پرداخت نمی‌شود

 به‌ گفته او، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های ۳‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های ۵نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که دولت تصمیم گرفته پرداخت پلکانی یارانه‌ها را فعلا کنار بگذارد و به جای آن یکسان به ۶۶میلیون نفر ماهانه ۱۵۰هزار تومان یارانه نقدی بیشتر پرداخت کند. زمان اجرای سیاست تغییر الگوی یارانه‌ها هنوز نهایی نشده و دولت منتظر نتایج نهادهای افکارسنجی و همچنین آماده شدن زیرساخت‌ها و افکار عمومی است.

اطلاعات دریافتی حاکی است؛ در صورت فراهم شدن همه شرایط، این آخرین مرحله از واریز کمک معیشتی، به شکل فعلی خواهد بود. این نوع یارانه پس از افزایش قیمت بنزین، در آبان ۱۳۹۶، در هر ماه، به‌ حساب افراد مشمول واریز می‌شود.

زیرا از‌ ماه آینده در صورت به نتیجه رسیدن بحث‌های کارشناسی، در کریدورهای دولت، رقمی معادل ۱۵۰هزار تومان به‌عنوان یارانه ناشی از اصلاح نرخ ارز ترجیحی به ۶۶میلیون ایرانی تخصیص پیدا خواهد کرد، ضمن اینکه براثر تغییر الگوی اختصاص سهمیه بنزین، به همه شهروندان ایران معادل ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دیگر تعلق خواهد گرفت. تخمین‌های اولیه حاکی است؛ شهروندانی که شامل همه این یارانه‌ها باشند حداکثر ۲۷۳هزار تومان در هر ماه، به حسابشان واریز خواهد شد. البته فعلا قرار بر این است که دو دهک ثروتمند شامل ۱۶تا ۲۰میلیون نفر شامل این یارانه نشوند.

بیشتر بخوانید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
امثال بهاره رهنما را باید ممنوع الکار کرد که به واسطه معروفیتشان اینگونه با فرهنگ و اخلاق جامعه بازی نکنند. چنین افرادی نمیتوانند الگوی مناسبی برای دختران و زنان جامعه باشند. در صورت مطرح کردن نام چنین افرادی، نتیجه ای به غیر از وضعیت فرهنگی فعلی نصیب جامعه نمیشود که در آن قبح طلاق و بی حیایی فرو ریخته است. متاسفانه ما همیشه راه اشتباه میرویم. به جای برخورد با مظاهر فساد و بی حیایی به سراغ پوشش آحاد مردم میرویم که هزینه به مراتب بالاتری دارد و نتیجه هم ندارد، چرا که خود آنها از چنین الگوهایی تبعیت میکنند و در واقع معلول هستند.
در ارتباط با بنزین هیچگاه کار تدریجی کار تدریجی صورت نمیگیرد و به یکباره به جامعه و اقتصاد شوک وارد میکنند کاهش تدریجی سهمیه های ۶۰ لیتری خودروها از یک سال پیش می‌توانست شرایط را برای اجرای طرح جدید مهیا کند
اول باید منتشرکننده فایل به جرم اشاعه منکرمحاکمه و تنبیه بشود.
سرمربی تیم ملی، طارمی که بهترین بازیکن تیم بود را به دلیل یک کار غیر حرفه ای کنار گذاشت و تیم بهتر نتیجه گرفت، اینکه کنعانی زادگانه است. پرتش کنید از تیم بیرون تا وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه از این بدتر نشده. حتی در کشورهای بی بند و بار با انحرافات اخلاقی شدیدا برخورد میشود چه برسد به ایران.
طرح یارانه 15 لیتر ارزش اجرا کردن دارد و تنها باعث گرانی خواهد شد!
در این طرح دولت تنها بفکر خود است تا بتواند با ترفند دادن یارانه درآمد خود را افزایش دهد! طرح دولت خود اثبات کننده این موضوع است که دولت اصلاً دلش بحال بی خودروها نسوخته و تنها می خواهد از آنها استفاده ابزاری برای رسیدن به هدفش استفاده نماید!
دلیل این ادعا کاملاً از خود طرح مشخص است! در این طرح دولت می خواهد سخاوتمندانه تنها از آن بخش از بنزین سهمیه ای 1500 تومانی که فقط به خودروهای شخصی تعلق می گیرد یارانه پرداخت نماید و قیمت بنزین را آزاد و کلاً 3000 تومان نماید! یعنی طرح عدالت محور دولت این است که سهمیه 1500 تومانی خودروهای شخصی را بین تمام مردم بطور یکسان تقسیم نماید با توجیه اینکه بی خودروها باید از یارانه بنزین استفاده نمایند و در عمل بنزین را لیتری 3000 تومان بفروشد که اینکار باعث افزایش درآمد دولت خواهد شد!
البته بعد از چند ماه مانند تمام یارانه های داده شده دوباره دولت بر طبل ارزانی بنزین با طعم اینکه ثروتمندان یارانه زیادی از بنزین می گیرند و فقر یا اصلاً نمی گیرند و یا کمتر می گیرند می کوبد و دوبار طرح دیگری را با گران کردن بنزین برای دادن یارانه به محرومان ارائه می نماید و این قصه همچنان ادامه دارد تا دیگری نحروم و فقری در کشور نماند و از بین بروند و دیگر نفس نکشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
یکی از راههای کاهش تورم کاهش هزینه های دولت و خودداری از چاپ پول است و یکی از راههای کاهش هزینه های دولت برداشتن یارانه سوخت و کالاهای اساسی است
یک توضیحی هم راجع به اینکه دولتی که پول ندارد از چه محلی میخواد یارانه اضافه کنه بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
از جیب مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
در کوتاه مدت چاپ پول و در دراز مدت از درآمدهای حاصل از آزادسازی قیمتها
جمله خانم رياحي بسيار درست و بجاست ، اينكه مسيولين كشور كه قدرت و مقام خود را از مردم دارند به عناوين مختلف براي همين مردم رجز خواني ميكنند و انها را به عناوين مختلف تهديد ميكنند و مخالفان خود را اراذل و اوباش و خائن و ... مينامند نشانگر دور شدن تدريجي حكوت از مردم است .مهمترين پشتوانه هر حكومتي مردم هستند حال از هر قشر و جناح و سليقه و تفكري باشند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار