بازدید 83028

نارضایتی و عدم پاسخ مناسب به مشتری

کد خبر: ۱۰۹۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 28 December 2021

اینجانب در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ یک دستگاه گوشی از دیجیکالا به شماره سفارش ۲۳۴۹۹۲۴۹۵ دریافت نمودم. چون گوشی هنگ میکرد و سایز نامناسبی داشت همان لحظه مرجوع کردم. پیک دیجیکالا فردا جهت دریافت کالا مراجعه نمود و کالا را به به مرکز پخش دیجیکالای همدان ارجاع دادند و کارشناس همدان طی تماس تلفنی اظهار داشتند، چون پلمب کالا باز شده امکان مرجوعی نیست. پس از اصرار اینجانب گوشی را به گفته خودشان به تهران ارسال کردند و بنده طی حداقل ۶ بار تماس تلفنی با دیجیکالا باز هم همان جمله را دریافت نمودم که پلمب گوشی باز شده است و مجبور شدم جهت احقاق حق خودم دو بار حضورا به دفتر مرکزی دیجیکالا در تهران واقع در خیابان گاندی مراجعه کنم و هر دوبار بدون پذیرش مسِولیت در قبال مشتری قدیمی خود که ۵۱ بسته خرید داشته ام گفتند از هر جایی دوست دارید پیگیری کنید. امروز که ۲۳ آذر می‌باشد پیک کالا را در شرایطی به اینجانب تحویل دادند که انگار سالهاسات از این کالا استفاده شده است. صفحه گوشی به شدت خش و خش دارد. از شدت ناراحتی همان لحظه با نمایندگی توزیع همدان تماس گرفتم. طبق ادعای ایشان گوشی در همدان با نظارت دوربین بررسی شده است و اگر صدمه‌ای به آن وارد شده قطعا در تهران اتفاق اقتاده است. خواهش بنده از سایت وزین تابناک این است که شکایت اینجانب را به دیجیکالا منتقل نمایند که اگر در پی احقاق حق مشتری نیستید چرا دیگر به گوشی خسارت می‌زنید. تصویر گوشی جهت اطلاع شما ضمیمه می‌باشد.

نارضایتی و عدم پاسخ مناسب به مشتری از طرف دیجی کالا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶
تا تو باشی مرجوع نکتی دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بی
ادب
اینو کدوم یکی از رقبای دیجی کالا واستون فرستاده؟ خخخخ

من هر کامنتی رو توی دیجی کالا خوندم میگفتن به راحتی کالا رو مرجوع کردن و مشکلی نداشته
این خط و خش، روی برچسب افتاده نه روی تاچ
باعث تاسفه.. دیجیکالا چند وقتی هست که راه خودش رو عوض کرده و حاضر به ارایه خدمات به مشتریانش نیست. منم دیگه خریدم رو حضوری از مغازه انجام میدم‌ و دیگه از دیجیکالا خرید نمیکنم
عجب
دیجی کالا این بالا را سر من هم آورده چند سال پیش که دلار ۳۵۰۰ بود یک کالا خریدم به قیمت ۷۵ هزار تومان و دیدم کالا ضربه خورده و مرجوع کردم هم کالا را بردند هم پول را پس ندادند هر قدر هم پیگیری کردم پول را پس ندادند و من هم کلا قید خرید از این شرکت را زدم هیچوقت کامپیوتر یا گوشی یا وسایل الکترونیکی حساس از دیجی کالا خرید نکنید چون هم گران می ده هم احتمال تحویل کالای خراب وجود داره که پس هم نمی گیره قبلا دیجی کالا خیلی خوب و چند سالی هست مدیران قبلیش نیستن و مدیریت جدید نفوذ داره و هیچ شکایتی هم نمی شه بر علیهش کرد کلا بهتره ازش خرید نکنید
بله موافقم
وقتی پک گوشی باز بشه طبق مقررات اعلامی مرجوع نمی کنند و فروشنده ها ار این موضوع سواستفاده می کنند یعنی گوشی دست دوم با پک باز شده داخل بسته میذارن و دیگه شما کاری از دستتون برنمیاد.
راست هم میگه کجا می خوای شکایت کنی ؟؟
آب که سربالا بره...
من هم مثل همین دوست عزیز یک دستگاه هدست خریدم و مشخصاتش با سایت فرقی نداشت هر چی تماس گرفتم مرجوعی رو قبول نمی کردند و حاضر به برگشت پول نبودن . خودم همیشه حالا حضوری خرید میکنم . دوستان نه از دیجی کالا نه از هیچ کجا اینترنتی خرید نکنید.
متاسفانه زیادی باد کرده اولش مشتری رو گول می زنه. بعد که جذب شد هر بلایی دلش می خواد سر مشتری میاره‌ . به زودی شاهد متلاشی شدن دیجی کالا خواهیم بود. چون اصل ماندن مشتری مداری است. منم از مشتریانشان بودم ولی حالا دیگه نمی خوام خرید کنم. مرسی که مطرح کردین. مرسی از تابناک خوب
با سلام بنده یک هندزفری بلوتوث خریدم بعد دوروز پست آورد در خونه وقتی در قوطی رو باز کردیم متاسفانه خالی بود فقط سیم رابط شارژ بود الان هم بعد سه روز هیچ جوابی نگرفتیم ۵۴۰ هزار تومان رو مثل آب خوردن به جیب زدن انشالله خیر نبین تا میتونم به دوست و آشنا میگم تا از این ها چیزی نخرن تا مثل من دلشون نسوزی جالب اینجاست هنوز بعد سه روز یه نفر هم نتونستیم پیدا کنیم که یه جواب بده
من هم یک هارد از اینجا خریدم یک میلیون و ششصد هزار تومن اما هارد دریافتی خراب بود مرجوع هم کردم نه تنها پولمو پس ندادن بلکه زنگ زدن میگن خودت خرابش کردی ! شکایت کردم اینماد اونجا هم نماینده دیجی کالا اومده میگه خودت خرابش کردی پس نمیگیریم ! به همین راحتی پولم مفلس شد رفت تا من باشم دیگه هیچ چیزی از دیجی کالا نخرم
با سلام. بنده سالهاست مشتری دائم دیجی کالا بودم و همیشه هم از خدماتش راضی بودم. اما اخیرا اتفاق مشابهی برای بنده پیش اومده که دیگه نمیتونم به این سایت اعتماد کنم. موضوع از این قراره که یه عطر از دیجی کالا خریدم که با توجه به اینکه نوشته بود اصالت و سلامت فیزیکی کالا و همچنین قیمتش که دستم بود خریدمش. اصلا هم ارزون نبود. چون این عطر رو همیشه میخرم و عطر درجه یک هست. وقتی جنس به دستم رسید و باز کردم دیدم کالا کاملا فیک و بسیار بی کیفیت هست. نمونه ها فیک این عطر رو میشه با حدود 400 خرید. ولی من برای جنس اوریجنال 1900 پرداخت کردم. اونقدر جنسش بد و بی کیفیت بود که اصلا نمیشه بوش رو تحمل کرد و یه جورایی انگار عطر فاسد شده و بوی ترش کرده میده. منم عطر رو مرجوع کردم. متاسفانه دیجی کالا به بهانه اینکه عطر باز شده دوباره عطر رو برگردوند و میگه چون باز شده نمیتونیم پس بگیریم. چندین بار پیگیری و شکایت و تلاش هم به جایی نرسید و اصلا پاسخ منطقی نمیدن. سوال اینجاست که فروش جنس تقلبی با قیمت جنس اوریجنال اگر اسمش تقلب و کلاهبرداری نیست، چی میتونه باشه؟! چطور بدون باز کردن عطر میشه فهمید که عطر اوریجنال نیست؟ وقتی تاریخ مصرف عطر گذشته چرا نباید عطر رو پس بگیرن؟ باید به کجا شکایت کرد؟
متاسفانه دیگه نمی شه به سایتهای اینترنتی حتی به مجوزدارهاش هم اعتماد کرد مشکل از بی کیفیت بودن کالاهاست گرانی کالاها باعث شده فروشگاه ها از کالاهای بی کیفیت و ارزان استفاده کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل