بازدید 14819

راه ۱۳۲ روستای آذربایجان‌غربی مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : بارش های اخیر ۱۳۲ روستای استان را مسدود کرده و راهداران در حال بازگشایی محورهای مسدودی هستند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : به دنبال بارش های اخیر با تلاش راهداران تردد در تمام محورهای اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

وی افزود : بدلیل اولویت بندی برفروبی از محورهای اصلی و شریانی و سپس راههای کم ترافیک و روستایی، بارشهای اخیر تاکنون باعث مسدودی راه ۱۳۲ روستا در استان شده که البته این راهها هم بتدریج و با همت راهداران در اسرع وقت بازگشایی خواهند شد.

شکری اظهار کرد: این اساس راه ۴۶ روستا در شهرستان ارومیه ، ۱۸ روستا در شهرستان اشنویه ، ۱۰ روستا در شهرستان تکاب ، ۱۴ روستا در شهرستان پیرانشهر، ۸ روستا در شهرستان چالدران ، ۲ روستا در شهرستان خوی ، ۲۸ روستا در شهرستان سلماس، ۳ روستا در شهرستان مهاباد و ۳ روستا در شهرستان میاندوآب درحال بازگشایی است.

وی ادامه داد: در پی بارشهای اخیر ۱۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۳۶ نفر راهدار عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای استان را با ۱۴۸۰ تن ماسه و نمک و انجام ۱۷۷۲ کیلومتر برفروبی تا کنون انجام دادند که البته این عملیات همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد کاربران جاده ای از تردد های غیر ضرور در روزهای برفی و در محورهای برفگیر خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما وسیله نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و لباس گرم و خوراک خشک همراه داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار