بازدید 7208

این تلفن های همراه بیشترین ظرفیت باتری را در اختیار شما می‌گذارند

تصمیم‌گیری در مورد خرید یک گوشی موبایل هوشمند، کار آسانی نیست. همه ما برای عکس‌های اینستاگرام خود به گوشی‌ای نیاز دارید که عملکرد آن درجه‌یک باشد و با دوربینش نیز بتوان عکس‌های باکیفیتی گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 30 December 2021

این تلفن های همراه بیشترین ظرفیت باتری را در اختیار شما می‌گذارند

با این‌حال، در این میان ظرفیت باتری گوشی موبایل نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فارغ از اینکه گوشی‌ای که دارید چقدر عالی است اگر همیشه مجبور باشید که آن را شارژ کنید، این گوشی موبایل برای هیچ‌کس گوشی خوبی نیست. بنابراین، هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید گوشی به ظرفیت باتری نیز توجه داشته باشید. در ادامه با چند تلفن همراه آشنا می‌شوید که بیشتری ظرفیت باتری را ارائه می‌دهند.

  1. شیائومی ردمی ۹ پاور

شیائومی ردمی ۹ پاور، پنجمین گوشی هوشمند از سری ردمی 9 است که مجهز به یک باتری با ظرفیت بسیار بالاست. شیائومی ردمی ۹ پاور دارای صفحه‌نمایش 53/6 اینچی Full HD+ است که از وضوح بسیار بالایی برخوردار است. ابعاد آن 6/9 میلی‌متر و وزن آن نیز 198 گرم است. این دوربین دارای چهار دوربین در پشت با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی است.

دوربین مرتبط با عکس سلفی این گوشی نیز هشت مگاپیکسلی است. این گوشی مجهز به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی ردمی 9 پاور به باتری 6000 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، یکی از بهترین و جدیدترین انواع خوب تلفن همراه، گوشی شیائومی ردمی 9 پاور است که با بررسی بروز ترین قیمت گوشی های شیائومی می‌توانید از قیمت این مدل مطلع شوید.

  1. سامسونگ گلکسی F62

این تلفن های همراه بیشترین ظرفیت باتری را در اختیار شما می‌گذارند

گلکسی F62 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است که با باتری بزرگ و نمایشگر و پردازنده قدرتمند خود بر ساده نگه داشتن کارها تمرکز دارد. این گوشی موبایل با نمایشگر 7/6 اینچی AMOLED و همچنین، با وضوح Full HD+ خود می‌تواند عملکردی مشابه عملکرد پرچم‌دارهای سامسونگ را داشته باشد. بزرگترین نقطه قوت سامسونگ گلکسی F62 باتری بزرگ 7000 میلی‌آمپر بر ساعت آن است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

ضخامت گوشی گلکسی F62 5/9 میلی‌متر است و این گوشی، 218 گرم وزن دارد. از سوی دیگر، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو پنج مگاپیکسلی را نیز در خود جای داده است.

  1. سامسونگ گلکسی M51

گلکسی M51 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ازنظر ظرفیت باتری است. این گوشی دارای باتری 7000 میلی‌آمپر بر ساعت است که اگر از آن استفاده معمول داشته باشید پس از گذشت دو یا سه روز، باتری گوشی خالی خواهد شد. شما می‌توانید باتری گلکسی M51 را با استفاده از یک شارژر 25 واتی که سامسونگ به همراه دستگاه در جعبه عرضه می‌کند شارژ کنید.

از سوی دیگر، دوربین‌های این گوشی نیز بسیار عالی عمل می‌کنند. گلکسی M51 به یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند عکس‌های چشمگیری را ثبت کند. از سوی دیگر، این دوربین دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که میدان دید 123 درجه‌ای، سنسور عمق پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی را به همراه دارد.

  1. هواوی میت 20

هواوی میت 20 گوشی‌ای است که بیشترین ظرفیت باتری را به شما ارائه می‌دهد. این گوشی دارای باتری قوی 5000 میلی‌آمپر بر ساعت است که به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها با گوشی بازی کنید و به‌صورت طولانی‌مدت از آن استفاده کنید. این گوشی از سوپر شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، در گوشی هواوی میت 20 از چیپست Kirin 980 که بر پایه تکنولوژی 7 نانومتری ساخته شده استفاده شده است. این امر موجب شده که این گوشی به انتخابی عالی تبدیل شود.

شما می‌توانید بر روی صفحه‌نمایش OLED 2/7 اینچی گوشی هواوی میت 20، از بازی‌های موردعلاقه خود لذت ببرید و برنامه‌های مختلف را با بالاترین کیفیت تماشا کنید. به‌طورکلی گوشیهای هواوی از کیفیت بالایی برخوردارند که می‌توانید اطلاعات جدیدترین و آخرین مدل و همچنین، قیمت امروز گوشی موبایل هواوی را از نمایندگی فروش دریافت کنید. بررسی تخصصی مدل ها همراه با قیمت گوشی Huawei در اینترنت نیز در دسترس است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید هواوی گوشی آن‌ها را مطالعه کنید.

  1. شیائومی ردمی نوت 10 پرومکس

این تلفن های همراه بیشترین ظرفیت باتری را در اختیار شما می‌گذارند

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرومکس دارای صفحه‌نمایش 67/6 اینچی Full HD+ است که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسلی است که در کنار یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز ماکرو پنج مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی قرار دارد.

از سوی دیگر، باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرومکس به باتری 5020 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای جک 5/3 میلی‌متری صدا، سنسور مادون‌قرمز، اسپیکر صدا و حسگر نور محیط 360 درجه است.

  1. ایسوس راگ فون 5

گوشی ایسوس راگ فون 5 چهارمین نسخه از گوشی‌های مخصوص بازی ایسوس است که تمام ویژگی‌هایی که از یک گوشی گیمینگ می‌توان انتظار داشت را دارد. ایسوس این گوشی را برای انجام سخت‌ترین کارها تولید کرده است و به همین دلیل از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ و حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 برخوردار است.

از سوی دیگر، گوشی ایسوس راگ فون 5 دارای صفحه‌نمایش 144 هرتزی AMOLED است که موجب می‌شود تجربه لذت بخشی از استفاده از گوشی داشته باشید. این گوشی به باتری 6000 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است که به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها با گوشی بازی کنید.

درنهایت، در این مقاله با جدیدترین تلفن‌های همراهی آشنا شدید که از بالاترین ظرفیت باتری برخوردارند. چه بخواهید تلفن همراهی داشته باشید که شارژ آن بیش از یک روز دوام داشته باشد و چه به این تلفن همراه نیاز داشته باشید گزینه‌های مختلفی از برندهای سامسونگ، ایسوس، شیائومی و هواوی در دسترس شماست که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین گوشی را انتخاب کنید.

نویسنده: مینا معین اسلام

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر